SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Elvirith:
Ja nyt jo täällä takasin. Eipähän muakaan kauaa jaksettu kattoa.
[/q]

Tollaset pomppimiset ihmetyttää mua suuresti. Sinkkuudesta on seurusteluun kuitenkin pitempi kuin muutaman päivän matka, joten en ymmärrä miksi ”sinkkuluukusta” pitää ilmoittautua niin suunnattoman hätäisesti pihalle ja ilmoittaa sitten paluustaan parin päivän päästä.

Toi kuullostaa jotenkin siltä, että näin tekevillä ihmisille (joita muuten tuntuu olevan suht paljon) ei ole ihan odotukset kohdallaan ja realistinen näkemys tilanteesta.

suoraan sanottuna vituttaa tää luukku!!! =(

-kaikkimullehetinytuhuu

[q]keisha:
---
lohikarme:
Hmm...ja sä tiesit tästä hommasta niinq kuinka paljon?? Meinaan etteikö sitä seurustelun aikanakin voi ihastuu toiseen ja tutustuu??

---
Eikö ensin pidä tutustua toiseen ja ihastua ennen kuin edes alkaa seurustelemaan?*täh*
[/q]
Tolla seurustelulla tarkotin lähinnä edellistä suhdetta enkä sitä johonka ollaan menossa.Täsmennys jäi pois jotenka taisit saada väärän käsityksen

[muokattu 3.6.2004 08:17]

[muokattu 3.6.2004 08:19]

[q]DominikH:
tää luukku on kiva paikka :)
[/q]

emmätiiä, tääl on aika tylsää seuraa

[q]Epailija:
Teille, jotka haikailevat täältä pois:

http://www.dilbert.com/comics/pearls/archive/images/pearls2004610020325.gif
[/q]

Niin totta, niin totta...

sinkkuus on kylla kovasti vitusti perseesta!!1

[q]CandyRaver:
sinkkuilee
ja tää on nyt pysyvä tila. se o varma.
ku kaikki pojat o ihan tyhmii =((
[/q]

Pysyvä olotila siihen asti, kunnes löydät ei-niin-tyhmän pojan.

Hmm...ja sä tiesit tästä hommasta niinq kuinka paljon?? Meinaan etteikö sitä seurustelun aikanakin voi ihastuu toiseen ja tutustuu??

[Pyh, ei kannata. Oppii ainakin sen ettei naisiin voi luottaa *pahis**nauru*
[/q]

Nimen omaan. oon just vapautunu 3 vuotisest suhteesta missä rakastamani nainen
pompotti mua kun korista.. välillä roskikseen välillä sängyn alle.. lupaukset oli latinaa. nyt alkaa tuntuu jo paljon paremmalta, pikkuhiljaa pää alkaa käsittää et ei meit oo luotu yhteen, siin vaan kestää hetken et sen pinttyneen tekstin saa hinkattua pois. Kaikista paras lääke on bileet.. :D

Rakkaus on pesti hulluuteen.

Onkos kaikki saanut huonoja uutisia parisuhderintamalta? Mä en saa hyviä uutisia mut ei tuu kyllä niitä huonojakaan

[q]HRDance:
---
onni3mk:
Jaap, täällä olen.
Ei kiva, tai on, mut eroominen on kauheeta

---

se sitten päätyi sun osalta tähän
[/q]

Joo, mut ei täs oo mitään hätää enää, tein oikein ja nyt sinkkuillaan niin et heikompia hirvittää! *iloinen**jiihaa* (en sit tiiä kauan fiilikset on tämmöset)

[q]Tinski:
Tähän ei voi muuta kuin todetta, että keneenkään ei ole luottamista...nim.merk. kokemusta on...petetty,jätetty & NYT paskana...Ps.Pohjalta ei voi olla kuin nousu ylöspäin!!!
[/q]

Voi helvetti kun toi oikeasti onnistuiskin noin.

ei täällä ois sellaista

160-170CM pitkää
Hiukset ihan sama, kunhan pitkät.
Ulkomuoto silleen sopivasti uhkea, tää sisäinen kauneus juttu alkaa imee aika pahasti.
Sisäisesti myöskin kaunis jos vain mahdollista.
Edustava.
Antaa pesää aina tarvittaessa.
On tarpeeksi kiinnostava että mun ei tarvii kuolla tylsyyteen.
Mielellään vahvempi personallisuus kun mulla et saa mut pidettyä aisoissa (tää jos toteutuu niin meen samantien naimisiin).

