SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Hmm, kaikilta tullut hyviä mielipiteitä tän asian tiimoilta. Tästähän tosin on keskusteltu jo paljonkin Mitä/mikä rakkaus on-topikissa (http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=24453) - mistä myös löytyy meikäläisen (ehkä hiukan naiivit) ajatelmat aiheesta.

[q]T-rex-orava:
Mutta jos ei tavoittele sitä, mikä omasta mielestä on tärkeää, tulee vain katkeraksi ja tyytymättömäksi. Ja jos kukaan tapaamista ihmisistä ei oikeasti kolahda, niin miksi lähteä tekemään siitä jotain suurempaa kun tietää jo etukäteen, että omalta puoleltaan ei ikinä tule antamaan sille toiselle sitä, minkä toinen ansaitsisi?
[/q]Ei tietenkään pidä tyytyä johonkin josta ei tule onnelliseksi, mutta väitän edelleen että useilla ihmisillä on epärealistiset toiveet ja haaveet ihmissuhteissa, ja tämä asianlaita johtaa helposti vielä suurempaan tyytymättömyyteen ja onnettomuuteen. Toi kolahtaminenkin on jo aika pitkälle kiinni pelkästä ihastumisesta, joka sinällään on melkoisen typerä pohja vakavalle, pitkäaikaiselle ihmissuhteelle.

[q]pHaze:
Toi kolahtaminenkin on jo aika pitkälle kiinni pelkästä ihastumisesta, joka sinällään on melkoisen typerä pohja vakavalle, pitkäaikaiselle ihmissuhteelle.
[/q]
Tietysti riippuu kenellä kolahtaa ja missä, ehkä huono termi. Joka tapauksessa tarkoitin ihmistä jonka kanssa oikeasti synkkaa, jonka kanssa on helppo olla ja jota arvostaa ja kunnioittaa. Ihastuminen on tärkeää, ihastumisvaiheessa aloitetut seurustelusuhteet ainakin alkavat oikeista motiiveista. Pohjahan rakentuu suhteen edetessä. Edelleen olen sitä mieltä etteä mikäli puhdasta ihastumista ei tapahdu voi yhtä hyvin seurustella symppiksen kaverinsa kanssa! Eri asia on vaihtaa ihmissuhdetta jokaisen ihastumisen perässä, siitähän me emme nyt puhu.

Moikka moijjj....
Mie lähen pois.. Ihanimmista ihanimman poitsun luo *sydän*

[q]Dives:
---
.. jos naiset ei huuda niin sit jää ontto olo..
[/q]
Jos harrastat ruumishuoneita niin ihan ymmärrettävää..*pahis*

[q]Dives:
juu no mulla on tässä ollut yksi toimiva suhde siitä asti kun mulla alko hormoonit toimimaan ja tajusin että tyttöpöpöt onkin ihan jees.. ja sen mä tyrin ihan ite kun en tajunnut et saa olla vaikeeta löytää parempaa.. siitä asti ollut vähän huonosti toimivia nää parisuhteet..

vähän vaikeeta löytää älyllistä seuraa.. tai sellaista jonka kanssa voi nukkua, tarkoittaen että ei tarvii joak yö harrastaa jotain viidakkorummut pauhaa HC extreme ”HUUDA MUN NIMEE” kanssakäymmistä.
[/q]

WORD!!!

Mulle on ihan sama, vaikka sen älykkyyden hinta olis sekin, että joka yö olis silkkaa fyysistä kanssa käymistä,
mutta jos löytäis millään sellaisen naisen jonka päässä liikkuis älyä ja omia ajatuksia...

[q]Philly:
---
Jazmine:
Moikka moijjj....
Mie lähen pois.. Ihanimmista ihanimman poitsun luo *sydän*

---

[/q]

Oot sit superkiva sä oot se toiseks ihanin poika

[q]Dives:
vähän vaikeeta löytää älyllistä seuraa.. tai sellaista jonka kanssa voi nukkua, tarkoittaen että ei tarvii joak yö harrastaa jotain viidakkorummut pauhaa HC extreme ”HUUDA MUN NIMEE” kanssakäymmistä.
[/q]

Mistä sä noita naisia oikein bongaat jos suurin osa on tollasia?

[q]Dementation:
Mulle on ihan sama, vaikka sen älykkyyden hinta olis sekin, että joka yö olis silkkaa fyysistä kanssa käymistä,
mutta jos löytäis millään sellaisen naisen jonka päässä liikkuis älyä ja omia ajatuksia...
[/q]
Ei meidän päässä liiku mitään Turhaa haaveilet. Ymmärrä, et naiset on tehty näyttämään hyvältä ja olemaan hiljaa.

