SINKKULUUKKU
Tuntuu, että kukaan ei ole edes koskaan yrittänyt iskeä mua! *hahjust**dissaa*
[q]kuu:
---
cheat:
mä olen oikeestaan ekaa kertaa elämässäni sinkkuna, taidan nautiskella tästä olotilasta pitemmän aikaa, eli pysyn täällä teidän riemunanne vielä toistaiseksi...*iloinen**iloinen*
täytyy kyllä todeta, että sinkkuna oleminen on ihan varteenotettava olemisen muoto, noin niinkun yleensä. voin tehdä pitkästä aikaa just sitä mitä ite haluan, ei tarvi ajatella ketään, voin nähdä kavereita niin paljon kun haluan, ja flirttailla vapaasti ilman paheksuvia katseita... voiko ihminen paljon muuta pyytää*hih*
[muokattu 20.8.2003 13:07]
---
Täysin sama juttu minulla Ja kivaa on!
[/q]
Kun tässä vuoden oon sinkkuillut(hauskaa on siis ollut*hih*), niin alkaa kummasti tuntumaan siltä että olisi mukava välillä vain käpertyä rakkaansa viereen pimeänä syysiltana... Muttakun ei niin ei, pakko kai jatkaa temmeltämistä*justjoo*
[q]-x-:
Mulla ei edes ole ollut hauskaa
Tai no joo, on kyllä ollut hauska tutustua uusiin ihmisiin ja tehdä muutakin kuin nyhjätä kotona
Mutta siis mitään äksöniä ei ole ollut
[/q]
Kortonkeja, baariin ja pari kiimasta äijää niin johan on äksöniä
[q]hallucinogen:
Kortonkeja, baariin ja pari kiimasta äijää niin johan on äksöniä
[/q]
Taas se hallu on ehdottelemassa. *vink**nauru*
[q]hallucinogen:
Epäilijä, olisko mun pitänyt sanoa et sä oot vapaaehtonen järkkäämään vähän äksöniä?
[/q]
Ei sentään. Ei kukaan niin sinisilmäinen ole, että sellaista uskoisi.
Kyllä tästä sinkkuudesta löytyy niin hyviä kuin huonojakin puolia. Seurustelin hillittömän kauan yhden ja saman jannun kanssa, ennen kuin erottiin hieman vajaa vuosi sitten. Ja totuus on, että se seurustelu - niin ihanaa kuin välillä olikin - rajoitti mua mielettömästi! Joo, ei mua yleensä kielletty menemästä mihkään, mutta oletettiin kuitenkin usein etten mene. Tosin onhan se kai jonkinlainen perusoletus seurusteltaessa, että sen seurustelukumppanin kanssa ollaan välillä yhdessäkin ;) eikä vaan pidetä kumppania kotona venailemassa sitä hetkeä, kun mun tekee mieli käpertyä oman kullan syliin... no, ei kai se nyt ihan noinkaan ollu, mutta ei mua kuulema liian usein kotona näkyny, ja silti musta tuntui, että seurustelu rajoitti mua kauheesti... ehkä tää jannu ei enää loppupeleissä ollu mulle se oikee - mitä se nyt ikinä onkaan...
Varsinkin nyt sinkkuillessa oon tajunnu, miten paljon menetin - tosin myös tietysti sain - pitkän seurustelun aikana. Ehkä meidän seurustelu vaan oli mun elämänjanoon nähden liian tiivistä tms., tai ainakin siinä oli koko ajan jonkinlainen pyrkimys tiiviyteen. Se oli mm. tosi perhe- ja mökkikeskeistä, joka on jees tiettyyn rajaan asti, mutta jos aina parhaiden bileiden ja reissujen aikaan mun oletettiin olevan jossain perähörölässä kalastamassa, niin...
Tuon pitkän seurustelun jälkeen oon ollu enimmäkseen sinkkuluukun puolelle sovelias (melkein vuoden) - tosin toinen jalka on aina välillä ollut hivenen seukkausluukun puolella. Oon ajautunut ennätyspitkän suhteeni jälkeen - tarkoituksettomasti - näköjään aina jonkin sortin kaukosuhteisiin, ne kun sallii suuremman oman vapauden...
