SINKKULUUKKU

Back to häröily O

...eilen illalla kun makasin yksin sängyssä ja kuuntelin kämppikseni ja hänen poikaystävänsä puhetta ja naurua toisesta huoneesta (..niin..miettikää vaan mitä kaikkea muutakin joudun kuuntelemaan..) minulle tuli todella yksinäinen olo. 1, 5 vuotta nyt sinkkuna, lukuunottamatta paria onnetonta räpellystä. Se on jo aika pitkä aika..ainakin minulle. Toki olen nauttinut ja nautin edelleenkin sinkkuna olemisesta ja vapaudesta, mutta loppu peleissä mä taidan kuitenkin olla seurustelevaa tyyppiä.

Nykyisin vaan tuntuu, etten enää edes ihastu kehenkään, tai jos ihastun paljastuvat nämä ihmiset täysin mahdottomiksi. Tai sitten se olen minä..Täysin mahdoton.. Jos minulle ei vaan kelpaa enää kukaan.. Jään yksin kokonaan..ja taas kriteerini nousevat..Onkohan tästä sinkkuudesta tullut kierre, josta ei vaan pääse enää pois..Sitä alkaa vaatimaan mahdottomia..*uuh*

Ääh..itsekään en tajunnut mitä äsken sanoin, mutta jos joku tajusi, niin ihan kiva..*iloinen*

Tsemppiä sinkut!

No niin..tein lopullisen päätökseni!! Meikäläinen on siis täällä taas..*hymy*

[q]Mosh:
Fyysinen mielihyvä ei enää kiehdo, ellei sitä saavuta henkisen mielihyvän ja yhteyden kautta.

[/q]

Juuh..totta..Nuorempana ( niinkuin nyt olisin kamalan vanha) tai no alle 20 vuotiaana mä vietin aika hurjaakin elämää..Tunteilla ei ollut väliä ja meininki oli sen mukaista..

Nykyään kun on tuota ikää tullut edes hivenen lisää, niin myös tunteiden merkitys on kasvanut.. Jotenkin sitä on kai tajunnut ja oppinut että läheisyyttä ei saavuta pelkän seksin avulla..Läheisyys on hankittava ensin ja vasta sitten on muun vuoro.. Mutta nykyisin onkin se ongelma, kun ei enää ihastukkaan kovin helposti, niin ei tule päästyä lähe´lle ketään..jolloin myöskin kaikki elämä on tosi hiljaista..tai jtn..Tajusko kukaan taaskaan mitään?? Hitto mulla on huono ulosanti!!

on muuten vaikee selittää tota..*nauru*
ni et unohtakaa, kö ette saa kuitenkaan tulkattua tota *nauru**nauru*

Jo kaksi päivää täällä, täytyy taas opiskella sinkkuuden salat...
Apua!!!!!!!!!!!!!!

[q]*Tomzah*:
---
annabel:
---
Itis:
metroseksuaalit ei ole pihtareita...

---

Niin mutta Tukholmassa ne on. Ja 95% tukholmalaisista kundeista käyttää 1/2 h aikaa kylpyhuoneessa aamuisin.

---

Kyllä ne kuule suomalaisetki miehet tekee ihan samaa...*hih* ja taidanpa jopa tuntea sellasen...*vink*
[/q]

Mä en ainakaan tunne ketään tollasta

[q]duracell-pupu:

No aika pirun kauan kestää
meen syömää Dönereitä ni eiköhän sit kelpaa nahkahousuille
[/q]
hehehee. Nahkahousujen maa kutsuu. Sukset mukana. ;)

[q]yana:
---
turpaan tullut monta kertaa eika niin hirveen vahankaan. mutta silti se on ollut pieni hinta siita kaikesta upeasta *plur**plur**plur**plur* ajasta jota ei ole missannut siksi etta ekalla kerralla olisi katkeroitunut ja lakannut uskomasta tulevaisuuteen
[/q]

