SINKKULUUKKU

Back to häröily O

-x-, Sitä läheisyyttä kutsutaan seksiksi Sä tarviit miehen ja nopeesti kun onohdat jo tollasia asioita

[q]-x-:
---
On olemassa muunkinlaista läheisyyttä kuin seksiä - tai ainakin mulle on, susta en olis varman
Seksin suhteen ei ole kiirettä, tai en ainakaan myönnä että olisi
[/q]

Aivan totta. Seksi on kivaa, mutta ei maailma sen puutteeseen kaadu.

[q]dab:

Tss... Neljä vuotta jo takana. Kyllä siihen tottuu, mitäs turhaan seurustelemaan vain seurustelun takia.
[/q]

Neljä vuotta? Pshaw. Aloittelija.

[q]misjah:
---
MaSari:
---
misjah:
---
MaSari:

Se toinen on kivempi *sydän*

---

eikä oo kato.. tää on hyvä.. no mut on siin toisessakin hyvät puolensa mut ei tähän elämän tilanteeseen..*enkeli*

---

Ei kyl se toinen on *sydän* Kyllä täälläkin toki hyviä puolia on mut nyt just mielummin oon tuolla toisella puolella

---

siiis sä seurustalet... vai??
[/q]

Kyllä seurustelen *sydän*

[q]-x-:
Haluu pois ... *alkaa kaivaa tunnelia*
[/q]

Täältä on vain yksi ”avain” millä pääsee pois

Jos pistettäisiin kilpailu pystyyn - kuka on ollut pisimpään sinkku. Voittajalle ostetaan oma vähintään viidenkymmenen neliön sinkkuboksi Helsingin keskustasta muiden sinkkuboksin jäsenten kolehtirahoilla. Enkä nyt yhtään pelaa tässä omaan pussiin. *pahis**vink*

Eikös kaikille pitkän ajan jäsenille voisi jakaa jokin VIP-jäsenyys tänne?
Jos semmoinen tulee niin taidampa löytää avaimen pois täältä

just tän takia mä kuulun mielelläni tähän luukkuun....
läheisriippuvaisena ihmisenä erot ottais liian koville....
ero tuntuu aina siltä kuin joku veisi palan mennessään.....

-nakerrettuuhuu

Pahinta tässä on se, kun asutaan yhdessä plus kämppiksen kanssa.Tullaan kyllä toimeen onneksi.Ja ollaan toisemme parhaita ystäviä.Vaikeaa perkele!
Toivon, että osataan elää ilman toisia.Ja uskon, että pääsen nauttimaan tästä kinkkuilusta oikein kunnolla

Juu elämä jatkuu.

oho.... paljastuksia.... pehmeä puoli kenties?? =)

-hämmästyttääkummastuttaauhuu

Jahas. Jos kirjoittautuis tänne sisään

Äm, mä voin tulla pökkimään sut pois täältä *vink**pahis*

[q]-xx-:
Jotkut negatiiviset kommentit voivat jäädä vaivaamaan, vaikka 'tiedän' että ne ovat asiattomia ja että ne voisi ihan hyvin unohtaa.
[/q]
sama juttu. mutta silloin viimeistään herään miettimään, et olenko tehnyt jotain väärin? ja jos olen, niin mahdollisuuksien mukaan yritän parantaa tapojani/ muuttaa ajatusmaailmaani.

[muokattu 14.11.2003 14:12]

Alien vaan huijaa, se yrittää vietellä herkkiä tyttöjä, sika mikä sika *nauru**pahis*

Viimeks ku yritin olla sinkku, aloin *pupu*vähäniinkuseukkaa*pupu*,
ja sit ku olin *pupu*varattu*pupu*, palasin takas tänne.

Nyt taas kymmenen helvetin hyvää syytä olla sinkku. No ekaks...*eiei**ding**justjoo**poks**piis*
Oispa jo terve*nuha*

Voi olla että ne tunteet eivät koskaan kuole..vähenevät pikkuhiljaa mutta ei kokonaan.

[q]-x-:
En väitä
Äläkä pure niin kovasti kuin viimeksi
[/q]Koska mä sua olen purrut? missä? *täh*

[muokattu 19.8.2003 16:14]

Kyllä jostain kuvakin löytyy.
koskaan en ketään oon tota kautta kyllä tavannu.

[q]-xx-:
Täällä edelleen, sinkkuetkoista huolimatta *justjoo**piis*
[/q]

Juttu onki siinä että tarvitaan sinkkujatkot

Niin just. Täältä ei elävänä kukaan poistu. *pahis**hih*

O