Tai unohdetaan yläpuolella oleva.. joku jonka kanssa homma toimii :D

Ne jotka ovat valmiita uhrautumaan niin saa jo siitä rispektiä :D

Ps. Mulla on oikeasti pirun tylsää kun ei löydy mielenkiintoisia ihmisiä.

Sinkkuna nyt neljättä kuukautta Ei täs oo viel ees päässy kunnolla vauhtiin

Tämmösen viikon jälkeen pakko laittaa vapaalle ja perseillä täydellä kapasiteetilla.
Että perse-viikolle arvoinen loppu!!*hih**jiihaa**aplodit*

Pohjalta on helppo nousta...*nauru**piis* Ei saa vaan ottaa liian vakavasti*eiei*...*jiihaa*

quotee edellisiin: ”tylsää, tyhmää...haluun et' joku rakastaa mua LYHYESTI ja YTIMEKKÄÄSTI” vaikka vielä muutamana iltana ens viikostakin, eikä turhaan nimee tai numeroo pyydä*hih**vink**

[muokattu 24.7.2004 01:23]

Sinkkuilu on ollut tässä kevään tunnelmoinissa tosi jees! Mutta sitten on ollut toiveet tässä yllä yksien deittien suhteen tosi korkeella koko viikon ja sitten on käynytkin tosi tunkkaisesti, ettei mitään kutsuja ”kahveile” ookkaan tapahtunut ..nyyh, sitten saikin fiilistellä eilen tapsan keikalla ”fuck this shit”.. vaikka eihän nämä asiat niin vakavia ole!*vink*

Tänne kuuluu tämäkin, jo vuoden päivät ilman mitään vakavasti otettavaa...

Kai sitä vaan on liian ronkeli ja vaikea... liikaa kyllä ollu myös töissä, ei tapaa uusia ihmisiä... nyt loppukesästä siihen tulee kyl muutos

Pelottavinta on kyl se kun alkaa jo tuleen kyyniseks... alkaa uskoa et kaikki jotka on vapaana on jotenkin viallisia, ei ees usko enää oikeen et ketään sopivaa vois löytyä...

[q]wallu:

Ei oikeen innosta miehet, sori vaan. Pidän enemmän silosesta kun karvasesta *vink**nauru*
[/q]

Mä olen silonen.

[q]Aeryn:
Muuten, mulle tuli tässä näitä viestejä lukiessani mieleen, että kuinka monelle on tärkeetä, seukkaus kumppania ettiessä, sama musiikki maku? Nimittäin jos, mikäli nyt näistä viesteistä oon ymmärtäny oikein, bileissä pokaaminen on ns. tabu, niin mites/mistä te löydätte sitten niitä samanhenkisiä immeisiä itellenne?

Tossa ”ei pokausta tanssilattialla” poliitiikassa oon kyllä samaa mieltä , nimittäin mä ainakin haluan tanssia rauhassa bileissä. Sitten tanssilattian ulkopuolella on ihan eri käytäntö. Useimmiten en edes tanssilattialla huomaa, jos joku koettaa kiinnittää mun huomion, nimittäin tanssin yleensä silmät kiinni.
[/q]

Mulle ei niinkään sama musiikkimaku merkkaa paljoo mut se, että kuuntelee ja rakastaa musiikkia on kyl tosi tärkeetä

[q]blaine:
Onko mun ulkonäössä jotain vikaa ku kukaan ei kiinnostu? vai mikä on?

Siis ne tytöt keistä mä kiinnostun ni ne ei ees halua tutustua
[/q]

I hear you. Niin se menee, joka ikinen kerta. Mutta parempaa tulevaisuutta odotellessa. Minulla se menee sitten kanssa niin, että ne pojat, jotka kiinnostaisi ihan tosissaan, pitää minua kaverina. Mutta hyvä niin. Monista vanhoista heilan-kokelaista on tullut hyviä ystäviä ja on tajunnut, että ehkä todellakin parempi näin.

O