SINKKULUUKKU
Kyl sitä jotain emäntää pitäs alkaa etsimään jo Ei oo sinkkuilut kyl mua varten mut pitäs viel löytää joku taukki joka ei juoksis heti karkuun *nauraa**plur*
[muokattu 27.4.2003 10:22]
*Kuittaa itsensä**nauru*
Avernian:[q]kei:
Miehet on tyhmiä. Ainakin jotku.
ps. Olen tätä mieltä
Sen oon tupannu huomaamaan, että monet naiset valittaa aivan turhasta.
ps. Olen tätä Mieltä[/q]
Ja miesten on aina saatava olla oikeassa.
[q]shiva:
fuck..miksei mulle heru!!!
[/q]
Oot liian nirso
duracell-pupu:[q]mulle kans vihjailtiin joskus että kumma kun ei niitä poikia näy että tykkäänköhän mä sit enemmän tytöistä
kesät on kivoja mutta itse en kyl sinkkuilua enään jaksais
[/q]
Kävi juuri toisinpäin kun olen pitänyt elämäni vähän piilossa muilta. Kaveri luuli jo homoksi mutta vakuuttui kun tuli tuotua emäntä näytille. Ei sitä nykyään enään ole sitten
Oikeastaan sinkkukesä kuulostaa houkuttelevalta..etenkin kun juuri aikoo palata vanhojen harrastusten pariin jossa porukka on niin loistava ettei haittaa palata yksin kotiin.
Lupasin yhdelle ihmiselle kirjoittaa tänne, että
"Naiset on tyhmiä"
p.s. en ole sitä mieltä
[muokattu 29.4.2003 16:11]
Krisu:[q]miehii ja naisii ei voi verrata kosk naiset ajattelee kahella aivopuoliskolla sori (mikä on liikaa niille)
[muokattu 29.4.2003 18:37][/q]
Juu u... Wälillä tuntuu että jotku ajattelevat liikaaa... niin kuin vapuksi on tiedossa kunnon härö sekamelska juttu... Mulla hajooo pääää....
Oisit mun edustusvaimo kaiken mailman kissanristijäisiin
[q]alien:
en tiedä... Mut i.m.o. miesten ymmärrys taisi unohtua / haihtua jonnekin historiallisten esi-isiemme luomien uskontojen sääntöihin, joissa aina naiset saivat eniten pelätä, jos tekisivät luonnon mukaisia vääryyksiä avioliitossa tai ennen avioliittoa. Ja varmasti monetkin naiset ovat joutuneet elämään semmoisen asian kanssa, et kun oma ukko lähtee ostamaan naapuri kylästä ruokaa perheelle niin hänhän käy siinä ohella myös kapakassa ja naisissa. Ja kotiin tullessaan nainen tietää missä on ukko ollut, mutta ei vain ole uskaltanut tehdä asialle mitään, koska naisenhan asema perheessä ei ole ollut kovin vahvoilla aikoinaan. Vai onko mun käsitys historiasta todellakin niin vääristynyt, ettei tuommoista olisi ollut lainkaan... Tommoistahan tapahtuu vieläkin 2000-luvulla (ylläri). [/q]Siis sä yrität nyt ihan vakavalla naamalla selittää, että koska tuhat vuotta sitten eläneet ihmiset ovat tehneet jotain, niin silloin se on ihan ymmärrettävää ja hyväksyttävää sultakin? Mitä tekemistä tällä pitäisi olla sen asian kanssa mitä nykyään ajatellaan ja miten toimitaan? Ja sun käsitykset on aika vääristyneitä siinä, että jos jotain asiaa joskus tapahtuu, niin siitä tulee joku yleismaailmallinen pitävä fakta. Vähän sama kuin sanoisin että kyllä tuolta taivaalta atomipommeja kuitenkin putoilee koska niin kävi Hiroshimassa puoli vuosisataa sitten.
[q] Uskoisin, että tämmöisten asenteiden kanssa eläminen monen monta vuosisataa on aiheuttanut sen, ettei miehet voi hyväksyä sitä niin helposti, kuin naiset, että omalla parillansa on suhteita muidenkin kanssa.[/q]Hei haloo, ootko sä eläny niiden asenteiden kanssa monta vuosisataa? Onko muut täällä? Ajatteletko sä omilla aivoillas? Ohjaako historia sua? Kehittyykö mikään täällä pallolla koskaan mihinkään suuntaan?
[q]Ja sehän näkyy nykyajassakin aika valitettavalla ja mielestäni epäkypsällä tavalla, kun naisia leimataan nimikkeellä huora, jos ovat pettäneet. Mielestäni se on todella hyvä esimerkki omasta ajattelemattomuudesta, epäkypyydestä ja kokemattomuudesta parisuhteissa, jos kehtaa käyttää naisestansa tommoista sanaa.[/q]Ja tämä perusteli nyt kantaasi miten ja liittyi asiaan millä tavalla?
