paras karkki
- « Edellinen
- 1
- ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- ...
- 26
- Seuraava »
[q]egmondo, 6.3.2007 08:28:
Suklaa*sydän* varsinkin kaikki itse tehdyt suklaa jälkiruoat on niin hyvii*slurps*
[/q]
Yeps, suklaa (sillon ku makeennälkä iskee)
mikään muu ei käy*hihu*
Punaisia veneitä ei voi syödä ilman mustia veneitä. Mustia veneitä ei voi syödä ilman punaisia veneitä.
[q]Freja, 24.1.2007 10:07:
Lauantai-pussin autot. Pitäs kai laatii joku vaatimus et ne tulis irtokarkeiks, ettei aina tarvis ostaa pussillista muita turhia karkkeja ku niiden autojen takia mä vaan.
[/q]
o/
Mitsut
nyt maistuis: omenaremmit. ne candycastlen ainoat oikeat.
onneks hotellilla on draculoita <3
Kouvolan lakritsi on namnam.
Lisäksi R-kiskalta saa sellaisia vihreitä purkkatikkareita joita on tullut viime aikoina imeskeltyä aivan liikaa.
Nää nykyään mustissa karkkipusseissa myytävät tervaleijonan tapaiset (=makuiset) karamellit, nimeä en muista :(
Semmoset kohtuu ohkaset, salmiakki-apinanaamat mitä lappaan aina makuunista vähintään 2 kauhallista aina kun siellä tulee käytyä
Mitähän noi on nimeltään?
Supersalmiakki(tm) mieluiten askista. Isot menee kans.
[q]Forcer, 29.5.2007 11:58:
Semmoset kohtuu ohkaset, salmiakki-apinanaamat mitä lappaan aina makuunista vähintään 2 kauhallista aina kun siellä tulee käytyä
[/q]
king kong !
[q]ella_, 29.5.2007 12:00:
---
Forcer, 29.5.2007 11:58:
---
king kong !
[/q]
;D~~~~~~~~~ nyt rupes tekeen mieli noita vaikka on turkin pippureitakin naaman edessä
edit: pahin karkki taasen, mitä nyt tulee mieleen, jos sitä nyt voi karkiksi ees kutsua, on se salmiakki-suklaa mikä just tuli kauppoihin... hyi saakeli
turkin pippurit ja suklaa aika rinta rinnan !
Hmm..
lakunaamat
king kong
ufot, sellaset vaaleanruskeet jotka on pehmeitä. (vai onkohan nää kilpiä)
punssinapit
edit: nii mustat ja punaset veneet
ohan näitä vaikka mitä.
Haribon karkit ja kaikki tiukat salmiakit.
Täältä Hollannista saa joiltain huoltoasemilta sellaisia hassuja salmiakkimaapalloja jotka muistuttaa erehdyttävästi eräitä toisia irtsareita joita söin lapsena. Kivaa.
Mut parhaat karkit .. .
- Vanhat merenneidot (ei siis näitä uudistettuja)
- Vanhat ISOT merkkarit (miks ihmeessä sen yhen pennun piti mennä melkein tukehtuun niihin isoihin)
- Pantterit rasiasta.
just ne beiget pehmeähköt ufot jotka joku jo mainitsikin ja salmiakki- ja hedelmäkalat(malacon,ne joita oli jo lapsuudessakin) mullakin on ikävä niitä vanhoja merenneitoja*nyyh*
ai niin,ja sit mä oon lapsesta asti tykännyt niistä pastellinsävysistä pikkuautoista mitä ennen vaan sai laivalta,mutta nykyään kans kaupasta*slurps*
Ennen olisin ehdottomasti vastannut salmiakki, mutta viimesen reilu vuoden aikana mulle on lahetetty niin paljon salmiakkia, etta mun kaapit ihan pursuaa salmiakkia. Itseasiassa taytyy myontaa etta nyt just en edes muista millon olisin syonyt noita salmiakkejani, silla ma sain totaalisen yliannostuksen niista viime kevaana... Se mita nyt oon kaivannu, niin rehellista suomalaista suklaata. Siis Fazerin sinista (puhumattakaan eri variaatioista...) ei hakkaa mikaan!
Suklaata!
Malacon vaaleanpunaiset vaahtokarkkisienet ja hedelmäkalat.
Nyt löyty uus paras karkki, Malacon Truly Black-salmiakit!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- ...
- 26
- Seuraava »