Se, mitä kahden ihmisen välisiin tunteisiin tulee, muodostuu voimakkaimmin minun
mielestäni henkilöiden kohdatessa ja keskenään keskusteltaessa. Joskus niinkin
voimakkasti että yhdenillanjuttu on väistämättä edessä. Näin ei minun kohdallani.

On hyvä tiedostaa omat tunteensa ennen kuin ryhtyy rakentamaan ikuista
suhdetta,
koska silloin tietää elementtinsä ja niiden tärkeysjärjestyksen.

Nyt jo pidemmän aikaa oltuani sinkkuna tiedän mitä suhteeltani haluan ja
nehän ovat nuo perinteiset lämpö ja läheisyys.*hymy*

[q]Dementation:
MÄ HALUUN POIS TÄÄLTÄ!!!
[/q]

Mä en välttis

mä kyl viihdyn tässä luukussa jo ihan loistavasti

[q]WuZuul:
Mieli tekis pois mut ei ni ei... Pitäsköhän tässä perustaa joku Klubituksen Sinkut RY ja stormaa jotai hesan baareja porukalla
[/q]

mut tehään semmonen miitti ei kai se sen kummallisempaa oo ja sit mennään jonnekin...tekee jotain...

todellakin*grr*

[q]Hotblood:
Jaahas, täällä sitä taas ollaan... Tyytyväinen olen kuitenkin että asiat hoituivat fiksusti ja aikuismaisesti, osasi kerrankin ajoissa päästää irti ennenkuin satuttaa itseään ja toista... Ehkä sitä on jotain oppinut jo elämästä.
Hyviä muistoja jäi ja taas oppi itsestäänkin uusia asioita. Katse eteenpäin vaan, jossain se oikea odottaa...
[/q]

Ei sellasta oo olemassakaan.. kandee lopettaa ettiminen ajoissa.. ei sitä ole, mitä kaipaa.. Illuusio on ihan eri ku todellisuus.. kumpa vaan sen useempi tajuis...

Mä voin sanoa puhtaasti sydämestäni: EI IKINÄ ENÄÄ.......

Mieli tekis pois mut ei ni ei... Pitäsköhän tässä perustaa joku Klubituksen Sinkut RY ja stormaa jotai hesan baareja porukalla

[q]sapeli:
---
Jazmine:
Ei sellasta oo olemassakaan.. kandee lopettaa ettiminen ajoissa.. ei sitä ole, mitä kaipaa.. Illuusio on ihan eri ku todellisuus.. kumpa vaan sen useempi tajuis...
---

Mutta se mitä kaipaa ei välttämättä ole se mitä tarvii...

---
Mä voin sanoa puhtaasti sydämestäni: EI IKINÄ ENÄÄ.......
---

Ihan samaa sanoin edellisen pitkän suhteeni päätyttyä, ja nyt luuraan taas seukkausluukussa... Mutta sun pitää mennä sydämes mukaan - jos nyt sinkkuus tuntuu oikealta ratkaisulta, sitä se varmaan myös on, tällä hetkellä. Muista kuitenkin että ihmiset muuttuvat jatkuvasti ja joku päivä joku saattaa kääntää sunkin pääs.
[/q]

Oikeesti.. mä en jaksa ennää uskoo.. ei taho enää satuttaa itteensä. Ja mä tiijän mitä tarviin/kaipaan, mut se on vaan niin illuusiota.. ei se ole todellista. Välillä sitä tahtois korvata henkilön, josta välittää, jollain muulla, mut en mä kykene. Se kun ois joskus vaan niin paljon helpompaa... good old times....*uuh*

[q]Avernian:
---
Ana:
Tää topicci on: So emo it hurts.

---

emo?
[/q]

EMOtional

[q]hallucinogen:
---
bubbelgum:

Onki eka varteenotettava yritys melkeen 2 vuoteen

---

Hei mullakin tulee pian 2v, ehkä toi on joku maaginen luku ja mä löydän kans jonkun tai joku mut
[/q]

Toivottavasti ei, muutoin mulla on menny mahikset lahjakkaasti ohi

[q]Lene:
No ei ny helvetti soikoon samaan paikkaan! Jonnekin toisaalle ehkä.
[/q]

No mutta eihän se olisi tasa-arvoista, jos teidät toiseksi alimpaan helvettiin kiroaisi. Ja hei, rangaistushan sen piti joka tapauksessa olla. *pahis**nauru*

Edit: Hoono soomi

[muokattu 27.1.2004 11:28]

O