SINKKULUUKKU
[q]Epailija:
Täällä sitä taas valitettavasti ollaan. Kai tämä tästä, tavalla tai toisella... Nimim. Sellaista surua ei ole, mitä ei vasaralla voisi parantaa.
[/q]
Sulle myös
Btw, aika toimii vasaraa paremmin.
[q]andi--:
Varatut ei etsiskele sitä seuraa toisin kun sinkut ja sen takia vaikuttaa mielenkiintosemmilta? [/q]
Juurikin näin, mielestäni tämä on itsestäänselvyys*joo*
Pitäisköhän ottaa uuden vuoden tavoitteeksi häipyä tältä palstalta, mut toisaalta pidän itsestäni liikaa ja muille jakaminen vois olla liian kova pala mun kaikille persoonille..*hymy* ja toisaalta kuinkahan monta comebackia tästäkin lupauksesta seuraisi..
[q]-xx-:
Pointti: kaikki riippuu henkilöstä ja suhteen laadusta[/q]
Ehkäpä näin. Päätelmäni empiirisestä matskustani muuttuvat oudommaksi koko ajan: Ilmeisesti mun kaikki kaverit rakastuu palavasti naisiin, jotka ylläpitävät kulissisuhteita*nauru*
[q]-xx-:
Oikeasti oli kuitenkin hyvä, että opettelin elämään yksin enkä ahdistanut itseäni tai potentiaalisesti kiinnostavia tyyppejä seukkaamisen vuoksi seukkaamisella
[/q]
Tosta vois tehdä huoneentaulun 'mun-on-pakko-saada-JOKU-nyt-heti-tai-mä-kuolen' -tyypille!*vink*
ämmän sinkkuhoroskooppi vuodelle 2004:
Tammikuussa ihastun johonkin iiiihanaan mieheen, joka osoittautuukin pikaisesti kusipääksi.
Helmikuussa en onnistu pokaamaan ketään.
Maaliskuussa rakastun tulenpalavasti johonkin täydelliseen mieheen, joka sitten osoittautuukin kusipääksi.
Huhtikuussa saan synttärisuukon ihanalta mieheltä, joka sitten paljastuukin varatuksi ja näinollen kusipäiseksi.
Toukokuussa jään taas kylmäksi yrityksistä huolimatta.
Kesäkuussa ihastun johonkin mukavaan tyyppiin, joka sitten paljastuukin idiootti-kusipääksi.
Heinäkuussa löydän lomaromanssin, joka ei lupauksista huolimatta ota ikinä yhteyttä.
Elokuussa löydän lohduttajan, joka sitten paljastuukin kusipääksi.
Syyskuussa luulen jallittavani useampaa miestä menestyksellä, kunnes paljastuu, että heistä jokaisella on kusta päässä.
Lokakuussa olen onneni kukkuloilla, kunnes paljastuu, että rakkauteni kohde on naimisissa, ehdonalaisessa tai krooninen valehtelija.
Marraskuussa makaan viltin alla vihaamassa kaikkia miehiä.
Joulukuussa ihastun johonkin, joka ostaa minulle vääränlaisen joululahjan ja paljastuu kusipääksi.
oiskohan jotain uudenvuoden taikaa että tää vuos ei menis sinkkuillessa*vink* mä ainaki olisin valmis kokeilemaan
[q]Lene:
Näyttää muodostuvan rituaaliksi, että uutena vuotena suhteet kariutuu. Vaikka vielä ei mikään ole varmaa niin tulenpa alustavasti varaamaan paikan. Ehkä entinen paikka on pysyny vielä lämpimänä. Lohdutus se on sekin.
[/q]
Koko joulukuu tuntuu olevan vaarallista aikaa. Oman suhteen lisäksi tulee mieleen ainakin kaksi suhdetta kaveripiiristäni, jotka menivät poks viime kuun aikana.
[q]äm:
[/q]
Nyt kun tiedät tämän horroskooppisi niin voit yrittää pikkasen ennustaa niitä kusipäitä ja siten ehkä poiketa noista ennustuksista
Ah, sinkkuminä paikalla. Alkaa jo vähitellen kyllästyttää oma seurani, joten hankkiudun sinkkujen joukkoon. En kyllä sitten tiedä onko se positiivinen vai negatiivinen käänne tilanteeseeni.
