SINKKULUUKKU
[q]Phiber:
Miten täältä pääsis pois.. [/q]
Luulen että helpoiten pääsee pois, jos ei aktiivisesti yritä*vink* haku päällä-fiilis näkyy ja silloin mikään ei onnistu. Sen voi havaita esim. siitä, että kun rupeaa seurustelemaan (eikä edes mainoistaisi sitä), kysyntää on vaikka kuinka paljon, kun on sinkku, tilanne on päinvastainen.
Ei helvetti...
Miten täältä pääsis pois.. tuntuu et kaikki mahikset vaan menee koko ajan ohitse niin lujaa et viuhke vaan käy..
[q]kilobitti:
Luulen että helpoiten pääsee pois, jos ei aktiivisesti yritä*vink* haku päällä-fiilis näkyy ja silloin mikään ei onnistu. Sen voi havaita esim. siitä, että kun rupeaa seurustelemaan (eikä edes mainoistaisi sitä), kysyntää on vaikka kuinka paljon, kun on sinkku, tilanne on päinvastainen.
[/q]
tottis !
[q]Phiber:
tuntuu et kaikki mahikset vaan menee koko ajan ohitse niin lujaa et viuhke vaan käy..
[/q]
Niin. Pitäisi olla koko ajan jossakin ja joskus kun ei ole paikalla, niin silloin olisi voinut onnistua ja siten tilaisuus menikin ohi. Ja joutuu taas aloittamaan alusta. Miksi ehdokkaat ei tulisi kotiin postissa vaikka näytille ja olisi valinnan varaa ja palautus oikeus?
[muokattu 5.12.2003 09:35]
Nyt löyty ovi ulos täältä... ei kyll ollu helppoo
Murrr. Sinza Omasta mielestä olen todella ihana.*nauru*
Mä oon pitkään jo miettinyt et pitäskö mun laskea rimaa ja näköjään pitää
[q]hallucinogen:
en mä kato haluu olla viimene joka täältä luukusta lähtee, tarvii seuraa
[/q]
No yksin et kyllä jää, mä oon täällä ja pysyn
hallucinogen:
[q]>LD<, mulla on sulle hyvä diili josta ei kannata kieltäytyä Jos poistutaan täältä yhdessä niin sun ei tarvii ostaa mulle joululahjaa mut mä ostan sulle, mut sun tarvii osta sit mulle syndelahja [/q]
riippuu milloin sulla on synttärit... ja mitä sä ostaisit mulle joululahjaks...
[q]Avernian:
---
kilobitti:
---
Mulla tuo oli juuri toisinpäin.
[/q]
I envy you*hymy*
yksi vähemmän täällä.. aah sinkkuvuodet on historiaa
[q]Blues:
Tuli lähtö
Pärjäilkää kaikki ja toivottavasti näemme toisessa luukussa
[/q]
Olisikohan tämä onnittelujen paikka... hmmm... hymiöistä päätellen kyllä; onnittelut!
Heh, yksi uusi uuno tänne lisää. Mitenköhän sitä sisustaisi oman sinkkuluukkunsa?
Ei etsimällä mitään aitoa ja hyvää löydä...
Kaikki paras tulee yllättäen ja kutsumatta.
Tuli lähtö
[q]Blues:
Tuli lähtö
[/q]
Odotamme toisen osapuolen ilmoitusta, jotta saadaan asia virallistettua...
tänne kai pitäis ilmottautuu läsnäolevaks...*blush*
[q]Amma:
Odotamme toisen osapuolen ilmoitusta, jotta saadaan asia virallistettua...
[/q]
Muakin alkaa jännittämään
Laitetaan hakulomakkeet kehiin, täytetään kohta 1, 4 ja 5 jonka jälkeen anotaan hyväksyntää ja sen jälkeen tulee täyttää hyväksyntäpaperit jonka jälkeen odotetaan virallistamispäätöstä ja sen jälkeen voi asia olla selvä
[muokattu 8.12.2003 08:15]
itse itseäni quotaten:
[q]kilobitti:
Luulen että helpoiten pääsee pois, jos ei aktiivisesti yritä*vink* [/q]
toiseksi, haku päällä oleminen on aika rasittavaa. Nautin elämästäni paljon enemmän kun unohdan aktiivisen etsimisen, nautin vaan elämästä ja ihmisistä. Kyllä se sieltä joskus tulla tupsahtaa*joo*
mut mä jään ainaki päivystämään tänne