SINKKULUUKKU

Back to häröily O

äm aika rankkaa tekstiä! esim helsingis en näkis opiskelija pudjetil asuvani yksin tosin joku solu, mut ne on taas ihan ääh

[q]Lene:
No en mä oikein kannata sellaista elämää, että pettymysten ja katumuksen pelko ohjaa elämää. Tietenkin kyllä osaltaan ohjaa, mutta riskejä on uskallettava ottaa. Mieluummin tässä opettelen käsittelemään pettymyksiä ja pääsemään yli, vaikka se kippeetä tekkeekin. Ja jos muuten ei ole unelmia niin ei ole midään.
[/q]

Olet niin oikeassa Ei elämästä tule mitään jos vaan pelkää. Itse kyllä sorrun joissain tilanteissa siihen että mietin liikaa asioita eteenpäin ja että mitä sitten jos tulee sellainen *nyyh*kaikkikaatuujameneerikkijatuntuupaskaltaeikäselviä-meininki, mut se johtuu varmaan vaan siitä että niin on käyny liian usein. Mut silti tässä vielä mölisen niin kyllä varmaan jatkossakin niistä kolhuista selviän... Aina ei voi voittaa, eikä edes joka kerta.
Jonkunlainen itsesuojeluvaisto olis kyllä ihan kiva omistaa.

[q]CandyRaver:
---
Epailija:
---
CandyRaver:
sinkkuilee
ja tää on nyt pysyvä tila. se o varma.
ku kaikki pojat o ihan tyhmii =((

---

Eikös me miehet olla niin kuin vessoja... varattuja tai täynnä paskaa Ole huoleti... kyllä se oikee tulee vastaan vielä

[q]Jää~*:
Itse kyllä ennemmin kaipaan syksyllä jonkun kainaloon, kun tulee taas kylmää ja pimeää... Kesällähän on oikein mukava sinkkuilla, ainakin enimmäkseen
[/q]

totta, mutta näin keväällä alkaa tuolla vatsan pohjassa kutkuttaa sellanen kumma tunne, että kaipais hieman jotain actionii.

[q]hallucinogen:
---

---

[/q]

Niin mutta asiasta. Eihän nyt turhaan räyhäävää ihmistä jaksa kukaan katsoa eikä tarvitsekaan. Ja riidelläkin voi niin monin eri tavoin.

[q]blaine:
Onko mun ulkonäössä jotain vikaa ku kukaan ei kiinnostu? vai mikä on?

Siis ne tytöt keistä mä kiinnostun ni ne ei ees halua tutustua
[/q]

No eipä ainakaan profiilikuvan mukaan oo mitään vikaa
Ehkäpä sä ite kiinnostut tytöistä jotka kattoo liikaa pintaa, ku kuoren alle?
Who knows...

[q]wallu:
Tää on niin tätä*hmph*... joko ne naiset joista on kiinnostunu ei ole kiinnostunu musta tai sitten ne on onnellisesti varattuja maailman tappiin asti*poks*
[/q]

Musta tuntuu että varmaan kaikki jossain vaiheessa elämäänsä ajattelee noin.. Ei siitä oo pitkä aika ku mäkin vielä tuumin, et sinkuks taidan jäädä..
Mutta toisin kävi mulle, ja varmasti käy myös sullekkin..
Sen oon huomannu, että ku lopettaa etsimisen, ja oppii nauttii elämästään ihan yksinäänkin, niin tulee paljon helpommin joku sopiva vastaan.. Jos hirveesti ettii, ja surkuttelee omaa kohtaloaan, niin siitä ei ainakaan synny mitään!

[q]Pygmi:
---
pHaze:
jos ei yksinkertaisesti löydä ihmistä jonka kanssa kemiat kolahtavat, ja joka tuntuisi enemmän kun kaverilta, ei ole syytä muodostaa tilapäistä seurustelusuhdetta huvin vuoksi.
[/q]
Niinpä. Been there, done that. Ei hyvä *eiei*. Siispä ei auta kun odotella jos sellanen kenen kanssa kolahtaa, tulis joskus vastaan... Tällä menolla näyttää kyllä aika huonolta *nauru*.

[q]silencio:
Miks ihmeessä sellaiset ihmiset kiinnostuu ja tuppaa viereen kyhnyttämään mitkä ei vois vähempää kiinnostaa? Ja jos taas itseä kiinnostais niin turha toivo....[/q]

Ei sitä nyt tiedä mikä tässä tapauksessa merkitsee, mutta usein luulen että syynä on epätoivoinen katse(tm). Koska sua ei näytä vähemmän kiinnostavan joku tyyppi, sulta puuttuu ek ja se on tyypin mielestä tosi seksikästä. Samalla tavalla kiinnostut helposti tyypeistä jotka on vähän cooleja ja vaikeita...ja tuo ek välähtää silmissä.

Näin mm. siitä päätellen, että kun mua ottaa päähän ja kiinnostus on nolla, vastakkaisen sukupuolen kiinnostus on korkemmalla kuin ikinä. Sama ilmiö on esim. seurustellessa kun ihminen säteilee hyvää oloa ja ek on tipotiessään.

[q]<><:

mitä se seurusteleminen on??*ding*
[/q]

no niimpäh! liian kauan jo sinkkuna

hallu:

Naisten ulokkeet taitavat olla hiukan paremmin esillä kuin miesten (ellei nyt satu olemaan itsensäpaljastaja).. Itse ainakin olen päässyt \”mittailuvaiheeseen\” vasta seurusteluaikana, eikä siinä vaiheessa koolla ole paljon merkitystä (ei sillä, ettenkö olisi ollut tyytyväinen *vink*).

