puntti & sali

Back to yleinen keskustelu O

[q]Timce, 12.2.2007 15:29:
---
2la
Ei sun tarvii

---

Kiitos hani. :) Tosiaan ajattelin hankki elämään jotain muutakin sisältöä,kuin duunia, ja urheilu on vaan niin pirun palkitsevaa; haluan saada sen saman fiiliksen, kun mulla oli vuosi (ja 10kg) sitten.
[/q]

one word: World Of Warcraft.

Mä tykkään käydä töölön meikun ”välissä” olevassa töölön urheilu hallin salilla.. siellä sitte juostaan sellaset 45-55min ekaks.. mutta jotenkin en tykkää juosta ulkona.. miksiköhän? mutta nyt en ole pariin viikkoon käynyt kun pitää rahaa säästää lävistyksee^^

[q]OlliS, 27.7.2007 10:45:
Oman kehon ja tuntemusten kuuntelu on kaiken a ja o, niin syömisessä kuin treenaamisessa ja nukkumisessa.
[/q]

QFT.

hahah, irtos kyl hyvät naurut ku luki pari sivuu taakse :.DDDD

' meteliä punttisalissa ja hien hajua '

tänään pääs taas käymää pitkästaikaa *nauru*Oo/
Toivottavasti sais nyt taas potkastuu käyntii treenikauden

[q]sadesola, 1.10.2007 06:14:
-bongausta-
[/q]

Ite törmäsin tossa jokunen viikko sitten salilla sellaseen asukokonaisuuteen joita näkee vaan musavideoissa ja 80-luvun jumppavideoissa;
n.40vuotias nainen, jolla lyhyet trikoot ja niiden päällä jumppaPUKU. Jaloissa oli sellaset aerobic-sukat ja valkoset lenkkarit. Ei sais nauraa, mut oli aika hassu näky. Normaalisti ei kyllä tuu tuijoteltua ihmisten treenivaatteita, koska mulle se on aivan sama, että missä vaatteissa ne ihmiset treenaa. Kukin tavallaan, ja tehään asiat niin ku tuntuu hyvältä tehä, eikä niin ku kaikki muutki tekee.*pepsodent*

ja nyt sinne salille--->

Finnbodyn sal(e)ille on jäsenyyssopimus ja oiskos se 29/2vkoa.. kuitenkin jotain 50-60 luokkaa kuukaudessa. Ihan tyytyväinen oon ollut, Tikkurilassa käyn frendin kanssa koska oon kiintynyt porealtaisiin ja viihtyisään uusittuun "kokonaisuuteen". Henkilökunta osaavaa ja ihanaa (ehdottomasti tärkeä kriteeri) ja just ne palvelut saan mitä tahdonkin. Tarpeen mukaan laaditaan aina saliohjelma ja treenaamassa käydään ajan ja fiiliksen mukaan; 2-6kertaa viikossa. Välillä sitten Pitskussa tulee myös treenattua, koska frendi siellä jäsenenä ja kohta myös lähellä kouluakin niin on nopeeta mennä.. Sijainnit ei ehkä niin hyvässä paikkaa, mutta väliäkö tuolla kun autolla kulkee ja tarvittaessa julkisillakin pääsee vaivattomasti.

Jesh, keskiviikkona uusii ohjelma

Pitää huomenna varaa aika oalle ohjaalle, että tekee mulle uuden ohjeman taas Ei viitsi itsekseen treenata kun a) se kuuluu hintaan et laaditaan ja b) en tiedä mitä tehdä/ei tehdä näin raskaana ollessa. Ja ihanaa kesäkuussa kun alkaa loma niin on aikaa elokuuhun asti pitää itsestä huolta just sillon kun haluaa, oman aikataulun mukaan

Kertokaa mulle TRX Suspension Training hyvat ja huonot (jos niit ees on) puolet! Se on meidan salin uusin villitys ja tanaan pitais leikkii apinaa :D Naa jampat ei vaan aina oikein osaa selittaa kielimuurin takia et mita tehaan ja miks...

[q]NeoDragon, 5.4.2006 19:35:
Halvin minkä olen tähän asti löytänyt on Fysiosporttis joka velottaa noin 45e/kk Onko paha hinta vai löytyykö halvemmalla suht laadukasta..
[/q]

Toi on ihan jeppis hinta, jos esimerkiks vertaa larun liikuntakeskusta joka on 70e/kk.. :)

Huomen taas treenailee pitkän tauon jälkee :) on vaa aina nii vaikeet raahautuu sinne, ja sit se vakio ”meen sit huomen mielummin”

[q]Oliwer:
Täytyypi tänä vuonna lähteä niitä ihmettelemään. [/q]

[q]La Petite, 10.4.2008 07:27:
Mä treenaan nykyisin kaksjakoisella, mut en vissiin ole ihan vielä siihen tottunut, koska kroppa on kuin pesismailalla hakattu joka kerran jälkeen
[/q]

Siinä menee kropalla hetki, et se oppii palautuu pienemmässä ajassa. Mutta jossain vaiheessa huomaat, että pystyt ottaa esim. jaloille kaks kertaa enemmän treeniä (ja siis yhtä kovia, ku esim, 4-jakosella), ku ennen (no ei ehkä ihan sama intensiteetti, mutta kuitenkin). Mut muista jättää suosiolla toistoja varastoon,..ite tein 2-jakosella enemmän sellasta volyymityylistä, eli samalla painolla vaikka 4 x 12 ja vika sarja oli vasta tiukka.

