paras karkki

Back to häröily O

Fazerin parhaat...legenda.

[q]Mizfir, 3.8.2007 13:02:
Tooosi suolaiset apina-salmiakit ( Djungen wrål..tms. ) Ihan törkeen hyviä:)
ikävä kyllä itse en enää voi syödä niitä :(
[/q]

Tarkoitatkohan sä näillä mun lemppareita King Kongin naamoja?*hymy*

Mun oma suosikki on kyl ehottomasti supersalmiakki.. menee parhaillaan pussitolkulla niitä viikossa :)

[q]enrg

[/q]

Tuskin. Niitä ei myydä suomessa vissiin ja ovat ruotsalaisia. Pieniä pastillin kokoisia.

Haribon hedelmä karkit(melkeinpä kaikki) ja fazerin suklaa, kaikissa muodoissa*slurps* ja monet muut.....

[q]enrg, 5.8.2007 20:25:
---
Mizfir, 3.8.2007 13:02:
Tooosi suolaiset apina-salmiakit ( Djungen wrål..tms. ) Ihan törkeen hyviä:)
ikävä kyllä itse en enää voi syödä niitä :(

---

[/q]

Hmm..noita ns. apina-karkkeja saa lähinnä laivoilta ja tosi harvasta kaupasta. Ne on siis yltympäriinsä suolan peitossa*slurps*

Sellase josku kirpeet pehmo mustekkalat. Saa irtokarkkitelineist. Rakastuin niihin viime viikonloppuna. Ostin niitä 7 eurolla ja kieli ja suu meni kyllä rikki. :<

hollantilaiset 'apenkoppen' banaani-salmiakkikarkit ja marks & spencerin 'cornershop sweets: rhubarb & custard' mmmmmm

Ne mustat "entterit" eli päärynäsalmiakkikarkit missä lukee enter. ne vaan on prkl hävinny myynnistä irtokarkkihyllystä...

fazerin amerikan pastillit, ihan parhautta

Salmiakki kaikessa muodossa <3

laku!!!

Nykyään ei enään oikein maistu kuin salmiakki ja etenkin läkerolin...

Vanhoja jo täälläkin mainittuja:
- Fazerin parhaat (aina mummolaan mennessä sai sellaisia*plur*)
- Punaiset laivat
- Punaiset ferrarit

Fazerin vadelmajogurttipatukka :P

[q]Gnomex, 3.8.2007 11:58:
Lakritsi-vadelma pääkallot, NAM
[/q]

Näitä löytyy muuten siitä metroaseman vieressä olevasta karkkikaupasta

[q]-Santtu-,

Ja Tarjoustalosta saa kans Djungelvrålei irtokarkkeina! On meinaan mun suosikkeja kans, ja kiva et niit saa nyt muualtakin kun laivalta*jiihaa* Vois tulla myös pusseissa myytäväks, kun noissa irtokarkkilaareissa ne "kuivuu" eli menee ihan koviks*grr*
(eikä ne muuten oo mitään apinanpäitä, vaan eri elämii: elefanttei, leijonii, apinoi ja oravii*tirsk*)
[/q]

Luulisi että näitä myytäisin Ikean kassojen vieressä, kun siellä on muitakin ruotsalaisia karkkeja, esimerkiksi Bilar..

Pandan suklaarusinat.

Suklaa, suklaa, suklaa.... ja suklaa

suklaa eri muodoissa, malacon lakumix (pienet pussit rok) ja kovista nameista mariannet!

Ufot ehdottomasti

O