SINKKULUUKKU
hmmh... mä en tee mitään tulevina pyhinä... Gaa!
vieläkin täällä ja kun jotain kivaa tyttöä yrittää iskeä niin oot kiva ja söpö mut oon varattu/mulla on eräs toinen kiikareissa jne. blabla*hmph*
[muokattu 4.12.2003 02:29]
Jooh, oli kivaa mut taidan nyt poistua täältä. Eikä kyllä harmita yhtään*hymy*
Pitää kyllä hommata eukko ennen maaliskuuta et itse saan sit synttärilahjoja
hallucinogen:
[q]Ei tässä ennen joulua kannata poistua, voi vielä joutua ostamaan joululahjoja [/q]
totta muuten, mähän joudun jo ostamaan... vai pitäiskö jäädä tänne vielä vähäksi aikaa *vink*...?
Ei tässä ennen joulua kannata poistua, voi vielä joutua ostamaan joululahjoja
>LD<, mulla on sulle hyvä diili josta ei kannata kieltäytyä Jos poistutaan täältä yhdessä niin sun ei tarvii ostaa mulle joululahjaa mut mä ostan sulle, mut sun tarvii osta sit mulle syndelahja
[q]Taika:
Pelottavaa mutta alan taas pitkästä aikaa viihtymään tässä luukussa..
[/q]
Uskon vakaasti siihen että kun rupeat viihtymään täällä, vienti rupeaa kasvamaan..joten varo*vink*
Tääkin on täällä edelleen. Positiivista on se, että läheisyys- ja hellyyskiintiöitä on tullu täytettyä ihan kiitettävästi lähiaikoina. Oikeestaan ihan hyvissä fiiliksissä täl puol jokkee.
[q]Ankeus:
pakko mikko sanoa, oot kyllä vitunmoinen tunnelman latistaja
[/q]
Hei philip, en mä kato haluu olla viimene joka täältä luukusta lähtee, tarvii seuraa
[q]hallucinogen:
Eli täällä vielä
Ei täältä lähetä ennen kun pappi on sanonut aamen joten pidä se pili viel housuis
[/q]
Pikkuveli piilossa kunnes iso kello kumahtaa*nauru*
Toi on kyllä paha jos naisesta johon on palavasti ihastunut tuleekin kaveri, yritä siinä sitten pitää toinen lähellä ja samalla elää tunteides kanssa. Voi tietysti kertoa ja luottaa parasta Hyvällä tuurilla se ei juoksis karkuun ja ystävyys säilyis mut huonolla...Ja jos oikeen seitsemän oikeen tulis niin sithän oiskin kiva...
Ai noinko nopeesti se kävi ettet oo enään sinkku?
Eli täällä vielä
Ei täältä lähetä ennen kun pappi on sanonut aamen joten pidä se pili viel housuis
[q]hallucinogen:
Mikä teitä mun varanaisia oikeen vaivaa, ettekö te perskule voi pysyä juhannukseen asti vapaalla jalalla
[/q]
Mä voin ruveta sun varomieheks.
Täytyy kyllä ihailla philip jos bongasit muijan ittelles alta yhdeksäntoista tunnin
[q]kilobitti:
---
hallucinogen:
Eli täällä vielä
---
Pikkuveli piilossa kunnes iso kello kumahtaa*nauru*
[/q]
Ei me olla 1800-luvun euroopassa
[q]Blues:
Ei me olla 1800-luvun euroopassa
[/q]
Ei ollakaan vaan tää on 2000-luvun klubitus ja hallu on sunkin herras, lick my boots, bitch *vink**pahis*
[q]hallucinogen:
Ei ollakaan vaan tää on 2000-luvun klubitus ja hallu on sunkin herras, lick my boots, bitch *vink**pahis*
[/q]
Yes master
I'll show you who the bitch is
Älä sä poika ala isottelee, sä oot ehkä pitkä mutta kun mä oon sun vyötärön korkeudella niin puren sua palleista jos ei muuta