[q]Sankari
Taljalla? Omalla salilla nähny pari kertaa ku yks tyyppi on tehny vatsoja pallon kanssa sillein.
[/q]

Toi taljapallotsydeemi on kyl hyvä..parhaimpia, mitä on tullu nyt vähään aikaan vastaan. Tossa se liikerata on niin hyvä, ettei muut taljalla tehdyt vatsat pääse lähellekkää sitä.

[q]Solar, 26.7.2007 14:35:
millasillas treeni systeemeillä porukka treenaa täällä
[/q]

Tällä hetkellä 2-jakoinen jalat / yläkroppa (treenit 4krt/vko). Vammojen takia yläkropalle pitkää sarjaa ja jaloille sitten lyhyttä ja pitkää. Alakerran teen liike kerralla, mutta yläkropalle vuorosarjoja vastakkaisten lihasryhmien kanssa.

Tällä alkaa taas jäätävä punttiharjottelu ens vkolla duunien lisäksi

Jumppia vedän 8-10kpl vkossa (spinning, pumppi, kehonhuolto ja kiinteytys) ja siihen päälle 2-3krt perusvoima-puntti 2kk ajan sekä loikkaharjoittelua 1krt vkko.. Saas nähä kui köntti ollaan syksyllä

Lähtöpaino: 73kg
Pituus: 184cm

Tavoite: Ponnistusvoimaa lisää (väh. 30cm lattiasta tavoitteena, normaali palloilija naisella 26cm)
Muutama kilo lihasta (75-78kg tavotepaino), sikspäkki pintaan ja hyvänmalliset lihakset

Kesällä kuntoon projekti alkaa än..yy..tee.. NYT!

Mä en tiedä voiko tätä enää helpommaksi tehdä.

Duuni maksaa jäsenyyden ja sali on duunin naapurirapussa. Ei oo sitä lähtemisen vaivaa, mikä kotisohvalla usein on vastassa. Töiden jälkeen on helppo mennä ja meidän n. 10 työntekijästä 3 käy mun lisäks samalla salilla.

En ole koskaan ennen ollut millään tavalla sali-ihmisiä, mut tommonen nykyaikainen sali todella laajalla laite- ja ryhmäliikuntavalikoimalla sekä viihdykkeillä (tv, radio yms) on kyl tosi jees. Bonuksena höyry+infrapuna+tavissaunat.

Nyt on semmoinen 2-3krt viikos ehtinyt käymään muiden höntsyilyjen lisäks, joten ainakin edellytykset aikaisempia parempaan kesäkuntoon ovat olemassa :D

Mä en tiedä voiko tätä enää helpommaksi tehdä.

Duuni maksaa jäsenyyden ja sali on duunin naapurirapussa. Ei oo sitä lähtemisen vaivaa, mikä kotisohvalla usein on vastassa. Töiden jälkeen on helppo mennä ja meidän n. 10 työntekijästä 3 käy mun lisäks samalla salilla.

En ole koskaan ennen ollut millään tavalla sali-ihmisiä, mut tommonen nykyaikainen sali todella laajalla laite- ja ryhmäliikuntavalikoimalla sekä viihdykkeillä (tv, radio yms) on kyl tosi jees. Bonuksena höyry+infrapuna+tavissaunat.

Nyt on semmoinen 2-3krt viikos ehtinyt käymään muiden höntsyilyjen lisäks, joten ainakin edellytykset aikaisempia parempaan kesäkuntoon ovat olemassa :D

Kyl melkein käy kateeksi tuo tuuri:) Todella hienoa työnantajaltasi!

Itse pitäis etsiä uusi sali täältä Myyrmäestä, nyt kun muuttokin on takana

ei saa kestävyysurheilla, ettei laihdu ;D

[q]salama jack:
Mömmöissä on semmonen vaikutus että ne pakkaa lihakset täyteen nesteitä ja tää tekee niistä suuremman näkösiä vähäks aikaa
[/q]

No kreatiini kerää nesteitä ja sitä kautta tulee sitä voimaa lisää

[q]
Se on semmonen myyntikikka.
[/q]

Mitä helvetin kikkaa tossa nyt on. Tolla tavalla kreatiini toimii

[q]
Sit ku ei syökään enää pirtelöitä niin turvotus laskee
[/q]

Mistäköhän pirtelöistä sä nyt puhut..jostain susta-oxy-dnp-piri söösseistä vai proteiini+hiilihydraatti -palautusjuomista?

Jos kreatiinia meinaat, niin tottakai nesteitä lähtee, ku lopetat sen käytön

[q]
Mut miks kiirehtii lihaskasvun kanssa? Mutsikin aina jauhaa että ”hiljaa hyvä tulloo”! Mä uskon tohon täysin kokemuksen pohjalta.
[/q]

Jos jotain tulosta oikeesti haluu, niin sen eteen pitää tehdä vitusti töitä. Ei ne lihat itsestään tule. Meijän salilla on paljon keski-ikäsiä äijiä, jotka treenaa samoilla painoilla sellasta hauskan näköistä egotreeniä. No ne ei oo kasvanu pariin vuoteen senttiäkään. Ne ehkä kans uskoo, et hiljaa hyvä tulee

[q]
Kun kokeilin viime vuoden puolella protskui ja parii hiilihydraatti pirtelöitä, toki tehon huomas ja lihakset turpos.
[/q]

No jos sä jotain maltoo kiskot koko ajan, nii kai sä turpoot, ku läskii ja nesteitä tulee ;-)

[q]
Sit kun alkoi tuloksii kalastaa liian voimakkaasti ja yli-innokkaasti niin loukkaantumiset lisäänty ja hyöty muuttui haitaksi.
[/q]

Ylikunto

O