SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Jone:
Kuis toi kirjoittelu on sun mielestäsi tän threadin aiheasettelun ohimenevää?[/q]
Tarkotin, et jonkun ihmisen henkilökohtainen arvioiminen ei oo yleisten foorumien tehtävä. Toinen hyvä esimerkki vois olla oliko nyt ”kuilu vs. decoy”-topic tjsp...

[q]...ja miksi ainoastaan sun käsityksesi perusteella tämä keskustelu tulisi siirtää yksityiseksi?[/q]
Se oli mielipiteen esitys, ei sen enempää.

[q]Mä olen ainakin hyvin kiinnostunut tästä ja esitän haisevan vastalauseen sille että hyvää matskua siirrellään yhtään mihinkään.[/q]
Sun mielestähän kaikki väittely on varmasti mukavaa, oli se sitten henkilökohtaista tai ei.

[q]J-Tone:
IMO tässä arvioidaan toisen ihmisen mielipidettä, joka nyt sattuu kuvaamaan henkilön luonnetta. Liittyy erittäin paljon topikkiin ja muutenkin nyt kirjoitellaan häröilyosastolla: ”lähes moderoimaton alue kaikelle muulle. omalla vastuulla”. Lisäksi Alien ei ole tähän mennessä halunnut itse lopettaa itsensä arvioimista, joten en näe kenelläkään olevan mitään syytä puuttua asiaan.[/q]
Syyttävä sormi ei osota vain toiseen suuntaan vaan molempiin, ei se oo tyhmä joka aloittaa vaan se kuka jatkaa.

[q]Jatkoon?
[Nuclear]: ei
Jone: Joo
J-Tone: Kyllä

Keskustelu jatkukoon.[/q]
Klubitus goes to elections...*piis*

Kyllä mä hei ymmärsin...*nauru*

[q]super-enkuli:
---
MCEE:
*huoh* vielä täällä..

---

Ei voi paremmin asiaa ilmaista...

(onkohan ilmassa lievää syysmasennusta?)
[/q]

Ei syksy masenna, parasta aikaa kesän jälkeen.. kauniita värejä ja kaikkee!

Tää mun saamattomuus vaan pisti avautuu!*justjoo*

[q][Nuclear]:
---
alien:
ei välttämättä... on olemassa nk. bi-seksuaaleja

Esim. jos mies on naisen kanssa, joka tykkää myös naisista. Ja tämä pari rakastaa toisiansa ja eikä tätä naista kiinnosta muut miehet. Näitäkin on olemassa...
---

Eli haluut miehen joka lykkii jotain toista...oot
[/q]
siis lopeta teemu mä kuolen nauruun täällä!!

lisää, lisää, lisää.. ens viikolla pääsette jatkaa kinastelua..

[q]Zeta:
Luuletko että noista sinun vähästä yli 4000:sta viestistä on löytynyt niin paljon sellaista asiaa, että meitä hirveästi inspaisi edes yrittää tutustua sinuun paremmin? (jostain ihme syystä...)[/q]

Ketä teitä? Herrasmiesliigalaisia vai? God I hope not.

[q] Enpä ihmettelis vaikka teitä ois sellaiset pari-kolme muutaki. [/q]

Mistä tiedät vaikka olisi enemmänkin?

[q]Tuo aika puuduttavan väsynyt sikavuosilukuwhatever läppä ei ainakaan lisää intoa merkittävästi.[/q]

Sä oot puuduttavan väsyny.

[muokattu 18.10.2003 15:27]

[muokattu 18.10.2003 15:28]

No en epäile yhtään miks alieni on sinkku

Haukon täällä henkeä hämmästyksestä...

[q]henkka:
---

Mistä tiedät vaikka olisi enemmänkin?

[/q]

Horoskooppi kertoi että teitä on vielä pari-kolme lisää.

[EDIT:] Oot kyllä siinämielessä oikeassa, olen puuduttavan väsynyt ku viitsin edes tälläistä alkaa jauhamaan. Tuskin tämä meininki on kenellekkään epäselväksi jäänyt.

[muokattu 18.10.2003 15:53]

vielä olen sikku.. onpas mulla tylsää..

since... joskus viime vuoden lopust.....*ding*

[muokattu 18.10.2003 17:42]

[q]alien:
...so?? Ja sähän tiedät, mitä kaikkea ne viestit sisältävät!?
[/q]

Hei come on! Me ollaan mielikuvamme muodostettu sinun viestejä lukemalla, et voi ku syyttää itseäsi asiasta.

Hmm... Single since february 2002
Ja ainaki tällä hetkellä vituttaa tämä tila aivan suunnattomasti..

