montako kertaa viikossa käyt näillä sivuilla?

Back to klubitus.org O

Jokapäivä ainakin 2 kertaa on minimi!

[q]Sandi, 5.1.2005 15:56:
Mitä ilmeisemmin liian monesti, ku tuntuu siltä että koukuttaa pahasti
[/q]

Sama vika..pitäs kyl vähentää mut ei jaksa*hmph*

voi apua en voi ees laskee.. käyn täällä monta kertaa päivässä vähän aikaa pyörimässä. harvoin missaan päivääkään välissä joten vois kai sanoo että oon täällä n.3-4 kertaa päivässä tai
21-28kertaa viikossa(reilusti alakanttiin oikee määrä on varmaa kaksinkertanen*enkeli*)

Normaalipäivänä useamman kerran päivässä, tai jos oon duunissa, niin saatan olla loggautuneena koko työajan.

Kun Klubbarissa ei ole Plattarin vastaavaa "posts since last visit" -toimintoa, on uudet boksi ainoa (järkevä) tapa seurata tuoreita postauksia. ja Uudet on tietysti muotoa "L".

Josko tohonkin saataisiin korjausta seuraavaan versioon mennessä.

Joka päivähän täällä tulee kikkailtua*joo*

Ihan vitusti liikaa..

Mun ei varmaan tarvi edes vastata tähän kysymykseen...*blush* (pari kertaa viikossa*joo*)

Viikossa?! Ei pysty laskee edes yhden päivän käyntikertoja :(

koko ajan..

Hmm, klubbari on homepagena Operassa himassa toisella koneella, joten aina kun avaan selaimen. Tosin mulla on kyllä selain 24/7 auki ja klubbari on yks vakiosivuista, jotka on kokoajan auki. Käyn tarkastamassa privaviestit ehjä 10-20 tunnissa, jos oon koneen ääressä.

Ihan riittävästi [size=5]siis kokoajan..[/size]

Tietenkään ei tarpeeksi usein tule käytyä, mutta aika usein kuitenki..

edit: lähes koko päivä tulee aina oltua kirjautuneena..

laskeskelin tuossa profiilista ilmenevien käyntien ja reksteröitymisajan välisiä yhteyksiä -> n. 3 kertaa käyn täällä päivässä... toisaalta klubsu on auki käytännössä koko hereilläoloajan...

joukkueemme vastaa: liian monta kertaa

Joka kerta kun opera käynnistyy :D

n.3-8krt/vko
Riippuu vähän viikosta. Eli en kovinkaan usein enää.

Yleensä aina, jos on (kone ja) selain päällä, niin yhdessä tabissa on klubbari, johon olen sisäänkirjautuneena. Eli voisi aika hyvällä omatunnolla sanoa, että joka päivä :)

Joka päivä. *blush**pepsodent*

aina läsnä

Oon ollu rekisteröityneenä vähän vajaa 5 vuotta ja kun käyntejä on tähän mennessä 4894 niin se tekee semmosen 2.8 kertaa päivässä =D elikkäs melkeen 20 kertaa viikossa. Voisi siis kutsua jonkin sortin klubbarinarkiksi.

Onkohan toi 2.8 krt/pv joku maaginen luku... Laskin meinaan että 6v aikaiset 6154 käyntiä tekevät juurikin 2,81 käyntiä päivässä.

O