SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Yana, eipä tarvi olla kuule tuollaista listaa mutta sullakin on varmasti jokin asia mikä tekee jonkin ihmisen ensisilmäyksellä ei haluttavaksii
btw, mistä tiedät edes onko Jenna Jameson hyvä ottamaan poskeen?
Tän hetkinen mimmi on ihan tavallinen, hoikka ja ihan nätti.
Hänellä sattuu myös olemaan jättimäisiä arpia, olkapäässä, käsissä ja jaloissa, itse en edes kiinnitä niihin huomiota mutta jokin muu voisi pitää niitä isona esteettisenä ongelmana, kenties sinä, joten aika huvittavaa, että lähes vedät hernettä nenään siitä etten pidä silmälaseista *piis**nauru*
Nojoo ihan sama mitä mieltä te ootte, ei vois hirveest nappaa

Ei saa hallu luovuttaa noin helpolla.

Mä olen itse asiassa saanut yhden hyvän kaverin tuota kautta ja monessa mielessä se on kyllä parempi tulos kuin minkään heilan löytäminen.

[q]hallucinogen:

No jos näyttää rumalta rillit päässä... ja kuka nyt rumaa huolis
[/q]

Joku, joka myös on ruma?

Nojuh. Ihmisiin vetoavat välillä mitä älyttömimmät piirteet; tyyliin rikosrekisteri, pankkitilin saldo, auton väri, suuri ikäero, DD-koon rinnat tai arvet siitä kun isi piiskasi lastaan sähköjohdolla. Niin ja tuo viimeinen ei sitten ole mistään tosielämästä revitty, vaan puhtaasti sairaan mielikuvitukseni tuotosta.
Kuitenkin: Joihinkin luultavasti siis vetoavat rillitkin varsin tehokkaasti, mutta semmoisesta mielestäni on turha huolestua tai innostua. Tuskin tuommoiselle innostukselle on kovin hedelmällistä alkaa suhdetta rakentaa ja toisaalta jos suhteelle on muuten hyvät edellytykset, niin pienet vajavaisuudet yleensä annetaan anteeksi. Kuten sanonta kuuluu: ”We like because, we love although”.

Pirullisinta on pitää tärkeimpänä ehtona edes seurustelun aloittamisen harkitsemiselle sitä, että on ihastunut kunnolla. Ainakin, jos tuppaa ihastumaan vahvasti vuosien intervallilla. Nimim. Kokemusta löytyy.

Toivo elää, mutta kaikkihan kuolevat joskus.

[q]Amma:
Te ootte ihania.
[/q]

Hyvä me *plur**iloinen*

[q]J-Tone:
---
unik:
Itseasiassa viihdyn aika hyvin näin, ei tarvitse selitellä mitään kenellekkään ja saa mennä ja tulla just niinkuin itse haluaa.

---

Miksi sellaisessa suhteessa pitää sitten olla missä joutuu selittelemään ja anelemaan lupia menemisiinsä? En mä ainakaan halua. On jollain ihmisellä tällä pallolla ollut sellainenkin suhde, jossa ei tarvitse. Miettikääs nyt vähän. Alkaa ihan tosissaan kyllästyttää toi ikuinen perustelu.
[/q]

Niin...ei pidäkkään olla sellaisessa suhteessa, siksi juuri olenkin sinkku. En ole \”löytänyt\” sitä oikeaa, vaikka en oikeastaan ole etsinytkään. En tarkoittanut kyllä mitään anelemista, en tosiaankaan. Tosiasia on kumminkin, että pitäähän sitä tehdä kompromisseja, joustaa yms. parisuhteessa, mikä tietenkään ei ole välttämättä huono asia.
Mikä ikuinen perustelu? Kaikilla vaan ei ole niin vahva tuo pariutumis-vietti. Kaikki eivät kaipaa koko ajan toista ihmistä viereensä. Kaikki ihmiset eivät tarvitse toista ihmistä tekemään itsestään kokonaista, tekemään yhtälöstä täydellistä tai täyttämään jotain aukkoa.
Jotkut ihmiset tosiaan voivat olla onnellisia yksinkin ja elää elämänsä onnellisena loppuun asti niin.

Herää vain kysymys, et onko se ulkonäkö noin tärkeä? Ei ainakaan minulle.

