SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q][Nuclear]:
---
Mikki:
Oon huomannu saman. Ja pitäis täs rentuks itekki muuttuu
---

Pah, ne naiset jotka ei käytöstapoja arvosta voi palata takas niihin luoliin renttujensa kanssa...*vink*
[/q]

pssssst. koetan täs julkisilla paikoilla vaan väittää, et muuttuisin rentuks... josko naiset huomais sitten mut

[q]
Joku herra viisas mies/nainen voisi kyllä tehdä väitöskirjan aiheesta miksi naiset rakastuvat renttuihin*iloinen**ding*
jotenkin musta tuntuu että tästä aiheesta on kirjotettu jo vino pino kirjoja...?
[/q]

No eikös siihen ole kohtuu yksinkertainen selitys:

Renttu on yleensä karismaattinen, komea,sanavalmis ja itseään esilletuova naisten-naurattaja. Tämän tyyppiset miehet luonnollisesti vetävät naisia keskimäärin enemmän puoleensa kuin kiltit, vetäytyvät, hiljaset, mukavat ja sympaattiset miehet.

noh taidan jumittuu tänne
ja jäänki sitten tulee iki sinkku

[q]WuZuul:
---

Tarraat jotain himmeetä himmeliä käsipuolesta ja sanot et sä oot mun ..

---

Tota pitääki kokeilla
Taitaa vaa tulla pitkin naamaa..
[/q]

sit tarraat pepusta seuraavaks

[q]Ozie:
Iiih, tääki lähti pois ihan parhaan tytön kans *sydän*

---
^petra:
Nannannaa, täältä poistunen!

---

Uuuh, onnea
[/q]

Onnea teillekin ja kiiitos

[q]kommie:
Mitäs oikeuksia yli 365d:t saa?? *täh*
[/q]Automaattijoinin säälittävyysluukkuun.

[q]AdiRem:
Ikuinen sinkku
[/q]

Kohtalontoveri, niinku varmaan moni muukin!!! Hei ehkä meijän kaikkien sinkkujen pitäis kerääntyä nyt yhteen johonki ja yrittää sieltä löytää sopiva immeinen! Eipä tarvis ainakaan alkaa heti utelee et onks varattu yms. Ja tosiasiassa kaikkihan sieltä ensiks hakee sitä ”hellyyttä” ni turhat höpinät voi jättää sikseen ku kaikki tietää mistä on kyse....

[q]
WuZuul:
Pitäs olla sellasia halipulabileitä missä sinkut söpöilis ja halis vaan.
[/q]

Niitä sanotaan kiksubileiks

[q]wallu:
Aika hupaisaa, että vielä 2h sitten nautin sinkkuna olemisesta ja sen suomasta vapaudesta ja riippumattomuudesta...mutta annas olla kun tapasin entisen ihastukseni niin putosin pilvilinnoista johonkin suunnattomaan alakulon monttuun
Oon varmaan jotenkin maanisdepressiivinen tms.
[/q]

Mulla on samoi kokemuksii.. siis hetkittäin tunnen et elän, mulla on vapauteni, saan tehä mitä vaan. Muttei tarvii mennä kovin kauaa, niin joskus meinaan hajota.. kaipaan jotain, jota ei ookkaan
Ja joskus ton tunteen aiheuttaa se, kun näen tai muistan exäni.. Mut kait tästä jaloilleen viä kunnolla päästään. Vai mitä, Wallu??

I'm in.

Ei uskalla kuunella liian hyvää kiksuu ku alkaa vaan enemmän ketuttaa sinkkuna oleminen..mitäköhän sitä vois sunnuntaisin tehä yksin ei vissiin mitäään....paljon mukavempaa olis kaksin Someday it will be come, i hope

Sinkkuluukku...Siiistiii... tää on ihan mun mesta.... Eli siis tälleen ikisinkkuna liityn teidän muiden joukkoon..... eli siis mistäs niitä jäsenkortteja saa hakea?*ding**täh*

[q]tubayumi:
Jepjep. Sunnuntaithan ne on sinkkuuden varjopuolia. Tänäkin aamuna vaa kiittiolikivaamoimoi enkä ees tienny sen mimmin nimee. No, kyllä tää sunnuntai ens lauantaihi mennessä unohtuu. HAHAHHAHAAA! Meikä on sika.

Joo kaikki kuumat sinkkumimmit, jotka ette haluu seurustella: ottakaa toki yhteyttä päivä/iltakahvin merkeissä.
[/q]

heheheee. go tubayumi go!!!*piis*

oikee sinkkumeininki!

