montako kertaa viikossa käyt näillä sivuilla?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- ...
- 23
- Seuraava »
[q]mayah:
Pitäisköhän kokeilla olla päivä ilman?[/q]
No mutta sitten putoaisi kärryiltä kaikissa ketjuissa ja seuraavalla visiitillä pitäisi lukea monta tuntia putkeen ettei missaisi arvokasta keskustelua esim. aiheesta "päivän o_O". Mutta olisihan se tietysti hienoa nähdä se quotejen määrä trackerissa.
[q]mayah:
---
Fanatic:
liian monta kertaa*poks* melkeimpä joka päivä ja joskus pari kertaa päivässä*nauru*
---
Onko toi susta liian monta kertaa?
Nimim. Klubitus auki tänään n. 10 tuntia
[/q]
sulla menee vielä huonommin sit*nauru*
Noin 2-4 kertaa päivässä, joku jolla on hyvä matikka tai iso taskulaskin voi sitten laskea keskiarvon.
[q]mayah:
---
Fanatic:
sulla menee vielä huonommin sit*nauru*
---
Ei, sulla menee vaan pikkusen paremmin. Se on eri asia.
[/q]
mulla menee tosi hyvin ja sulla huonommin*joo* toi sopis paremmin*nauru*
liian harvoin.. mut joulun jälkeen tulee muutos kun saan oman koneen ja netin...
Pari kertaa viikos ja joskus enemmän, joskus vähemmän..
Mitä ilmeisemmin liian monesti, ku tuntuu siltä että koukuttaa pahasti
Aina ku on tenttejä, niin jatkuvasti... liikaa... Ja on muuten nyt taas lukemas tenttiin. Täytyypä jatkaa lukuja...
Kerran päivässä keskimäärin. Joskus pidän pieniä taukoja tosin....
Joka päivä jatkuvasti olen täällä.
Kyllä tää auki on sillon kun kone ja netti ja irkkikin.. Eli joka päivä.
Monta kertaa... kun tarkemmin miettii niin ruokatunnilla koulussa tulee kävästyä. Ja sitten kun pääsee kämpille koulun jälkeen niin kone päälle ja tarkastamaan kaikki sivut joilla yleensä käyn ja tämä kuuluu niihin. Eli siinä tulikin jo kaksi kertaa. Ja lisäkerrat riippuvat kuinka paljon tekemistä on illalla. Jos vain istun ja tylsistyn seilaan netissä ympäriinsä ja täälläkin tulee selailtua topicceja viihteen vuoksi.
Pitäisi kysyä kuinka monta kertaa päivässä MONTA *joo**nauru*
Monta kertaa päivässä
En tiedä? oon riippuvainen! Kyl joku semmonen noin 2-3 kertaa päiväs eli viikos noin parikyt kertaa!..*iloinen*
Villisti veikkaan keskimäärin 5-10 kertaa päivässä.
Nykyään päivittäin. Ehkä liian useinkin.
Useamman kerran päivässä.
vähintään kerran päivässä.....
Jos ihan tilastollisesti pitäs tää hoitaa niin rekisteröidyin 33 vkoa sitten. Ja oon käynyt täällä näköjään 308 kertaa. Sitten kun se jaetaan 33 saadaan 9,333.. ja sitten kun se jaetaan 7 niin siitähän tulee 1,333..
En oo ollenkaan varma menikö nyt yhtään oikein. Mut ainakin suunnilleen Että kyllä koukuttaa ja pahasti.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- ...
- 23
- Seuraava »