Mullakin kaikesta huolimatta paljon hyviäkin muistoja...*plur*kun niitä muistelee tulevaisuus näyttää suorastaan häikäisevältä...*heiii* en mä ole hanskoja lyönny tiskiin, tällä hetkel oon vaan niin masentunu et suunnileen kaikki saa mut näkeen punasta...

hei..täältähän oikeesti pääsee pois..*iloinen* Nyt näyttää hyvältä!! *sydän*

[q]Puistokemisti:
Hei, hei...
Toivottavasti emme enää tapaa.
Meitsi pakkaa kamat ja häippäsee.
[/q]

Onnea ja tervemenoa. Mä jään tänne vartioon.
Tänään tuntuis olevan sellanen päivä että taidan koko päivän agreilla siitä että olen tässä luukussa.

Mä ooin vatrmaan säälittävin sinkku for ever

Radiosta alko äsken soimaan Jonna Tervomaan joku nyyhkyti nyyhkyti biisi ja olo on aika helvetin huono...kaipaan vaan erään henkilön kainaloon, kattoon sen sulosia silmiä ja ja ja...*nyyh*

[q][Nuclear]:
OT!

---
kontrastinen epeli:
[...] Mega Man ja Super Mario
---

Et sattuis olee halukas myymään tota Mega Manii?
[/q]

HAHAHAHAHAHAHAH =D

Usko tai älä, sain sen just eilen postista, hommasin sen huuto.netistä 13 egellä ja en oo ihan hevillä tosta luopumassa !!!!! ihan liekeissä sen kans.

[q]Darianna^:
sanotaan näin että en mä kyllä jaksais jos toinen kuuntelis vaan tietyn genren musaa. Itellä musat päällä jatkuvasti, ja en todellakaan kestäis vaan tiettyä laatua.
Kerran tuli tapailtua tyyppiä joka kuunteli vaan tiettyä musiikkia. Mä en siitä tajunnut p*skaakaan ni se kyl häiritsi..koska muuta ei voitu kuunnella ku ”ihan hirveeta sontaa”. Jälkimmäiset ovatkin sit olleet kaikkiruokasia ja se passaa mulle..
nytkään ei siis tarvitse kiistellä siitä että kuunnellaanko poppia,rokkia,klassista vai jotain muuta
[/q]

Juu, mun pitikin editoida tota omaa kommenttia siitä että musiikkimaun tulisi olla samanlainen - eli ei nyt ihan samanlainen mutta samankaltainen.. eli kyllä määkin suht kaikkiruokainen oon, mutta en kuitenkaan jaksaisi tekohymy päällä päivästä toiseen yrittää mukakommentoida ja mielistellä nrj:n ja novan yms. tusinahumppakanavien kakka-anteja jos eläisin parisuhteessa sellaisen kanssa joka tykkäisi ”kaikesta” ja siihen ”kaikkeen” kuuluisi myös tuo em. paksu radiotuuba. Eli sanotaanko näin että sen pitää sit ”oikeesti” kuunnella laidasta laitaan. mulla menee se musiikin ymmärrys siinä synkimmän metallin rajoilla. Ne tänttäränttä-örinähevit ei sovi muualle kuin mustien sukkahousupakettien kylkiäsmusiikiksi.

No siis.. Mä en kertakaikkaan kyllä kestä olla selibaatissa kovinkaan kauaa, että sitten lähetään ettimään sitä seksiä..

Mmh, löytyis vain semmonen mies joka veis jalat alta, eikä menis mun kiinnostus heti siihen.. Ärsh..

[q]SilverJo:
Naisten ulokkeet taitavat olla hiukan paremmin esillä kuin miesten (ellei nyt satu olemaan itsensäpaljastaja)..
[/q]

Kai toi riippuu aika pitkälti siitä, minne kiinnittää huomionsa. Esimerkiksi nk. ”camel toe”:ta harvemmin näkee liikenteessä, mikäli tässä nyt naisten ulokkeilla tarkoitetaan naisten erogeenisia alueita. Toisaalta, en osaa sanoa, että onko toi hyvä vai huono juttu, että kamelinjalat näkyvät tai eivät näy. Ehkä parempi, että eivät näy, koska se ei taida olla erityisen mukavan tuntuista, jos vaossa menee tiukka kappale hiertävää kangasta - ainakaan noin pidemmän päälle.

