SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Chatte:
Täytyy vissiin tunnustaa: seukkaan. Taistelin sinkkuuteni puolesta henkeen ja vereen, mutta sattui tuossa taannoin sellainen vastustaja, jolle en mahtanut mitään.

*sydän*
[/q]
oi ihku! onnea sulle hirrrrrmeeesti mä päivystän täällä sitten sunkin edestä

Kai *sydän* Armi

Megasuuret onnittelut kummallekin osapuolelle! Kyllä tätä oli odotettukin, prkl.
Kerrassaan suloista!

Tämä kirjautuisi pois täältä. Täytyy sanoa, että kyllä se kestikin, mutta hyvää kannattaa odottaa. & Ja turha hämmästellä, mä olen varmasti yllättyneempi kuin kukaan teistä. Toivottakaa sen sijaan vaikka onnea. ”Taita niskasi”.

[q]Epailija:
Tämä kirjautuisi pois täältä. Täytyy sanoa, että kyllä se kestikin, mutta hyvää kannattaa odottaa. & Ja turha hämmästellä, mä olen varmasti yllättyneempi kuin kukaan teistä. Toivottakaa sen sijaan vaikka onnea. ”Taita niskasi”.
[/q]

Siis mitä, kuka, koska, laji, löytyykö pulssi?
Oisin kaitsu oottanu et sä oot se joka viimesenä sulkee oven perässään

Tähän klubiin voi ilmottautua hymyssä suin
Eipä ole valittamista ollut vuosiin tähän klubiin kuuluneena.. Tyttöjä menee ja tulee ja kun nuoria vielä ollaan niin antaa mennä vaan
Sit kun vanhaksi tullaan ja paikalleen jäädään niin katotaan sit sitä kaveria vähän tarkemmin

Olette te kanssa yksiä...

[q]hallucinogen:
kivointa olisi jos löytyyisi tyttö joka ei välittäisi jos vähän halisi ja pussailisi muita ja hoipertelisi pienessä sievässä sai jatkaa normaalia sähläämistä

Oisko täällä ketään sellasia?
[/q]

Onnea haussa..sun pitää löytää siis nais*possu*

Heh, ai niinkun varamiessuunnitelma
Uuteenvuoteen on vajaa 2kk, ei me nyt siihen menessä ketään onnistuta huijaamaan

[q]hallucinogen:
Mulla on ihan sorrettu olo, ei kelpaa näköjään kun joulupötään *uuh*[/q]
Ja sinnekin vasta jos on sopivasti muhinut uunissa, muuten menee harakoille.

Mulla on ihan sorrettu olo, ei kelpaa näköjään kun joulupötään

[q]hallucinogen:
Mulla on ihan sorrettu olo, ei kelpaa näköjään kun joulupötään
[/q]

Äläs nyt. Tytöt ne vain leikkii vaikeasti saatavia. *vink**nauru*

[q]Chatte:
Ja yksinäisyys ei ole syy seurustella. Eiköhän seurustelun pidä lähteä ihan jostain muusta. Ja sitten kaupan päälle poistuu yksinäisyyskin.
[/q]

Entäs sitten, kun seurustelee ja on yhä yksinäinen olo

Me nähdään niin harvoin ettei se ei mitenkään riitä vakavaan suhteeseen *eiei**eiei*
(jos se toinen sitä nyt edes haluaa *ding*)

Nyt vain klubituksen porukan joukkoparitus käyntiin Kyllä siitä varmasti jotain tulosta tulee

humm.. tulipahan vaan mieleen että miten monta suurinpiirtein täällä on sinkkuja? kulpituksen profiiliin pitäs saada ihan selkeesti sellanen judanssi missä lukis onko sinkku vaiko eikö jossei sitä kehtaa titteliinsä laittaa

bite my shiny metal ass

[q]bubbelgum:
Noniih, eli onko ihan mahoton tehtävä edessä?!
[/q]
kyllä sä miehen ittelles löydät.. ei epäilystäkään.. *vink**joo*

[muokattu 12.11.2003 22:24]

kai se on liityttävä joukkoon*uuh*

Kaikista pahinta on olla yksin juuri silloin kun haluaisi halata jotakuta, pussata ja vaikka ihan vaan maata sohvalla ja katsoa nolla-aivokapasiteettia vaativia telkkariohjelmia

Minä myös..

Tulkaa nyt joku hyvänen aika tänne pohjoseen.. Niin voin..*pihkassa*

[q]Chatte:
Kyllä kavereiltakin saa sellaista läheisyyttä, että ei tunne olevansa yksin. Kaveria voi halata, voi mennä syliin ja katsoa telkkua. Ei siihen seurustelua tai mitään säpinöitä tarvita. Ja yksinäisyys ei ole syy seurustella. Eiköhän seurustelun pidä lähteä ihan jostain muusta. Ja sitten kaupan päälle poistuu yksinäisyyskin.
[/q]

Vielä kun oliskin sellasia kavereita.. Tuttavina on kyl kivoja tyttöjä vaikka kuinka, mut en laske niitä vielä niin hyviks kavereiks et tollasia menisin ehdottelemaan.. ja toiseksi suurin osa niistäkin seukkaa jo omilla tahoillaan.. Ja homoksi en rupea, NIH!

O