SINKKULUUKKU
[q]remotion:
---
No toivossa on hyvä elää mutta sais joskus muuttua ne toiveet todeksikin. Oli niin kivaa aikaa ja sitten viime yönä tipahti pommi ihan yllättäen.
de va läppä de. En mä ikinä varmaan riistäis henkeäni jonkun tytön takia, joku roti se sentään on oltava.*hmph*
[/q]
Valitettavan useasti ne pommit putoaa yllättäen. Tosta vaan kun salama kirkaalta taivaalta. Mulle tuli tossa reilu puoli vuotta sitten täysin yllätyksenä omalta avovaimolta ilmoitus että mä lähden nyt, 6 vuoden yhdessä olon jälkeen. Tietty siinä oli ollut sellasta suhteen hyytymistä ennen sitä mutta ei mitää sellasta mistä en luullut selvittävän. Ja mitä kaikkea sen jälkeen alkoi selviämään siitä mitä oli ollut ja oli meneillään en viitsi edes puhua..... Mutta mutta, silti tässä ollaan jaloillaan ja elämä jaksaa kuitenki taas jo hymyillä mullekin vaikka sinkkuna olenkin
Niin toi mun pointti tossa pienessä avautumisessa ei ollu valittaa omia jo ohitettuja vaikeuksiani, vaan se että kaikesta selviää kuitenki jälleen ylös vaikka tuntuis kuinka kamalalta jossain vaiheessa. Ei kannata ainakaan katkeroitua eikä menettää uskoaan ihmisiin.
[q]Progress:
Ja sit ku on muutama sellanenki kaveri, että voi vaan nukkuu.Riittää, että laittaa viestin ja sanoo et tuun nyt yöxi.
Kiwaa.
[/q]
Tämä on todella mukavaa..harvemmin tulee yksinäinen olo mutta joskus sitä vain tekee mieli nukkua että on joku lähellä niin tulee turvallinen ja onnellinen olo..vaikka onkin vain kaveri.
Mä haluun täältä poooooooois! Haluun käpertyä sylkkyyn nukkumaan ja herätä aamulla suuuuureen suudelmaan... Voih, nää yöt on just pahimpia
no siis eivät kaikki miehet ole mulkkuja mutta itse olen kanssa huomannut että aika moni on. ps. still here. taidanpa olla täällä vielä 35v joten nou hätä*dissaa*
[q]typ0:
sinkkuus on perseestä *dissaa**eiei**nyyh*
[/q]
Totta turiset.
Sopivia naisia on vaan liian vähän ja sitten kun sellasen sopivan sattuu näkemään niin syystä tai toisesta sitä ei saa
nonis, iski henkinen pakko ilmoittautua tänne.
tuli taas justins puolvuotta täyteen sinkun elämää ja se alkaa jo ja taas ketuttaa kynpillä!
joulu on edessä ja sitä tuntee olevansa yksinäisenpi kuin koskaan*uuh*
[q]hallucinogen:
---
typ0:
---
Totta turiset.
Sopivia naisia on vaan liian vähän ja sitten kun sellasen sopivan sattuu näkemään niin syystä tai toisesta sitä ei saa
[/q]
Hmm .. niin se taitaa olla joo ..
Jooh.. löytyipä netistä tällainen..
taidampa laittaa työpöydän taustakuvaksi...
http://www.tky.hut.fi/~kvantti/in/kuvat/wallpaper_big.jpg
nii joo.. hyvää joulua sit.. tai jotain
Yhä täällä
Aina välillä ovi raottuu mut sit se pamahtaaki voimalla takas kii
[q]Pipa:
Ihan ilosesti täällä sittenkin... vittu en ees jaksais kattoo mitään miehiä... kaikki ne on mulkkuja!!!...*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei*
[muokattu 1.12.2003 09:36]
[/q]
Öh ... jos me nyt ei ihan kaikki kuitenkaan ...
Meitsi ois kyl niin valmis, ku joku sopiva vaa nappais...*haaveilee*
[q]Howdy:
Pakko myöntää että ei se sinkkuus mitään kovin herkkua ole .. on se aina mukavampaa käpertyä siihen oman mussun kainaloon yöksi ....
[/q]
Word Up!
Pakko myöntää että ei se sinkkuus mitään kovin herkkua ole .. on se aina mukavampaa käpertyä siihen oman mussun kainaloon yöksi ....
[q]Zorlim:
Mitäs jengi tulevina tylsinä(?) joulupyhinä väsää?
[/q]
Kun olit tämän sinkkuluukkuun postannut niin tarkottanet varmaan että mitä sitä tekis kun ei ole omaa kultsia jonka kanssa väsätä kaikkea tonttumaista joulun ratoksi?
No en voi ennustaa että vielä oltais jouluna eukon kanssa yhdessä mutta jos ollaan niin emme suurella todennäköisyydellä nää toisiamme kuitenkaan, joten
Mutta jos nähtäis niin ihana kävelylenkki lumisessa metsässä, kuumaa juotavaa ja jutustelua sekä joulumieltä varmaan yritetään toisillemme (ja muillekin) tarjota.
Kyllähän sitä mielellään väsäis vaikka mitä sen tytön kanssa...
Edit. Niin ja vastauksena kysymykseen: Lueskelen, katon telkkua, syön paljon, nukun paljon, näppäilen kitaralla kaihoisasti joululauluja. Just det.
[muokattu 2.12.2003 11:27]
[q]typ0:
[/q]
Ööööh.... Missäs vaiheessa typ0sta on tullu sinkku?! *täh*
[q]Howdy:
[/q] *sydän*
[q]Lene:
Ihmettelen kovasti ajattelua täällä, ettei viitsi tms. seurustella, kun se vie niin paljon aikaa, se sitoo niin paljon jne. jne. Ja että sen myötä ikäänkuin menettäisi elämästään kaiken muun. Mihin se on kirjoitettu, että toisen kanssa mm. täytyisi olla 24 h tuntia vuorokaudessa?
[/q]
Ei noi seikat oo ensisijaisia syitä, miksi mä olen sinkku. Eikä sitoutuminenkaan ole mulle mikään ongelma. Tarjonta ei vaan vastaa kysyntää - ja päinvastoin :)
Hirveä hellyyden ja läheisyyden kaipuu, tällä hetkellä harmittaa olla tän luukun asukas..
[q]Lene:
Ihmettelen kovasti ajattelua täällä, ettei viitsi tms. seurustella, kun se vie niin paljon aikaa, se sitoo niin paljon jne. jne. Ja että sen myötä ikäänkuin menettäisi elämästään kaiken muun. Mihin se on kirjoitettu, että toisen kanssa mm. täytyisi olla 24 h tuntia vuorokaudessa? Vähän myös vaikuttaa siltä, että seurustelusta puhutaan siihen tapaan kuin sitä seurustelukumppania kohtaan ei olisi minkäänlaisia tunteita vaan se on jonkinlainen esine. Ja jos jotain tunteita on niin lähinnä niitä ajatellaan ikäänkuin pelkästään itsensä kannalta. Juostaan siis hyvien tuntemusten perässä. Vähän niinkuin muutkin esineet luo jonkinlaista tyydytyksen tunnetta - jonkin aikaa. Sitten halutaan uusi esine.
[/q]
Täytyyhän niitä vapaapäiviä olla joka suhteessa