SINKKULUUKKU
no mutta olet sitten edelläkävijä! mene nyt vaan, kulttuuriteko
Alkaapas menemään homoeroottiseksi. Vai pitäisi tässä sulkeutua Alienin kanssa samaan koppiin muna pystyssä...
Eiköhän se onnistu. Pitää kai vain sulkea silmät ja ajatella isänmaata.
[q]Chatte:
Täytyy vissiin tunnustaa: seukkaan. Taistelin sinkkuuteni puolesta henkeen ja vereen, mutta sattui tuossa taannoin sellainen vastustaja, jolle en mahtanut mitään.
*sydän*
[/q]
Ihanko totta? En usko!
Mua onkin melkein koko pienen ikäni kehuttu perverssiksi =)
[q]kilobitti:
Mmm.. no toi voi johtua ihan yhtä paljon siitä toisesta osapuolesta. Esim. jos on suhde just takana ni toi voi olla vaikeata, ja luulenpa vielä että edellisestä suhteesta ylipääseminen on miehelle vaikeampaa.
[/q]
Tuollaisiakaan yleistyksiä on vähän paha tehdä. Joissain tapauksissa pitää varmasti paikkansa, mutta toisaalta taas monissa suhteissa mies on mukana lähinnä seksin takia, eivätkä muut mahdolliset tunteet ole niin vahvat, että irtipäästäminen olisi edes kuukausien jälkeen hirmuisen hankalaa - uutta muijaa kehiin vain. A woman can fake an orgasm but it takes a man to fake a relationship, kuten sanonta kuuluu...
Uskoisin, että keskimäärin miehillä tämmöinen parisuhteen ylläpitäminen muiden asioiden kuin tunteiden takia on yleisempää kuin naisilla ja näillä perustein melkein väittäisin päinvastaista. Niissä suhteissa, joissa tunteet ovat olleet mukana, niin ylipääsemisen vaikeus menee sen verran tapauskohtaiseksi ja henkilöstä riippuvaksi, että sukupuolijakoa on hankala tehdä. Se, jolle suhde merkitsee enemmän, luultavasti myös kärsii enemmän - oli sitten mies tai nainen.
Siinä mielessä olen kyllä mahdollisesti samaa mieltä, että nykyisessäkään kulttuurissa miehen ei ole yhtä luvallista vuodattaa surujaan muille, jolloin ylipääseminen vaikeutuu. Juro stereotyyppimies ei itke naisten perään kuin korkeintaan kolmen promillen humalassa ajaessaan, kun taas stereotyyppinainen on heti soittamassa bestikselleen. Mutta tosiaan, ei näistä stereotyypeistä ja kulttuurin näennäisistä rajoituksista voi hirveästi päätellä niistäkään.
[q]pHaze
Pitää kai vain sulkea silmät ja ajatella isänmaata.[/q]
Jos se sillä lähtee käyntiin nii sitte*nauru*...
[q]-xx-:
Kun tarkemmin ajattelee niin ei sinkkuilu nyt niin hirveää ole ... kaikkeen tottuu
Puoli vuotta vasta takana ja ties kuinka kauan vielä edessä
Työ, kaverit ja harrastukset vievät melkein kaiken ajan kuitenkin
[/q]
Nyt puhut asiaa. Ja puoli vuotta on lyhyt aika, ehkä vielä haikailit edellisen suhteen kyseenalaisia \etuja\, mutta kunhan oppii olemaan itsekseen, on vaikea luopua statuksestaan sinkkuna... usko pois.
Pojat on ainakin itsevarmoja senttiensä suhteen
[q]fadeout:
Entäs sitten, kun seurustelee ja on yhä yksinäinen olo
Me nähdään niin harvoin ettei se ei mitenkään riitä vakavaan suhteeseen *eiei**eiei*
(jos se toinen sitä nyt edes haluaa *ding*)
[/q]
Paha. Mulla on ollut yksinäinen olo, vaikka oon seurustellu ja asunutkin boitsin luona... johtui siitä, ettei homma oikein toiminut. Noh, nyt se on historiaa.
Kaukosuhdehässäkätkin on jokseenkin tuttu juttu. Mutta en mä oikeesti ole niin yksinäinen, jos mulla on joku, jonka kanssa välitetään toisistamme, vaikka tunteiden kohde asuisikin kauempana. Se on silti olemassa *sydän*. Ikävä toki on, mutta se on eri asia, erilaista yksinäisyyttä.
Mutta jos jutussa ei ole aineksia edes kunnon suhteeseen - välimatkan tai muun takia - niin, kannattaako vaivautua - riippuu tietysti, mitä hakee... Tosin voi jutun saada toimimaan välimatkasta huolimatta, mutta se on kyllä ihmistyypistä kiinni.
No nyt vasta AHISTAA*poks**eiei*
[q]-xx-:
Kun tarkemmin ajattelee niin ei sinkkuilu nyt niin hirveää ole ... kaikkeen tottuu
[/q]
On tää mun mielestä ainaki yhtä helvettiä.... en kyll yhtään tykkää olla yksin..*uuh*
[muokattu 19.11.2003 16:48]
[q]GoA:
Täällä on kivaa.
[/q]
Aina sä jaksat uskotella tuota itsellesi
Itsekin viihdyn varsin mukavasti täällä mutta kivointa olisi jos löytyyisi tyttö joka ei välittäisi jos vähän halisi ja pussailisi muita ja hoipertelisi pienessä sievässä
sai jatkaa normaalia sähläämistä
Oisko täällä ketään sellasia?
[q]Epailija:
Tämä kirjautuisi pois täältä. *blush*[/q] EiOleTodellista!
Koska me saadaan se näytille?!?
Sanon vuokrasopimukseni irti! Vihdoinkin! Muttä kärsivällisyyshän on hyve ja minut on nyt palkittu!
Enkä halua tulla tänne enää ikuna takaisin
*hyppii riemuiten pois*
[q]hallucinogen:
Ei tässä ennen joulua kannata poistua, voi vielä joutua ostamaan joululahjoja
[/q]asiaa!
Pitäskö munkin tosiaan alkaa vikittelemään täältä luukusta jotain...tytööööt, kiskis *vink**iihhih*
[q]Avernian:
Keskenäänkö te rupesitte seukkaamaan?
[/q]
Sinulta ei sitten mikään pysy salassa. *hih**nauru*
taidanpa tehdä samoin...*hymy*