[q]Mut sehän on ihan yksilöllistä myös, et miten osaa suhtautua noihin asioihin. Vihaisenahan miehet räjäyttelevät itseänsä ja pilkkovat perheitänsä kirveellä täällä suomessakin... *ding*[/q]Ja naiset purevat pettäneiden miestensä pallit poikki (joo, luin kerran Ilta-lehdestä että noin oli käyny joten sitähän tapahtuu yhteiskunnallisella tasolla sillon jatkuvasti). Mitä sitten?
[q]Korjatkaa, jos nyt olen väärässä. Mut i.m.o. ihmiset ovat aika sekaisin itsensä kanssa siinä mielessä, että tunteet ovat menneet oman luontonsa edelle. [/q]Ja mitähän hittoa tän pitäis tarkottaa? Määrittele luonto? Tarkottaako se sitä että sua panettaa? Musta saattais olla luonnollista hakata kaltaistasi luolamiesnuijalla päähän, saattaisi siinä olla jopa tunnettakin mukana. Mikä on se asia mikä tuosta yhtälöstäsi puuttuu ja joka estää minua tekemästä sitä?
[q]Tiedän, että me ihmiset emme ole eläinten tasolla, mut kyl monen eläimen tapa, missä uroksella on monta naarasta siitettävänä näkyy vieläkin meidän ihmisten keskuudessa, esim. lähi-idässä missä on moni-avioisuutta[/q]Ja sä taas kuvittelet että yksi perseestä revitty fakta muka todistaa jotain. Joissain lintulajeissa naaraat käyvät panemassa monen koiraan kanssa jotta saavat useamman elättäjän lapsilleen. Miten se vaikuttaa sinun tai kenenkään muun ihmisen käytökseen?
[q]Ei se kehitys parempaan (nk. inhimilliseempään) suuntaan ihan muutamassa kymmenessä tuhannessa vuodessa tapahdu...[/q]:DDDD Anteeksi, en voi olla enää repeilemättä. Kenenkäs perseestä sä nyt ton faktan revit? Ja miten inhimillisyyden kehitys vaikuttaa lajikohtaisten riittien kehitykseen, ne kun ovat kaksi täysin eri asiaa?
[q]Ainakaan kaikkialla. Saman pallon asukkeja me kuitenkin olemme[/q]Eli tästäkö on taas pääteltävissä, että koska miehet ovat olleet vahvempi sukupuoli ja alistaneet naisia ja koska vaikka lähi-idässä vieläkin tehdään moista, niin se kuuluu lajikohtaiseen käytökseemme jokapuolella? Vai häh? Osaat meinaan kyllä ilmaista itseäsi todella epäselvästi, pointti tuntuu olevan jatkuvasti hakusessa.
[q]...taisin nyt ehkä mennä liian pitkälle, mut toivottavasti ymmärsitte ainakin jossain määrin mitä tarkoitin sillä, et miks jotkut miehet eivät tyydy pelkästään yhteen naiseen tai myöskään hyväksy sitä et omalla naisella olis muita. [/q]Eli koko tää stoori siis sen takia, että voisit sanoa että miksi jotkut miehet pettää naisiaan. Mä oisin voinu ilmasta asian paljon ytimekkäämmin: Ne on itsekkäitä, kusipäisiä ja tunteettomia *possu*ja. Katsos kun sun on ihan turha syyttää yhteiskuntaa, historiaa tai mitään muutakaan käytöksestäsi. Sinulle ei ole annettu mitään valmiita malleja, sinä olet itse valinnut tiesi ja kehittynyt sellaiseksi kuin olet. Olet vastuussa omista teoistasi. Piste. Kaikki nuo pitkät stoorisi kuulostavat lähinnä siltä että tiedät ajattelusi olevan väärin moraaliselta kannalta, mutta yrität sysätä vastuun jonkun muun harteille ja leikkiä itse uhria.
[q]Kyl kieltämättä menee ehkä vähän paksuksi, mut jos meinaat sitä 1 mies + 2 naista three-some -suhdetta niin eipä ainakaan ole mahdotonta! *vink*[/q]So? Eihän tässä maailmassa mikään ole mahdotonta. Sen enempää 2 miestä + 1 nainen, 6 miestä ja 0 naista kun 24 naista ja 5.7 miestäkään. Mutta mä en kyllä silti tajua miten tämä selittää nuo aiemmat väläyksesi siitä että on ymmärrettävää että miehet käy vieraissa, mutta ei jos naiset tekee saman.
[q]Mähän vain kerroin pienen julman totuuden joistain miehistä, mikä voi tulla jokaisen seurustelevan eteen ennemmin tai myöhemmin.[/Q]Kuinka tyhmänä täällä pidät ihmsiä jos luulet ettei kuka tahansa seurusteleva, mies tai nainen, tiedä että toinen saattaa joskus ehkä mahdollisesti pettää?
