SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Epailija:
Tämä kirjautuisi pois täältä. Täytyy sanoa, että kyllä se kestikin, mutta hyvää kannattaa odottaa. & Ja turha hämmästellä, mä olen varmasti yllättyneempi kuin kukaan teistä. Toivottakaa sen sijaan vaikka onnea. ”Taita niskasi”.
[/q]

Antti voi todistaa mun reaktion: ”MITÄ VIT?”

onnea!

*huoh* edelleen täällä...

[q]anqqa:
---
joo pitäs laittaa sellanen monivalintajuttu, sinkku/varattu/varattumutteihaittaa
[/q]

*nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*

Tippusin jälleen penkiltä

Jos oon sinkku, niin ainakin sillainen

p.s.hymiö-överi

kaiki vaan lähtee puis..

[q]kiti:
sydämensä särkevä ikisinkku kaiketi
[/q]
Sinä, minä vai kuka meistä?

[q]Phiber:
Kaikista pahinta on olla yksin juuri silloin kun haluaisi halata jotakuta, pussata ja vaikka ihan vaan maata sohvalla ja katsoa nolla-aivokapasiteettia vaativia telkkariohjelmia
[/q]
Kyllä kavereiltakin saa sellaista läheisyyttä, että ei tunne olevansa yksin. Kaveria voi halata, voi mennä syliin ja katsoa telkkua. Ei siihen seurustelua tai mitään säpinöitä tarvita. Ja yksinäisyys ei ole syy seurustella. Eiköhän seurustelun pidä lähteä ihan jostain muusta. Ja sitten kaupan päälle poistuu yksinäisyyskin.

[q]shaman:
nyt on päässy käymään niin että meikäläinen lähtee täältä menee! *iloinen**pihkassa*

pärjäilkäähän!
[/q]
Siistii.

[q]-xx-:
_o/ sinkku (jos se nyt on vielä jollekin jäänyt epäselväksi *nauru**nauru*)
[/q]

Ehkä et ole vielä ihan kaikille sitä mainostanut vielä

...ilmottautuu paikalle. Ja mihinkäs suuntaan tästä eteenpäin sitten?

[q]Amma:
---
Siistii.
[/q]
Niin on... kiitosta vaan

No älkääs nyt masentuko, maailmalla on vielä vaikka mitä annettavanaan jos se olis musta kiinni voisin vaiks alkaa seukkaan teijän kaikkien kanssa! *kuvittelee* --> *repee* ---> *tippuu tuolilta*

Maailma saatta joskus yllättää, kuten kävi minulle

*pihkassa**hali**pihkassa*

Täällä ollaan. Ja pysytään.

[q]Armin:
No älkääs nyt masentuko, maailmalla on vielä vaikka mitä annettavanaan *hali*[/q]
Menepäs nyt kiltisti sinne omaan luukkuusi, äläkä tule tänne meitä neuvomaan...

[q]Maailma saatta joskus yllättää, kuten kävi minulle
[/q]
Toivo on jo heitetty kaivoon (ties kuinka monta kertaa), eikä kukaan saa ongittua sitä sieltä ylös.

[q]-xx-:
---
Amma:
Täällä ollaan. Ja pysytään.

---

Jep jep ... kaveria ei jätetä!
[/q]

Kaikki yhes koos..kaikki pois täältä tai ei kukaan

pitäisköhän se sitten ilmoittautua tänne..*blush*

[q]Chatte:
Täytyy vissiin tunnustaa: seukkaan. Taistelin sinkkuuteni puolesta henkeen ja vereen, mutta sattui tuossa taannoin sellainen vastustaja, jolle en mahtanut mitään.

*sydän*
[/q]

onneaonnea

missäs miun unelmien trinssi viipyy...?

[q]Blues:
[/q]
Ratkaisu lienee siis ihan selkeesti haaremi.

[q]Amma:
---
Blues:

---

Ratkaisu lienee siis ihan selkeesti haaremi.
[/q]

Kannatetaan*nauru*

[q]Armin:
musta kiinni voisin vaiks alkaa seukkaan teijän kaikkien kanssa! *kuvittelee* --> *repee* ---> *tippuu tuolilta*
[/q]

No niin juuri... Taas sitä syyllistetään miehiä menemisten rajoittamisesta. Tyypillistä. *hmph**hih**nauru*

[q]Epailija:
---
Armin:
musta kiinni voisin vaiks alkaa seukkaan teijän kaikkien kanssa! *kuvittelee* --> *repee* ---> *tippuu tuolilta*

---

No niin juuri... Taas sitä syyllistetään miehiä menemisten rajoittamisesta. Tyypillistä. *hmph**hih**nauru*
[/q]

Tietenkin! Mitenkäs sitten??? http://smilies.crowd9.com/contrib/blackeye/Eyecrazy.gif

[muokattu 8.11.2003 11:35]

O