SINKKULUUKKU
Voishan se olla ihan kiva vaihtaa tästä luukusta jossain vaihees kesän aikana tonne toiseen luukkuun...*heiii*
Mut ei mulla minnekään kiire ole!
[q]janicca:Noi on just ne sanat, mitä kaikki sinkut aina käyttää vakuutellakseen itselleen ja muille pärjäävänsä yksin.
Kummasti toi tilittämisen rankkuus unohtuu, kun löytää jonkun iiiiihanan ihmisen
[/q]
ei toi o kyl ihan totta. jotkut ihan oikeesti viihtyy yksin. mul oli ainakin helvetin kivaa, enkä oikeesti halunnu/kaivannu ketää ihmistä vierelleni! pysyttelin ihan tieten tahtoen sinkkuna.. ja sillonha just yleensä tapahtuu kummia*ding*
juuh... täällä ollaan ja pitkään...
[q]janicca:Joo, mutta on iso ero ton sun mainitseman oikeesti viihtyy yksin ja sen välillä, että selittää (uskottelee) sen johtuvan siitä, että ei tykkää tilittää. Yksinolemisessa ei ole mitään pahaa tai säälittävää. Eikä välttämättä tossa selityksessäkään, mutta se on vaan niin yleinen ja unohtuu äkkiä...
[/q]
luuletko sä voivas tietää millon joku sit tarkottaa sitä oikeesti? ja mä en todellakaan tajuu mitä säälittävää tos vois edes olla jos sanoo tilittämisen puuttumisen olevan yks syy siihen et haluu olla yksin?
tai miks sä luulet et joku uskottelis kellekkään mitään? eihän siinä et on yksin pitäny olla mitään hävettävää?
Santa:[q]Hui hitto, vähän mä oon kallis
$2,734,170.00.
[/q]
Oot vaan valehdellut vehkeen pituutta ni hintakin nousee.. Ne on siis tuumia eikä senttejä*nauru*
milla:[q]luuletko sä voivas tietää millon joku sit tarkottaa sitä oikeesti? ja mä en todellakaan tajuu mitä säälittävää tos vois edes olla jos sanoo tilittämisen puuttumisen olevan yks syy siihen et haluu olla yksin?
tai miks sä luulet et joku uskottelis kellekkään mitään? eihän siinä et on yksin pitäny olla mitään hävettävää?[/q]
Uskoisin et janicca tarkoittaa et moni ollessaan sinkku sanoo "Oi kun tää vapaus on ihanaa", sit tapaa jonkun "Seurustelu on siis niin loistavaa, en vaihtais tätä mihinkään", sit eroo "Ihanaa olla taas sinkku, kivaa ku saa tehä mitä haluaa"...eli mielipiteet vaihtelee sen mukaan mikä on oma tilanne. Itse tiedän ainakin jonkusen verran kyseisiä tapauksia...*ding*
juu mukana ollaan...
[q][Nuclear]:Uskoisin et janicca tarkoittaa et moni ollessaan sinkku sanoo Oi kun tää vapaus on ihanaa, sit tapaa jonkun Seurustelu on siis niin loistavaa, en vaihtais tätä mihinkään, sit eroo Ihanaa olla taas sinkku, kivaa ku saa tehä mitä haluaa...eli mielipiteet vaihtelee sen mukaan mikä on oma tilanne. Itse tiedän ainakin jonkusen verran kyseisiä tapauksia...*ding*
[/q]
janicca sanoi ekassa viestissään: Noi on just ne sanat, mitä kaikki sinkut aina käyttää vakuutellakseen itselleen ja muille pärjäävänsä yksin.
musta tää viittaa siihen et janiccan mielestä jollain olisi syytä vakuutella viihtyvänsä yksin vaikkei todellisuudessa viihtyiskään. eikä mitenkään siihen et kylläpä ihmiset vaihtelee mielipidettään
[q]kilobitti:
---
Dragonfly:
mut mä jään ainaki päivystämään tänne
---
..ja mä otan ensimmäisen väijyn*vink*
[/q]
pitääkö tuo kostaa
[q]kuu:
---
nii ja jos ei heilaa helluntaina, niin juhannuksena kaks!niiin sitä pittää.
[/q]
eipä näkyny sitä ensimmäistäkään
Täällä ollaan ja lopua ei näy... mutta tarviiko näkyä?
Hoopie:[q]hei oon tällanen p33l0 newbie.. mikä toi hintajuttu oikein on? tommoseen testiin joku linkki? sanokaas kun en jaksa lukee koko 64 sivuista postausta *nauraa*[/q]
se testijuttu alkaa vasta sivulla 62*hih*
mut ei se varsinaisesti liity tähän. kai sieltä sais ostettua iteleen jonkun ihmisen. ja laittaa ittensäkin myyntiin samalla ku arvioittaa hintansa. jos siis haluu vaihtaa tonne seukkausluukkuun eikä muuten onnistu. mut ei oo mulle tullu viel tarjouksia...
sinkkuus on siistii..
[q]Kooaliini:
Tunnen vain itseni niin hyvin että noita rakkautta ensisilmäyksellä tyylisiä on todella vähän liikenteessä.
[/q]
Niimpä (tai edes kahdella silmäyksellä..)
No huh!!
You are worth exactly: $2,612,476.00
No kesä sinkkuna oli muutenkin suunnitelmissa, tosin mitäänhän ei ole minun osalta vielä kiveen hakattu!!
...toivottavasti ei vielä lähivuosina tarvitse mitään niihin kiviin kirjoitellakaan...
milla:[q]musta tää viittaa siihen et janiccan mielestä jollain olisi syytä vakuutella viihtyvänsä yksin vaikkei todellisuudessa viihtyiskään. eikä mitenkään siihen et kylläpä ihmiset vaihtelee mielipidettään
[/q]
Mun mielest se on aika vakuuttelua jos mielipide vaihtelee aina sen mukaan mikä oma tilansa on. En sitten tiiä kumminpäin se "oikeesti" on.
[q]Uhuu:
kiitos kun muistutit taaaaaaaas
-koskaanenirstaileuhuu
[/q]
pakko aina välillä
puspus,
.m
kun te kaikki muut lähdette täältä ennemmin tai myöhemmin, niin mä jään....
se on varma se... mä aion olla viimeinen... voitte sammuttaa valon, kun lähdette... rakastan pimeää
-foreverhereuhuu
[q]Uhuu:
kun te kaikki muut lähdette täältä ennemmin tai myöhemmin, niin mä jään....
se on varma se... mä aion olla viimeinen... voitte sammuttaa valon, kun lähdette... rakastan pimeää
-foreverhereuhuu
[/q]
khihi.. sä vaan etit vappupanoja *plur**iloinen**nauru*
.m
kiitos kun muistutit taaaaaaaas
-koskaanenirstaileuhuu