montako kertaa viikossa käyt näillä sivuilla?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- ...
- 23
- Seuraava »
Käyn jatkuvasti netissä pyöriessäni oravanpyörää, joide yhtenä osana on klubbari. Loput oravanpyörän osat ovat muita foorumeja, irc ja joku nettipeli.
Usemman kerran päivässä. Niin se vaan on.
Sen jälkeen ko löysin klubbarin, niin en ole muuta tehnytkään paitsi ihmetellyt täkäläistä menoa. Päivittäin siis käyn
Joo-o, kyllä sitä oikeestaan joka kerta kun koneen avaa tulee käytyä täällä. Joskus jää pitemmäksi aikaa jumittelemaan (niinku nyt, ehkä jotain 4h...) ja joskus vaan tsekkaa onko jotain uutta mikä kiinnostaa. Niin ja kone tulee avattua aina kun on kotona eli melkeen joka päivä.
Liian monta..
[q]Lauruska, 6.5.2005 00:58:
Liian monta..
[/q]
täysin samaa mieltä
en mä käy täällä, mä asun täällä
[q]Silphid, 6.5.2005 01:11:
en mä käy täällä, mä asun täällä
[/q]
Me and my friend. Veit kuules sanat suustani
Eihän tommosta voi ees laskea... Parempi ois kysyä "montako kertaa päivässä", tai ehkä jopa "montako kertaa tunnissa" Tai no, kaikkein paras ois ehkä kysyä kuinka monta prosenttia hereilläoloajastasi olet klubbarissa Mun vastaus vaihtelisi 90% ja 20% välillä (90% esim siten että teen töitä samalla mutta tulen aina 5-10 min välein tarkistamaan onko mitään uutta tapahtunut *blush*)
[q]Silphid, 6.5.2005 01:11:
en mä käy täällä, mä asun täällä *iihhih*[/q]
*blush*hieman ehkä noloa, mutta totta...pitäsköhän alkaa rajottaa
Hmmm... välillä kone on 24h klubbarissa ja sitä tulee muun arkiaskareen ohessa aina vilastua välillä
mihin täält on hävinny se käyntikerrat mittari?
Eilen en käynyt. Ihmettelen ihan itsekin.
tällä hetkellä noin 150 kertaa päivässä. viikossa tuosta tulee jotain tuhannen lähettyvillä.
[q]siveys, 6.5.2005 14:58:
tällä hetkellä noin 150 kertaa päivässä. viikossa tuosta tulee jotain tuhannen lähettyvillä.
[/q]
Eli about 9-10 kertaa tunnissa... Kuulostaa pelottavan tutulta...
aina täällä melkein
taitaa olla joku riippuvuus
Ihan liian usein päivässä....
täys addikti*poks*
ja kun ei ole töissäkään muuta tekemistä ni....
No kun avaa aamulla ja roikkuu koko päivän linjoilla ni 7 kertaa ... No ei vais, mut kyl se ineen logsii monta kymmentä kertaa
Kymmeniä kertoja...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- ...
- 23
- Seuraava »