[q]alien:
... älä Jone nyt jaksa olla noin tylsä Ei kaikille välttämättä jää niin huono maku deittailusta. Varmasti monilla on myös hyvää kokemusta siitä. Ja eiköhän jokaisella ole sen verran järkeä päässä, ettei ala valitsemaan kumppaniansa ilman et tosissaan ”nappais”, eikä pelkästään muutaman nappiin menneen kriteerin takia ;)
[/q]

En mä katso olevani erityisen tylsä.

En usko, että sua erityisesti kiinnostaa, miksi deittailu oli mun mielestäni ”perseestä”, mutta kerronpa kuitenkin että ymmärtäisit.

- Koin deittailun äärimmäisen pinnallisena
- En kokenut saavani deittailulta niitä elämyksiä, joita elämässäni arvostan
- Jouduin tapaamaan aivan liikaa ihmisiä joissa ei ulkonäön läpi katsoen ollut mielestäni juuri mitään mielenkiintoista
- Sain muutamasta naisesta kuukausien riesan yhden kahvilla käynnin jälkeen

Mitä tulee tohon päässä olevan järjen määrään, niin olisikin niinkuin sanoit, mutta kun ei ole. Tunnen itsekin valitettavasti muutamia pareja, joista vähintään toinen osapuoli on ilmoittanut olevansa ko. seurustelusuhteessa ainoastaan koska seurustelukumppani on ”sopiva” vaikka tunteista tätä kohtaan ei ole tietoakaan. Seurustelevat mieluummin jonkun ”sopivan” kanssa kun ovat yksin, which is so fucking sad according to my book of life.

Tää on since toukokuu 2003 ... mutta tänään ei ole tylsää

[q]bubbelgum:
Hih
Noh, tota sanotaan vaikka niin että eilen olin ihan iloinen siitä että olin sinkku
[/q]

Joo mä huomasin, hyi sua

Hih
Noh, tota sanotaan vaikka niin että eilen olin ihan iloinen siitä että olin sinkku

Hmm.. Eiköhän jokainen vastaa omista sanoistaan ja teoistaan.. Jos niin paljon välittää mitä muut ajattelee, kannattaa ehkä miettii vähän tarkemmin etukäteen mitä sanoo ja tekee.. *täh*

Mä tosin kuulun niihin jotka sanoo ja tekee mitä haluu, enkä paljoo välitä jos jotain ei nappaa.. Se on sitten sen ihmisen moka ei mun..

Eli Alien, pieni neuvo, lopeta selittely ja seivailu se ei auta enää mitään.. Ja jatkossa mieti tarkemmin mitä sanot, ennen ku sanot sen..

Mut ei siis millään pahalla, päinvastoin, tsemppiä jatkoon!

hola !! tää ilmottautuu since 10.10.2003 _o7

[q]alien:
---
Mikä on mun asenne naisia kohtaan mielestäsi (jos nyt voisit vähän tarkentaa)?? Ja nämä mun ”mukahauskat” läpät tuntuu ainakin monia naurattavan. Kaikki ihmiset eivät ota näitä topicceja niin tosissaan.
[/q]

Ootpas kyllä vaikeaselkoinen...
Olitko se puhe siitä, että on oikeutettua lennellä kukasta kukkaan koska miehet on tehny niin jo kivikaudelta saakka, läppää vai ei?
Samaan syssyyn raiskauksetki pitäis varmaan sallia kun niitäki on tehty ammoisista ajoista, ja se tuntuu olevan joidenkin miesten perusluonnossa?

a) Jos ei läppää, niin voisitko perustella lisää.

b) Jos toi taas oli läppää, niin kannattaisko harkita hieman että mitä kirjoittelee?
Katos kun me täällä langan toisessa päässä ei nähdä että millä mielellä sinä noita juttuja
kirjoittelet.

Oli läppää tai ei, täällä päässä ei paljoa naurata.

must eki on ainaki kiva*uuh*

kaikki ei osaa ilmaista ajatuksiaan yhtä selkeesti ku te hans ja riku :/

ja kaikil ei ehkä ole saman verran elämänkokemusta jne ku teillä, mut ei sen takia tartte lähtee heittää ”säälin naista jonka kaa joudut olee” tyylistä läppää. imo.

[muokattu 19.10.2003 17:11]

Jos nyt jengi lopettais tän offtopic kirjottelun ja palais takas aiheeseen. IMO mitään järkeä alkaa arvioimaan toista ihmistä julkisilla foorumeilla, tehkää se privassa jos teit kiinnostaa tutustuu toisen moraalin paremmin.

O