Onnea kaikille yksinäisille.
[q]remotion:
Nyt ois muijia tarjolla niin maan julmetusti. Ei vaan oo oma sydän messissä niin ei osaa ihastua kehenkään... Noh ehkä sit joskus täältäkin luukusta pääsee pois.*igor*
[/q]
Nonii, tää tais ny päättäyä täällä olo ainakin noin puolivirallisesti. Oli sen verran muistettava vuoden ensimmäinen yö*vink*
[q]äm:
Tammikuussa ihastun johonkin iiiihanaan mieheen, joka osoittautuukin pikaisesti kusipääksi.
Helmikuussa en onnistu pokaamaan ketään.
Maaliskuussa rakastun tulenpalavasti johonkin täydelliseen mieheen, joka sitten osoittautuukin kusipääksi.
Huhtikuussa saan synttärisuukon ihanalta mieheltä, joka sitten paljastuukin varatuksi ja näinollen kusipäiseksi.
Toukokuussa jään taas kylmäksi yrityksistä huolimatta.
Kesäkuussa ihastun johonkin mukavaan tyyppiin, joka sitten paljastuukin idiootti-kusipääksi.
Heinäkuussa löydän lomaromanssin, joka ei lupauksista huolimatta ota ikinä yhteyttä.
Elokuussa löydän lohduttajan, joka sitten paljastuukin kusipääksi.
Syyskuussa luulen jallittavani useampaa miestä menestyksellä, kunnes paljastuu, että heistä jokaisella on kusta päässä.
Lokakuussa olen onneni kukkuloilla, kunnes paljastuu, että rakkauteni kohde on naimisissa, ehdonalaisessa tai krooninen valehtelija.
Marraskuussa makaan viltin alla vihaamassa kaikkia miehiä.
Joulukuussa ihastun johonkin, joka ostaa minulle vääränlaisen joululahjan ja paljastuu kusipääksi.
[/q]
Hmmm, me siis tapaamme usein vuonna 2004 *nauru**vink*
Sinkkuna itekin, tosin aika pitkälti omasta valinnasta :)
Välillä tuntuu pahalta olla täällä, välillä ei. Mut oon kyl tullu siihen tulokseen, että hakemalla ei ketään löydä. Se kumppani tulee vastaan jos on tullakseen. Kuitenkin tässä ollaan vielä niin nuoria, että kyllä sitä kerkee vielä vanhentua sen rakkaan kainalossa monia vuosia...
Jaahas... Pitää varmaan ilmoittautua palvelukseen!
Mä olen tänään sitten määritykseltäni siirtynyt kuulumaan tähän luukkuun. On sitä pieni hetki jo uumoiltu...
TeMpPu
Nyt se sitten tapahtui. No mikä? Havahdun siihen, että huomaan todellakin olevani sinkku.
Viimeiset 6 kk mennyt leikkiessä sotaa ja tilaisuuksia hankkiutua kanssakäymiseen vastakkaisen sukupuolen kanssa on ollut harvakseltaan.
Ehkäpä kevät tuo lämpöä tullessaan
täällä edelleen, säälittävää.*nyyh*
[q]Ritu_:
Iski heti näin aamusta kamala halu pois täältä.. Ulkona -20 astetta, mukavaa jos olisi joku jonka kanssa käpertyä sohvalle vaikkapa elokuvaa kattomaan.
[/q]
toi olis ollu kiva vaihtoehto.. olisin myös toisaalta kaivannu kaveria jonka kädestä pitää kiinni ja lähtee kävelee tonne kirpsakkaan pakkasilmaan.. sen jälkeen lämmintä kaakaota ja sit sohvalle köllöttelee kirjan/hyvän leffan parissa ainahan sitä haaveilla saa*blush*
Tää on ihan pepusta
[q]Avangion:
Jaahas... Pitää varmaan ilmoittautua palvelukseen!
Mä olen tänään sitten määritykseltäni siirtynyt kuulumaan tähän luukkuun. On sitä pieni hetki jo uumoiltu...
TeMpPu
[/q]