SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Darianna^:
---
Ritu_:
Iski heti näin aamusta kamala halu pois täältä.. Ulkona -20 astetta, mukavaa jos olisi joku jonka kanssa käpertyä sohvalle vaikkapa elokuvaa kattomaan.

---

toi olis ollu kiva vaihtoehto.. olisin myös toisaalta kaivannu kaveria jonka kädestä pitää kiinni ja lähtee kävelee tonne kirpsakkaan pakkasilmaan.. sen jälkeen lämmintä kaakaota ja sit sohvalle köllöttelee kirjan/hyvän leffan parissa ainahan sitä haaveilla saa*blush*
[/q]

kumpikin vaihtoehto kuulostaa just nyt tosi hyvältä..*hih*

[q]Kooaliini:
En kuulu tänne enää.
[/q]
Toivotan paljon onnea suhteeseenne!

ei siihen ”oikeaan” kyllä himassa istuessakaan törmää....

Hrh, joo ei kyl tuu ainakaan pitempää juttua jos väkisin yrittää päästä pois täältä. Kans vähän sama tyyli että tulee vastaan sitte ku tulee, ei nyt oo hirveen hyviä ehdokkaita tullu ku pari vastaan tähän mennes Pitää kattoo et pääsiskö täält koht pois

[q]Zorlim:
Totuushan on, että jos täältä lähtee niin tulee vaan paljon suurempia ongelmia.
[/q]

Jep. Jos ei muuten, niin viimeistään siinä vaiheessa kun joutuu tänne palaamaan. Joskus se on kuitenkin sen arvoista.

Musta ei oo säälittävää olla sinkku....mä rakastan omaa vapauttani, mutta toivosi sitoutuvan joutumatta vangiksi....mahdotonta....kai.....mut eihän ihmistä voi omistaa määräämään olla juuri tietyssä paikassa aina...sen oon huomannu et kukaan ei kotoa hake....baarissa ihmiset jotenkin paniikissa...bileissä ei tanssita lähekkäin....chatissä liikkuu vaan hulluja....siksi en siellä liikukkaan...missä naiset on...minne ne aina piiloutuu...kotiin tunnollisest lukemaan kuukauden päästä oleviin tentteihin vai minne....monet naiset tuntuu musta aika sokeilta....tai niillä on sellanen putkinäkö samoin toimiva kuin valikoiva kuulo....*iloinen*
En mä syytä naisia mut eri kaupungissa erilaisia tyttöjä...siis ero on kuin yöllä ja päivällä...hirvee asenne juttu sekin haluaako tutustua keneenkään vai passittaako kaikki pois....

[q]äm:
ämmän sinkkuhoroskooppi vuodelle 2004:
[/q]

Mä voisin kans ottaa tollasen, tietäspähän mihin varautua :D

[q]paanos:
That´s cool*joo*
Kyl mäki vielä joskus jonkun teknonaisen löydän*hymy*

[muokattu 5.1.2004 13:28]
[/q]
No itse asiassa se ei oo edes teknotyttö vaan semmonen prmallitsubu ruotsista mut kesäl siit tulee messe joten not bad.*vink*

[q]remotion:
No itse asiassa se ei oo edes teknotyttö vaan semmonen prmallitsubu ruotsista mut kesäl siit tulee messe joten not bad.*vink*
[/q]

Sori ku en oo tarpeeks skene, mut mikä on messe?*hih*

[q]Kooaliini:
En kuulu tänne enää.

[muokattu 6.1.2004 12:41]
[/q]

Siltä se näyttikin siellä maman sohvalla

[q]Kooaliini:
En kuulu tänne enää.

[/q]

Oli jo aikakin

[q]Kooaliini:
En kuulu tänne enää.
[/q]

Ei muuta kuin onnea.

Joo täällä sitä ollaan tosiaan...
ehkä jonain kauniina päivänä joku ihku prinssi ratsastaa minun luo ja vie minut linnaansa... osaako prinssit tulla mikkolaan? *ding**nauru*

ps. mun kotieläin / orja on kanssa vapaata riistaa MUTTA se joka käyttää sitä hyväkseen niin saa kärsii ja pahasti...
mun orjaa ei satuteta millään tavalla ilman mun lupaa.. se on kummiskin mulle rakas.. *sydän*

*piis**vink**piis*

Tää on ihan paska paikka --->

I'm out!*hali**pihkassa**sydän**plur**piis**nauru*

juuh täällä sitä ollaan ja sattuneesta syystä pitkään...

mutta otetaan mies vastaan joka vaalii perinteitä ja tuo mulle tietynlaisia kukkia

[q]andi--:
Tää on ihan paska paikka --->
[/q]

Katkeraa puhetta, mutta oikeassa olet.

[q]Epailija:
No sittenhän sä voit asiantuntijana kertoa toimisiko tämä:

”Here I am! Now what were your other two wishes?”

*vink**nauru*
[/q]

Heh, Toi on aika vanha.. pitää kehittää jotain omaperästä. Voin lainata sulle mun mietintämyssyä ku se on nyt tuolla narikassa odottamassa taas käyttöönottoa.

Täällä sitä yhä erittäin vahvasti ollaan ja pysytään.*ding*

Mä en halua lähteä ikinä täältä vääristä syistä.

Välillä tuntuu tätä lukiessa, että jotkut häipyy aika helposti. Onhan se niinkin, että en tunne taustoja tapahtumien takana, mutta vaikuttaa siltä, että joku voi maanantaina valittaa täällä, kun ”kukaan ei huoli minua” ja yllättäen keskiviikkona tulee vilkuttelemaan, että ”heipat, mä poistun!”.
Joko siinä välissä tapahtuu todella nopeasti jotain, tai sitten se ”kukaan ei huoli minua” on vaan typerää huomion hakemista. Jos siis oikeasti on kuitenkin jotain vakavaksi muuttuvaan viittaavaa menossa.

Itse en tule ikinä liukenemaan täältä parin päivän varotusajalla. En halua yhtäkään parin vuoden suhdetta. Ja vielä vähemmän jotain lyhyempää.
Seuraavan kerran, kun joku täältä ämmän taluttaa ulos, se ihminen tulee pitämään mut luonaan kauan.

En lähtisi täältä ikinä sen takia, että täällä on kuulemma paskaa. Siksi, että olisi vaan joku, johon sitten ihastuisin. Uskon, että jos täällä heiluu epätoivoisena ja tutka päällä, ihastuu kyllä joo, mutta kun perusteet on väärät, se löytö voi olla jotain ihan muuta kuin mitä oikeasti etsii. Sitä tyytyy toiseksi parhaaseen ja nostaa sen korkeammalle korokkeelle kuin se ansaitsisi. Tekee toisesta väkisin rakastettavan. Ja sitten iskee totuus. Ei se ihminen ollutkaan sitä, mitä haki. Se oli vaan korvike yksinäisyydelle.

Ihan hepposin perustein ja muutaman viikon tuntemisen jälkeen en tule teille hehkuttamaan, että nyt meen. Toivoisin tällä periaatteella olevani yksi niistä, joka ei palaa tänne enää. Virheitä en enää jaksaisi.

Tosin. Onhan mulla ehkä ikääkin enemmän kuin monella noista ”pikalähtijöistä”, joten virheeni olen tehnyt ja niistä oppinut.

Tämä ei ollut kritiikkiä ketään kohtaan. Ämmän ajatuksia vaan.

O