[q]Rantapallo:
Herää vain kysymys, et onko se ulkonäkö noin tärkeä? Ei ainakaan minulle.
[/q]

Ei se varmaan pidemmän päälle olekaan niin suurijuttu mutta kun jonkun näkee ekaa kertaa niin kyllä sä siihen ulkonäköön kiinnität huomiota ekana
Mutta kyllä kumppanin pitää olla sellanen ,että silmää miellyttää ja jos mä kuljen jossain niin suunnilleen puolet(sopivan ikäisistä) tytöistä miellyttää silmää

Mä en ite ainakaan koskaan voisi olla kenenkään kanssa joka käyttäisi koko ajan silmälaseja vaikka itsellänikin on...Tosin en koskaan käytä niitä muten kuin omissa oloissani, monikaan ystäväni, varsinkaan vähän uudemmista sellaisista ei ole nähnyt minua koskaan rillit päässä
En ole oikeastaan koskaa nähnyt ketään jonka ulkonäköä silmälasit parantaisivat... Varsinkin jos vahvat pullonpohjat kuten minulla(uudet lasit tulee olemaan -9.25 ja -8.25 *nauru*)
niin näyttää huvilta kun katsoo silmiin lasien läpi

[q]hallucinogen:
Mä en ite ainakaan koskaan voisi olla kenenkään kanssa joka käyttäisi koko ajan silmälaseja [/q]

Olen ollut ja voisin olla uudestaankin koska ne voivat jopa parantaa ihmisten ulkonäköä.

[q]hallucinogen:
En ole oikeastaan koskaa nähnyt ketään jonka ulkonäköä silmälasit parantaisivat.[/q]

Kyllä niinkin voi käydä aika monilla jos vain löytää hyvät lasit

[q]ezzy:
itse pidän oikein valittuja laseja vastakkaisella sukupuolella erittäin puoleensavetävänä :)

sihteeri-look *sydän*
[/q]

Oikein valitut lasit saavat vastakkaisen sukupuolen myös näyttämään fiksulta mikä on yksi mun kiinnostusta herättävä asia

Sävy oli sulla Yana vähän sellanen mutta niin se on aina sun kirjoituksissa, luulis sen jo yli vuodessa oppineen En väitä et joku ei vois olla ihan mukavan näköinen lasit päässä(vaikka ehkä oon antanu sellaisen kuvan ja vahvasti) mutta paljon paremman näkönen olisi ilman laseja ja lasit tekee sen ,että ei yleensä sytytä se toisen ulkonäkö vaikka olisi nätti. Tosin Yana sä voit sit joskus näyttää mulle sen joka saa mut kusemaan hunajaa *vink*. Makunsa tosiian kullakin ,että joku varmasti voi sanoa ,että jollekin ihmiselle lasit tuo mukavan lisän. Itselläni kuitenkin on suht kapeat kasvot joten edes kelvollisten sankojen etsiminen on todella vaikeet,a nyt tuntui löytyvän mut saas nyt nähä, mutta kun digikameralla otettiin kuvia niin ei ne mun ulkonäköä parantanut todellakaan.

[q]Disco Stu:

mun sävy oli ivallinen. ei kiukkuinen ;)
[/q]

Jep, no tää keskustelu kyllä varmaan ei periaatteessa kuulu sinkkuluukkuun ja yhtä vähän minä mutta onhan se pakko pitää ovea raollaan sitä hetkeä silmällä pitäen kun mimmi antaa monoo

Haluan miehen, edes hetkeksi *sydän*

Mä taisin löytää tien ulos täält....*plur* Katsotaan mihin tämä ovi johtaa...*ding*

[q]-x-:
Hei olis kiva tietää kuinka moni on täällä luukussa omasta tahdostaan ja kuinka moni olosuhteiden pakosta... Mä olisin ainakin valmis poistumaan täältä, vaikka olenkin sinkkuillut vasta kolmisen kuukautta. Jos viihdytte täällä niin kertokaa miksi *täh* niin mäkin osaisin huomata sinkkuna olemisen hyviä puolia.
[/q]

vielä pari viikkoa sitten omasta tahdosta / olosuhteiden pakosta, tällä hetkellä ihan vaan omasta tahdosta

pitää varmaan poistua kohta. täällä uskalla kauaa olla ku tarjontaa on niin vähän. jää vielä ikisinkuks

Kokeilee ken uskaltaa ...

jep jep. täällä ollaan edelleen ja mikäli vanhat merkit pitää paikkansa, niin pitkään. ja pois haluaisi.

[q]dizzyli:
sinkkuilu on kivaa niin kauan kun seksiä ja unikavereita riittää :)
[/q]

Sellasta se on

[q]-x-:
kertokaa miksi *täh* niin mäkin osaisin huomata sinkkuna olemisen hyviä puolia.
[/q]

hmm..no ei ainakaan tarvitse olla koko ajan miettimässä menojaan ja tulemisiaan ja yrittää sovittaa niitä toisen kalenteriin..
Tietynlainen vapaus siis..Hyvässä suhteessa varmaan toimii, mut jotenkin oon ehkä vielä vaan niin kesyttämätön, et jotenkin välillä käy ”ahdistamaan” tjsp. En mie nyt oikein sitä osaa pukea sanoiksi..
Ehkä miekin vielä tästä kesyynnyn jokupäiväjoskus

niin, ja silmälasit eivät välttämättä ole ollenkaan huono juttu. Tiedän ihmisiä, jotka näyttävät jopa paremmilta lasit päässä

Mä laskin viime viikonloppuna et kolmen viikon päästä antaa monoa, kaksi jäljellä

O