paras karkki
- « Edellinen
- 1
- ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- ...
- 26
- Seuraava »
Suosikkikarkkeja on just ne pastellinsävyiset autokarkit joita aina laivalta ostettiin. Lisäksi nämä Haribon hedelmäkarkit ja tietysti Fazerin hedelmäaakkoset on parasta. Etenkin nämä uuden malliset aakkoset jotka on paljon aikaisempaa paksumpia ja pehmeämpiä. Suklaa-puolelta suosikkeja on Maraboun minttukrokantti ja mariannecrisp sekä Fazerin vaalea maitosuklaa (se punainen väri).
Lakritsi-vadelma pääkallot, NAM
Nää nyt ei oo ainakaan mainoksen mukaan karkkeja, eikä pastilleja.. Mut siis tosi hyvä..Läkerol Salmiakki pastillit..*slurps*
Mun lemppari on semmoset salmiakkiset apinan päät mitä saa laivalta
(keltanen pussi, muistaaks joku nimee?).
Ja muutenkin salmiakki kyllä vie ehdottomasti voiton!
[q]Super-Kerttu, 3.8.2007 12:05:
Nää nyt ei oo ainakaan mainoksen mukaan karkkeja, eikä pastilleja.. Mut siis tosi hyvä..Läkerol Salmiakki pastillit..*slurps*
[/q]
Joo! Ja läkerol cupa ja cactus pastillit
[q]Lenita, 3.8.2007 12:24:
[/q]
Djungelvrål.
En käytä. Karkkia maistan joskus jos kovin tarjotaan, mutta en kyllä karkista pidä. Suklaa on hyvää, mutta harvemmin sitä tulee itse ostettua. Kai johtuu aikuistumisesta, mutta nykyään makunystyräni suosivat enemmän tummempia suklaita.
[q]Android, 3.8.2007 12:28:
---
Lenita, 3.8.2007 12:24:
---
Djungelvrål.
[/q]
Just ne! Kiitos. Eli jos joku on menossa laivalle niin tuokaa mulle pussillinen tai pari näitä
Kirpeät pääkallot ja sit daim.
[q]Lenita, 3.8.2007 12:38:
---
Android, 3.8.2007 12:28:
---
---
Djungelvrål.
---
Just ne! Kiitos. Eli jos joku on menossa laivalle niin tuokaa mulle pussillinen tai pari näitä
[/q]
Niitä saa Suomestakin nykyään, ainakin joidenkin Prismojen ja City-Markettien irtokarkkivalikoimasta. Ja Makuunistakin muistaakseni...
Punaset formula-autot
Tooosi suolaiset apina-salmiakit ( Djungen wrål..tms. ) Ihan törkeen hyviä:)
ikävä kyllä itse en enää voi syödä niitä :(
Appelsiinikrokanttisuklaa.
[q]Zandy, 3.8.2007 12:41:
---
Lenita, 3.8.2007 12:38:
---
Android, 3.8.2007 12:28:
---
---
Djungelvrål.
---
---
Niitä saa Suomestakin nykyään, ainakin joidenkin Prismojen ja City-Markettien irtokarkkivalikoimasta. Ja Makuunistakin muistaakseni...
[/q]
Ja Tarjoustalosta saa kans Djungelvrålei irtokarkkeina! On meinaan mun suosikkeja kans, ja kiva et niit saa nyt muualtakin kun laivalta*jiihaa* Vois tulla myös pusseissa myytäväks, kun noissa irtokarkkilaareissa ne "kuivuu" eli menee ihan koviks*grr*
(eikä ne muuten oo mitään apinanpäitä, vaan eri elämii: elefanttei, leijonii, apinoi ja oravii*tirsk*)
[q]-Santtu-, 3.8.2007 14:01:
Ja Tarjoustalosta saa kans Djungelvrålei irtokarkkeina! On meinaan mun suosikkeja kans, ja kiva et niit saa nyt muualtakin kun laivalta*jiihaa* Vois tulla myös pusseissa myytäväks, kun noissa irtokarkkilaareissa ne "kuivuu" eli menee ihan koviks*grr*
(eikä ne muuten oo mitään apinanpäitä, vaan eri elämii: elefanttei, leijonii, apinoi ja oravii*tirsk*)
[/q]
Ai on vai :D pitääpä kattoo ens kerralla tarkemmin. Tarjoustaloon siis!
[q]*
sekä Lauantaipussien nalle- ja autokarkit
[/q]
Mä ostan usein Lauantai-pussin vain näiden takia. Ja niitä on sitten joku 5-6 kpl yhteensä..*justjoo*.
[q]La Petite, 3.8.2007 12:25:
[/q]
noi cactukset on ihan parhaita*slurps*
m&m!! se on paras! tylsää kun niitä ei vaan myydä melkein missään suomessa :(
[q]Quakey, 4.8.2007 00:44:
m&m!! se on paras! tylsää kun niitä ei vaan myydä melkein missään suomessa :(
[/q]
Mr. Nibble ja Behnford´s Hesassa myyvät :) Ja nää tosiaan ON hyviä*slurps* Sekä perinteiset että pähkinäiset.
[q]candyraver, 3.8.2007 22:01:
---
La Petite, 3.8.2007 12:25:
---
noi cactukset on ihan parhaita*slurps*
[/q]
höpönpöpönpöppö..salmimakki ounaa 6-0!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 18