SINKKULUUKKU
*ilmottautuu joukkoon*
johtuis ees syksystä tää toisen ihmisen kaipaus, vaan eipä se ole ennenkään helpottanu vaikka aurinkoa enemmän näkyisikin*uuh*
Jaahas, täällä taas 3 kk seukkaamisen jälkeen.
Fiilikset vaihtelee vapautuneesta vitutukseen, en oikein itekään tiiä. Sekava olo. Mut kyllä oli edelliset kuukaudet ihanaa aikaa ihanan tytön kanssa. Nyt sitten jotain muuta.
oon tainnu jämähtää tähän luukkuun pysyvästi
ei oo helppoo, käytkö muuten usein bileissä... mun mielestä oon nähny sut jossain?
[q]BlueWind:
Nyt sun ei tarvi ottaa hallua
[/q]
Nyt saatte sit hommaa mulle uuden vara-naisen jonka kanssa alan sit seukkaa jussin jälkeen
Tuntuu taas vaihteeks kivalta kuulua tänne*plur* Mut mullekin vois kyl ettiä jonkun pienen tumman tytön. Vaaleekin käy. Saa ilmottautua..*joo*
[q]-xx-:
-xx- poistuu sinkkuluukusta *nauru**plur**pihkassa**vink**iloinen*
[/q]
Kaikkea hyvää teille ihkut ja tsemppiä seukkailuun!
[q]hallucinogen:
Eiköhän tästä maasta yksi nainen luulisi mullekin löytyvän
[/q]
Tosin se ei kyllä saisi häröilyistäsi mm. Tallinnassa
Sulle xx ei oo takasin tulemista
Mutte ette sit ylisöpöile paljoa meidän muiden seurassa ettei meille tuu paha mieli
[q]ParodY:
---
Dragonfly:
mut mä jään ainaki päivystämään tänne
---
ja mä oon sun seurana täällä*joo*
[/q] kiitos ihku
me ollaan siel tyynyn takana varmaan.. jos joku kaipailee
[q]-xx-:
mitähäh -xx- poistuu sinkkuluukusta *nauru**plur**pihkassa**vink**iloinen*
Kiitos kaikille seurasta, tämä luukku alkoi jo tuntua kotoisalta mutta ei tule yhtään ikävä
[/q]
Nyt sun ei tarvi ottaa hallua
onnei teille. Monta kappaletta. Niitä aina välillä tarvii suhteessa
[q]Dragonfly:
mut mä jään ainaki päivystämään tänne
[/q]
..ja mä otan ensimmäisen väijyn*vink*
[q]hyperventilaatio:
Sinkkuna ollaan edelleen. Ja varmasti pysytään.*nyyh*
[/q]
Älä itke, ruma lapsi. Ostetaan sulle huomenna uus pää.
Sitäpaitsi onhan sulla MUT! Mä olen parempi kuin yksikään tyttöystävä. En nalkuta koskaan ja juon sun kanssa viinaa ilman perheriitaa. Mun seurassa saa kuikuilla muita naisia ja jopa kommentoida kiinteitä periä ilman, että saa laukusta päähän. Mä en raahaa sua perhepäivällisille enkä pistä pukeutumaan tyhmiin vaatteisiin. Mä en pistä sua siivoamaan. Jos mulla on paha päivä, se ei ole sun tehtävä lepytellä mua.
Tarviiko vielä jatkaa?!
[muokattu 10.12.2003 10:44]
[q]Blues:
Tuli lähtö
Pärjäilkää kaikki ja toivottavasti näemme toisessa luukussa
[/q]OHO!!! no pitä kiwaa siellä.. Mä en kyl tuu perässä varmaan vähään aikaan..
[q]hallucinogen:
Nyt saatte sit hommaa mulle uuden vara-naisen jonka kanssa alan sit seukkaa jussin jälkeen
[/q]
Käynnistetään koko maan kattavat etsintäpartiot
[q]Blues:
Käynnistetään koko maan kattavat etsintäpartiot
[/q]
[q]Ankeus:
tän mä haluan kuulla! mitä hallu teki tallinnassa? eikait se voinut olla pahempi kuin sabben etkot/jatkot *nauru**pahis*
[/q]
Vain matkalla olleet tietävät mitä hallu häröili. Ehkä se joskus kertoo muillekin
[q]Blues:
---
hallucinogen:
---
Tosin se ei kyllä saisi häröilyistäsi mm. Tallinnassa
[/q]
tän mä haluan kuulla! mitä hallu teki tallinnassa? eikait se voinut olla pahempi kuin sabben etkot/jatkot *nauru**pahis*
poishan täält haluis, kova läheisyyden kaipuu,
mutta tulevaisuuden suunnitelmien takia ei viitti tehä mitään ainakaan nyt asian eteen
[q]misjah:
täällähän käy kohta kato.. tulis tuolt toisestaki luukusta joskus vaihtareita takas..
[/q]
Kyllä tuota muuttoliikettä tapahtuu molempiin suuntiin *pahis*, taitaapi olla jonkin sortin luonnonlaki...