[q]Ja vielä toistamiseen me olemme kaikki yksilöitä millä meinaan myös sitä, et on olemassa paljonkin nk. onnistuteita rakkaus tarinoita parisuhteista, joissa rakkaus ja uskollisuus menevät hautaan asti. Niitä ainakin itse pidän ihan omassa arvossaan, respect!! *hymy*[/q]Joo, ja ne onnistuvat yleensä työllä, ei sillä että kuin salama kirkkaalta taivaalta ilmaantuu kaksi tyttöä jotka suostuvat iloisesti jakamaan juuri sinut
[muokattu 18.10.2003 01:55]
kei:[q]
Miehet on tyhmiä. Ainakin jotku.
ps. Olen tätä mieltä[/q]
Jotkut ihmiset ovat tyhmiä. Riippumatta sukupuolesta.
ps. Tämä lause on epätosi.
[muokattu 5.5.2003 15:18]
[q]Jone:
Luin aluksi että 70 kg penistä ja olin hieman hämmentynyt.
[/q]
Siinä ois ollu kärsää kerrakseen...
kei:[q]Avernian:kei:Ja miesten on aina saatava olla oikeassa.
Korjaus.
Miehet ovat aina oikeassa.
Ja naisten on saatava viimeinen sana.*vink*[/q]
Mutta eivät kuitenkaan saa *piis**iloinen**piis*
Jebajee ... meitsilläkin alkaa pikkuhiljaa olemaan se vaihe elämässä kun tekis jo mieli asettua ja ruveta tekemään vaikka muksuja ja mennä naimisiin jne ... mutta kyl se sopivan naisen löytäminen vaikuttaa aika IMPOSSIBLE MISSION jutulta ...
Kai sitä täälä lahotaan ...
[q]trance moon:[q]Sinkkuiluu ja jädeä.... njamm... ei vois paremmin mennä.... äshh... ja vielä ranta ja arska mukaan... *hih**nauru**pihkassa*[/q]
[q][/q]
mä liityn sun seuraan sit syömään mehujäätä tai jotain tylsän makuista hyla-jädeä...oukei? ethän voi sanoa mulle ei? *puppy eyes-katse* *joo*...*ökkö*...*plur*
*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
trance moon:[q]angel83:mä liityn sun seuraan sit syömään mehujäätä tai jotain tylsän makuista hyla-jädeä...oukei? ethän voi sanoa mulle ei? *puppy eyes-katse* *joo*...*ökkö*...*plur*
*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
Oukeij... *nauru**hih*
Kohta jätskit & ranzu kutsuu meitä... *plur**nauru*[/q]
jee!! kivaa!!! *ökkö* *ökkö**ökkö*
sit mö voin höpöttää koko ajan taas ja olla itsekkin loppu vaihees hämillään, että mitä tuli höpötettyä. *iloinen**nauru*...*eiei*...otetaan ennemmin hyvää musiikkia mukaan...
mikäs siinä on, että aina kun tulee kevät, alkaa sinkullakin sydän pamppaamaan kiivaammin?! Onko kukaan muu huomannu samaa, vai onko se vain tuo kesäntulo ja aurinko paistaa ja ...*sydän* (?) Itse viihdyn paremmin syksyllä ja talvella sinkkuna, mut kevät/kesäkaudessa on vielä petraamista...*ding*
angel83:[q]mä liityn sun seuraan sit syömään mehujäätä tai jotain tylsän makuista hyla-jädeä...oukei? ethän voi sanoa mulle ei? *puppy eyes-katse* *joo*...*ökkö*...*plur*
*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän* *enkeli*[/q]
Oukeij... *nauru**hih*
Kohta jätskit & ranzu kutsuu meitä... *plur**nauru*
angel83:[q][
jee!! kivaa!!! *ökkö* *ökkö**ökkö*
sit mö voin höpöttää koko ajan taas ja olla itsekkin loppu vaihees hämillään, että mitä tuli höpötettyä. *iloinen**nauru*...*eiei*...otetaan ennemmin hyvää musiikkia mukaan...
*enkeli*[/q]
Juu, musiikkia mukaan, sit me ollaan tosi cool...
Woidaan jammailla myös*nauraa* Wähänkö porukka katsois...
*ökkö*
riippuu ihan ihmisestä, et onko parisuhde vai sinkkutyyppiä, kumpikin sattuttaa yhtä paljon, jos on satuttaakseen...*joo*
Mä en ainakaa tuu toimeen ilman parisuhdetta vaik oiskii*ding*noin välillä
[muokattu 28.11.2003 19:27]
kuilu:[q]Ja mutsilla heräs aina homoepäilyt
siitä saiki sukulaisjuhlissa hilpeet keskustelunaiheet!*nauraa*[/q]
Itsestäni on luultu samaa kotona ja työpaikalla hienosti asiasta vihjaillen. Ei kai se mun syy ole, jos musta ei kukaan oo kiinnostunu!
Kai se kumppanin puuttuminen johtuu myös omasta asenteestani seurustelua kohtaan ja näin karkaavat myös mahdolliset ehdokkaat. Joita ei kyllä ole edes vilaukseltä näkynyt aikoihin.
Mutta niin kauan kuin sinkkuna oleminen ei ahdista, niin mitäs tässä turhia valittamaan. Kyllä kai seukkaajillakin ajoittain on yksinäinen olo..(?)
Lämmintä ja tapahtumarikasta kesää odotellessa *sydän*