Tubayumi vaan heruttaa tääl
Kyl sinkkuudessakin on puolensa mutta jos ei oo pelimies ni ei kyl paljoo naurata
Oishan se kiva jos ois kiva tytteli kainalos vaikkei mitää vakavaa oliskaan mut kyl se ihan ikioma hanipeipe olis viel enemmän asiaa

[q]Mellu-:
ei tunnu vaa tapaavan oikeen ketään varteenotettavaa...tai jos tapaa niin ne on varattuja tai loppujelopuksi - tyyppejä, eli ystävystyy liian hyvin...
[/q]

ja sit ne tyypit näkee sut enemminki kaverina kuin minään muuna, oot vähän niinku ”buddy buddy” niille... story of my life*hih* nooh ainahan on se ”lintulan nunnaluostari”*joo*, tosin on sellanen hytinä, et jos mä koskaan olisin menossa sinne, mut varmaan potkittais sieltä pellolle alta aikayksikön*iihhih**muhaha*...

Itse pääsin tottumaan tässä seurustelevan elämään. Vaikka olin vannoutunut sinkku niin se vaan tapahtui, taivaalta putostipahti enkeli ja siinä sitten elettiin iloisena ja rakastuneena päälle vuoden. Mutta nyt asiat on taas toisin.

Tuntuu vieläki välillä vaikeelta käsittää että oon tosiaan taas samassa pisteessä ku ennen seurustelua. Ainoana erona että sillon vielä etsin... nyt on sellanen olo, etten enää etsi ja olen kadoksissa. Se tärkein osa mun elämästä on kadonnu ja suurin osa päivästä menee mietiskelyyn siitä, mihin oikeen sijotun maailmaan ja omaan elämääni. Kuitenkin kaikki sinkkutavat ja ihanteet niin etäisiä. Fyysinen mielihyvä ei enää kiehdo, ellei sitä saavuta henkisen mielihyvän ja yhteyden kautta.

Ennen tuntui siltä että vaikka olikin yksin, niin ei ollut lainkaan yksinäinen olo. Nyt yksinäisyys huutaa vaikka olisi minkä hälinän keskellä. Tiedän että menee vielä aikaa, jotta itseluottamus ja luottamus toisiin henkilöihin on riittävä jatkoa ajatellen. Tällä hetkellä en vielä tiedä voinko edes löytyää sitä toista puolikasta.

Vaikka pahalta tuntuisi, oon päättäny pysyä positiivisena ja pitää muistot lämpösinä. En siis halua mustamaalata mielessäni mitään kokemaani. Niinkuin sanonta menee, "Better to have loved and lost than never to have loved at all". Ja siihen uskonkin, en todellakaan ole menettäny mitään loppupeleissä, vaan oppinut uutta ja kokenut uutta, kuten nuoressa iässä on vielä tarkotus. Kyllä tää elämä vielä hymyilee...

[q]kontrastinen epeli:
....ja voiko dösässä kuiskata toisen korvaan jos se on namudeelinen ja tekis mieli kiksauttaa?

[/q]

just tota täs synkässä nykymaailmassa kaivataan!!!
i think...mut ei mtn rasvasii yhenillanjuttui,niis ei oo mitään taikaa **dissaa*
kaks iltaa on jo parempi...*vink*
(pyydän anteeks..liian vähän unta)

[q]pHaze:
Toista voi imho oppia rakastamaan ilman että tähän varsinaisesti ihastuu ikinä.
[/q]
Voiko? Tässä me ihmiset ollaan hyvin erilaisia. Ja eri käsitteiden ja omien tunteidensa selvittäminen sanoiksi on tod hyvin vaikeaa. Ihastumisenkin määrittelee jokainen itse, joten jo tässä mennään helposti metsään; Itse ihastun ennenkuin rakastun (jos sitä edes tapahtuu), ihan joka kerta. Jopa oppiessani rakastamaan ”ihastuisin” varmasti hetkeksi ensin -koska siksi minä sitä tunnetilaa kutsun.

Maihku:
miks musta aina tuntuu et vaikka on sinkku joutuu selittelee muille aina tekemisiäni?*ding*

---
[q]Avernian:

Olet vastuuntuntoinen ihminen?
[/q]
kaikkea muuta kun vastuuntuntoinen*nauru*

Kylllä se sieltä tulee..todellakin siihen luotan...mä odotan ku tulee hyvä sydämminen ja mukava nainen vastaan keneen kanssa olis jotain chanssejä...mut sekin tapahtuu pikku hiljaa eli multa löytyy vaan niiitä ihania ihmisiä kavereina...mut periaatteessa se on parempi että ne on kavereita ainakin tällä hetkellä...tai en mä tiiä mitä mä ees selitän mut näin se menee Mitä tekisinkään ilman minun uusimpia kavereita *sydän*

O