Epailija:

Kuten sanoin, huumorimielellä kysymys esitettiin, vain hiukkasen provosoivasti ja hieman kärjistetysti.. Hyvä silti, että jonkun arvot ovat oikeassa järjestyksessä.

[q]greenie:
Kuinka paljon täällä klubituksessa porukoille merkitsee toisen osapuolen itsenäisyys? Esim. oma asunto tms?
[/q]
Jos joku mun treffaama mies kertoisi asuvansa kotona, en osaisi valita, nauraisinko itseni ensin kipeäksi ja vasta sitten tuntisin pohjatonta sääliä, vaiko toisinpäin.
Jossain on oltava Suurta Vikaa, jos aikuinen asuu vanhempiensa luona.
Ei, opiskelijan köyhä elämä, ilmaiset ruoat yms. ei ole hyväksyttäviä syitä asua kotona.

[q]SilverJo:
Kuten sanoin, huumorimielellä kysymys esitettiin, vain hiukkasen provosoivasti ja hieman kärjistetysti.. Hyvä silti, että jonkun arvot ovat oikeassa järjestyksessä.
[/q]

Hei, huumori on vakavasti otettava asia.

[q]äm:

Ei, opiskelijan köyhä elämä, ilmaiset ruoat yms. ei ole hyväksyttäviä syitä asua kotona.
[/q]

Miksi näin? Mitä kamalaa kotona asuminen mielestäsi kertoo ihmisestä?

ääh... mä haluisin pois täältä vihdoinkin...
mut sitä vaan ei tunnu edes tulevan vastaan ketään sellaista, joka roihauttas liekin palamaan. en muista edes, koska olisin viimeksi nähnyt kiinnostavan näköisen ihmisen tai olisiko paremmin sanottu ”kiinnostavamman oloisen”...
alkaa tulla hiljalleen yksinäinen olo. en varmaan osais enää edes käydä treffeillä, punastelisin vaan ja olisin hiljaa... =(

-aiuhuukohiljaajoskus

[q]äm:
KIMPPASUIHKUT!
Mä unohdin mainita kimppasuihkut!
Siinä vielä yksi syy sille, että oma koti on oltava.[/q]
Mikäs sua estää mennä kimppasuihkuun jos vanhemmat on kotona? =D Ellet nyt sitten halaja jotain suurempaa haaremia sinne samaan aikaan...

[q]äm:

Jos joku mun treffaama mies kertoisi asuvansa kotona, en osaisi valita, nauraisinko itseni ensin kipeäksi ja vasta sitten tuntisin pohjatonta sääliä, vaiko toisinpäin.
[/q]

Jos vanhempani sattuisivat asumaan helsingissä niin en todellakaan asuisi tällä hetkellä solussa vaan kotona. En näy kotona asumisessa mitään pahaa silloin varsinkaan kun rahat on vähän tiukemmalle ja opiskeluaikana sitä nyt ei koskaan ole liikaa.
Jos joku nainen on niin ”nirppanokka” et miehen pitää asua jossain muualla kuin kotona niin sitten voi hyvillä mielin suoraan näyttää ovea

Eräs kaveri asusteli koko opiskeluaikansa vielä vanhempien luona ja nyt kun gradu alkaa olemaan valmis osti oman kämpän ja muutti siihen. Ei mikään huono vaihtoehto, opintolainaa kaverilla 0e ja duunista ansaituilla rahoilla on sitten hankittu telkkarit ja muu ”tarpeellinen”. Eipä mua ainakaan hirmusesti huvita tämä opiskelijabudjetti, joka on tällä hetkellä onneksi poissa kuvioista kun sai tehtyä hetken duunia. Kelalta ropsahtaa tilille 4. päivä se 404,66e ja vuokra on 380e. Bussilippuun kiinni vielä se ~35e niin eipä paljon hymyilytä... Näinpä näin, jostain yrittäis nyt bongailla jotain sopivaa ilta-/viikonloppuduunia...

[muokattu 26.1.2004 19:21]

Mulla on varmaan sitten kovin liberaalit vanhemmat kun eivät olleen juurikaan kiinnostuneet tekimistäni ja sain olla omissa oloissani jos niin halusin ja jos oli naisseuraa niin eipä tultu häiritsemään jos ovi oli kiinni, ainakaan ilman pientä koputusta tms. :P Myöskään tyttöystävieni vanhemmat eivät koskaan häirinneet joten kummankaan osapuolen kotona asuminen ei ole ollut ongelma

ei ne vanhemmat välttämättä ongelma ole, mutta kyllähän ne täytyy huomioon ottaa jos samassa huushollissa asuu. ei esimerkiksi varmaankaan oleskella partnerin kanssa alasti tai puolialasti olohuoneessa tms vaikka olisi kuinka liberaalit vanhemmat :D

[q]äm:
KIMPPASUIHKUT!
Mä unohdin mainita kimppasuihkut!
Siinä vielä yksi syy sille, että oma koti on oltava.
[/q]

Kyllä meillä on toi peseytyminen kumppanin kanssa ollut ihan normaalia, eri asia jos ois kasa naisia ja miehiä yhtä aikaa menossa suihkuun niin voisi ainakin vähän katsoa vinoon

O