Nautin sinkkuilusta, ja onhan toki olemassa ihmisiä, jotka välittää musta, ja joiden syliin voin käpertyä, kun siltä tuntuu... eihän se oo sama kuin oman kullan syli, mutta ihan hyvä. En kuitenkaan nauti sinkkuilusta ihan niin paljon, että jos tapaisin jonkun ihanan tyypin, joka kolahtaisi kunnolla, ettenkö voisi taas seurustella, ihan oikeestikin
*menipästunteelliseksi*
Epäilijä, olisko mun pitänyt sanoa et sä oot vapaaehtonen järkkäämään vähän äksöniä?
[q]cheat:
---
kilobitti:
---
Lansetti:
Täällä ei voi olla tyytyväinen....
---
Pitemmällä tähtäimellä tarvis kyllä löytää joku, mut tällä hetkellä olen suhteellisen tyytyväinen sinkkuuteeni...Aikansa kutakin*joo*
---
Ennemmin täällä hieman vähemmän tyytyväisenä kun jossain sekundasuhteessa... ikinä en vois seurustella vaan seurustelun tähden koska se on kivempaa kun sinkkuilu *sars*jotkut tekee niin, olen kuullut.Mä aion sitkistellä täällä just niin kauan että napsahtaa kunnolla, sitten iloisin mielin siirryn tuonne toiselle puolelle, whenever is that.*joo*
[/q]
Mulla napsahti kunnolla, tuntui että kaikki menee hyvin, sitten se vaan tuli ja napsahti uudestaan.. ja kappas täällä ollaan taas.. ja voittaja fiilistä on nyt vaikea löytää.. Mut kyl se fiilis viel löytyy, jossei tänään niin sit joskus tulevaisuudessa...
Yrittänyttä ei laiteta
mulla on kivaa! viihdyn sinkkuna oikein hyvin ja aion viihtyäkin.
Täällä sitä sorretaan miehiä..ei kiva!
Älkää yleistäkö toista sukupuolta
[q]trolli:
voiko täältä ilmoittautua pois jos ei ole ilmoittautunut sisäänkään?*nauru*
saattaas olla ajankohtaista.. ehkä*hih*
[/q]
hahhaa...*nauru* rööööölllliiii*joo*
Pari vaihtoehtoa on ilmassa, se on jostain psykiatriselta , kuuro&sokea tai sitten yksinkertasesti puhut paskaa meille
täten ilmoitan itseni sinkkujen huolettomaan joukkoon...*vink*
oon ollut sinkkuna n.kolme kuukautta, ja menoa on riittänyt...kiitos ihanien ystävien,jotka on raahannut vaikka väkisin baanalle....ei ole ollut aikaa haikailla vanhoja, ja muistotkaan ei tunnu enää niin kipeiltä.
*sydän*
Oon tosiaan nauttinut sinkkuelämästä, ja varsinkin siitä,että oon saanut tutustua niin moniin uusiin ihmisiin.En aio pitää kiirettä alottaa uutta seurustelusuhdetta, se tulee sitten kun on tullakseen....mikä hoppu..kun näin nuoriakin vielä ollaan.*hih**vink*
[q]Nitta:
---
neiti etsivä:
Nitta! Nyt tänne ilmoittautumaan..
---
Oliko tuo olevinaan hienovarainen vihjaus?
[/q]
Heeheeee. toi oli hyvä
[q]Blues:
[/q]
Onneksi olen poika enkä mies!*nauru*
[q]Rantapallo:
---
Nitta:
---
neiti etsivä:
Nitta! Nyt tänne ilmoittautumaan..
---
Oliko tuo olevinaan hienovarainen vihjaus?
---
Heeheeee. toi oli hyvä
[/q]
Muuten olisikin, mutta nyt pitää paljastaa että se on mun kämppis...
joudun valitettavasti(?) sanoutumaan irti sinkkuluukun iloista.. kauan sitä kestikin.. *vilkuttaa* *punastuttaa* *sydän*
[q]Blues:
[/q]
Niin, yleistäminen ei aina toimi, mutta tuossa tapauksessa se taitaa lähinnä naurattaa. Eikö se silloin ole sallittavampaa?
[q]Nitta:
---
Blues:
---
Niin, yleistäminen ei aina toimi, mutta tuossa tapauksessa se taitaa lähinnä naurattaa. Eikö se silloin ole sallittavampaa?
[/q]
On se todella sallittavaa, siitä saa hyvät naurut..harmi ettei kukaan ymmärrä sarkasmiani
Ja tuurilla sitten etkojen jatkojen jatkojen jatkojen jatkojen jälkeen jo lykästää? *vink**hih*
insejn on kyllä ihan oikeassa. Ei tänne käymään olla tultu.