Joka tapauksessa, mistäs tässä puhuttiinkaan - teetä, anyone?

ROWYCO,

[q]äm:
Jos joku mun treffaama mies kertoisi asuvansa kotona, en osaisi valita, nauraisinko itseni ensin kipeäksi ja vasta sitten tuntisin pohjatonta sääliä, vaiko toisinpäin.
Jossain on oltava Suurta Vikaa, jos aikuinen asuu vanhempiensa luona.
Ei, opiskelijan köyhä elämä, ilmaiset ruoat yms. ei ole hyväksyttäviä syitä asua kotona.
[/q]

Sinänsä harmi, että vaikka toisen osapuolen vanhemmat olisi kuinka mukavia ja älykkäitä, niin kyseinen järjestely ei vaan saa kannatusta. Tuntuu nimittäin jo näin aikuisuuden alkuportailla ollessa hivenen typerältä tervehtiä toisen osapuolen vanhempia joka kerta kun astuu sisään. Ei sillä, kyllä sitä pystyy toiseen tutustumaan, vaikka se asuisikin kotona, mutta esimerkiksi seksiä en voi ajatella kyseisissä tilanteissa, vaikka varsin vapaamielinen olenkin.

P.S. Voisin tulevaisuudessa kirjoittaa toisen osapuolen sijasta esim. TO. Jotenkin ”toinen osapuoli” kuulostaa liian juridiselta. Ehkä ”mun narttu” olisi parempi? ;)

Olliboy:[q]yana4000:Olliboy:Olliboy = sinkku.

alax olee mun kaa!?
??!!??! hmm, no miks ei?
En ookkaa viel kokeillu olla homo......hmm.........*täh*[/q]

Te siirryttekin sit varmaan tonne seukkausluukkuun..
ONNEA! :D

[q]äm:
Kotona asuva ihminen on ihan ulapalla, kun tulee puhetta sähkösopimuksista tai muista jutuista, mitkä ”äippä ja iskä on aina hoitanu”. En väitä, että vaikkapa juuri tämän sopimuksen teko tekee ihmisestä aikuisen ja fiksumman, mutta se on eräs etappi itsenäistymisessä. Se on asia muiden joukossa, mikä tulee osata hoitaa ihan yksin, ilman, että äiti kannustaa vieressä.
[/q]

:D

Äiti tuli katsomaan että osaan soittaa sähkölaitokselle oikeat numerot tosta taulusta, että alan saamaan oman hintaistani sähkölaskua.. x)

Nojoh. Tiedän kyllä mitä tarkoitat.

plus että, vanhemmat (ts ainakin minun) auttaa vieläkin. ostaa vaikka jääkaappiin ruokaa. Jos haluaisin. useastikkaan en halua.

En kyl vois kuvitellakkaan enään asuvani kotona. Välillä tosin zoomailee ajatuksissaan niitä kaikkia rahoja joita vois säästää..

[muokattu 26.1.2004 19:23]

[q]ella_:
ei ne vanhemmat välttämättä ongelma ole, mutta kyllähän ne täytyy huomioon ottaa jos samassa huushollissa asuu. ei esimerkiksi varmaankaan oleskella partnerin kanssa alasti tai puolialasti olohuoneessa tms vaikka olisi kuinka liberaalit vanhemmat :D
[/q]

Jotain tuollaista ajoin takaa. Saunassa ehkä tuollainen voisi menetellä, mutta esim. teeveden keitteleminen ilman vaatteita TO:n vanhempien keittiössä on sellainen, johon haluaa ja tarttee sitä tiettyä fiilistä (vapautta), jota ei välttämättä halua TO:n vanhempien kanssa jakaa :)

O