SINKKULUUKKU
[q]äm:
Asiat ei koskaan ole niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa *joo**iloinen*
[/q]
:D odottamattomista paikoista sitä löytääkin suurimmat viisaudet
[q]pHaze:
Kyllä sitä on joskus ihastuttu ensin siihen sisäiseenkin kauneuteen jos ei ole tosta ikinä livenä tavannut. Tosin kyllä se ulkokuori on aina senkin jälkeen oman osansa vaikuttanut siihen että kestääjö ihastus.
[/q]
tottahan toikin kyllä on.. vaikkapa netistä tavatuista tyypeistä..
[q]äm:
Asiat ei koskaan ole niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa *joo**iloinen*
[/q]
Hahah, just näin Ihmisluonne kun jostain syystä tykkää pahentaa asioita vielä..
Joo, kiva ku muistutit*nauru*!
Ollaan iloisia sinkkuina ja säästetään monta euroa lahjoissa kun ei ole velvollisuuksia
Niin ja joulu on ollut mitä mainioin taas tähän mennessä ainakin. Huomenna kavereiden ja ystävien kanssa doksuu ja kaikkee muuta kivaa
Ollaan vaan tyytyväisiä siihen mitä on ja jos muita sattuu tulemaan vastaa niin otetaan ne mukaan vain
mikähä siin on, sillon kuin olen sinkku, naiset karttaa mua ihan kympillä, sitkun olen varattu niin kysyntää olisi ihan vitusti, tää on aika väärin
ja sit tulee kyl kelattuu vähä liikaa et mitähä naiset oikein näkee mussa ei voi käsittää *täh*
joo. yhä täällä..
... toisaalta hyvä ettei tarvitse tuota jäsenyyttä tänne olla koko ajan todistamassa, mutta olisi se kiva että joku edes välillä yrittäisi kyseenalaistaa tämänkin statuksen..
hauskaa joulua silti hanit!
peeäs. lav juu ool! *pihkassa**nauru*
Kaipa munkin on tänne ilmoittauduttava...
muille iloisille sinkuille (+ kohtalotovereille...*nauru*)
[q]kilobitti:
---
---
Uskon vakaasti siihen että kun rupeat viihtymään täällä, vienti rupeaa kasvamaan..joten varo*vink*
[/q]
Näin se muuten menee.... Tänään selvii, onks tää mulle se oikea luukku.....
Jotenki tuntuu, ettei täältä pääse pois. Joten jää vaihtoehdoks alkaa rilluttelemaan, niinku sinkkujen kuuluuki *joo**nauru*
Tää on loistava paikka! Sinänsä outoo et jouluna täs tajus ettei sinkkuilu loppujen lopuks ookkaa mikään paha asia... Sellanen fiilis etten täältä oikeestaan pois haluakkaan
Minulle täydellinen huone
Uuden vuoden lupauksena voisin luvata pysyväni täällä ainakin kesään asti, niin viihtyisä ja mukava paikka tämä on
[q]Zorlim:
Sitten pitää muistaa, että elämäntilanteet ja oma suhtautuminen asioihin muuttuu jatkuvasti. Ferrari voi olla ihan kiva kun on päässyt lapsista eroon. Mutta se ei välttämättä ole käytännöllinen menopeli esim. 5 henkisen perheen autona.[/q]
En kyllä nyt oikein muista mistä toi clippi on otettu joten en oikein tajunnut tätä, mutta...kyllähän Ferrari 456M GT toimii pätevänä 3 lapsen perheen autona...2+2 paikkainen eli 3 muksua taakse, tai sit joku lenkeillä kiinni takakonttiin.
*eiei**uuh**nyyh*
[q][Nuclear]:
En kyllä nyt oikein muista mistä toi clippi on otettu joten en oikein tajunnut tätä, mutta...kyllähän Ferrari 456M GT toimii pätevänä 3 lapsen perheen autona...2+2 paikkainen eli 3 muksua taakse, tai sit joku lenkeillä kiinni takakonttiin.
[/q]
Maseratilla on tilavampi 2+2 jonne mahtuu jopa teini-ikäinen lapsi
Tai sitten vaikka Mazda RX-8
Nyt ois muijia tarjolla niin maan julmetusti. Ei vaan oo oma sydän messissä niin ei osaa ihastua kehenkään... Noh ehkä sit joskus täältäkin luukusta pääsee pois.*igor*
http://www.tky.hut.fi/~kvantti/in/kuvat/in_1_web.jpg
Ilmoittaudunpa minäkin tähän luukkuun asukkaaksi, sen verta kauan on jo tultu oltua sinkkuna. Ja samalla voin kyllä allekirjoittaa tuon Astiaston kommentin, on se vaan outoa että seuraa pyörii ympärillä enemmän kun on varattu.
Uudenvuoden lupauksena olkoon, että en väkisin pyri eroon sinkkuudesta... mutta jos tärppää niin antaa mennä sitten. On sitä ennenkin lupauksia rikottu.
[q]Phiber:
http://www.tky.hut.fi/~kvantti/in/kuvat/in_1_web.jpg
[/q]
*sydän* kyllä mäkin kävisin ton miehen tilalle varmaan
[q]NviperO:
Ilmoittaudunpa minäkin tähän luukkuun asukkaaksi, sen verta kauan on jo tultu oltua sinkkuna. Ja samalla voin kyllä allekirjoittaa tuon Astiaston kommentin, on se vaan outoa että seuraa pyörii ympärillä enemmän kun on varattu.
Uudenvuoden lupauksena olkoon, että en väkisin pyri eroon sinkkuudesta... mutta jos tärppää niin antaa mennä sitten. On sitä ennenkin lupauksia rikottu.
[/q]
Varatut ei etsiskele sitä seuraa toisin kun sinkut ja sen takia vaikuttaa mielenkiintosemmilta? Empä tiedä, ei oo nimittäin mikään ihan uus ilmiö toi.
Juu, mä päätin tossa ennen joulua jo et en kyllä jaksa hakemalla hakea sitä mukavaa tyttöä vierelleni, tupsahtaa siihen sitten jos onnetar mulle sellasen arpoo.