SINKKULUUKKU
[q]tulppaani:
...*lohduttel*
Ei tässä vielä ole mitään kiirettä, hyvin ehtii jonkun löytää...*vink* Jos yhtään lohduttaa, niin et ole yksin.*hymy*
[/q]
Kiitos... ja täällä sinkkuluukussa todellakin näyttää olevan ruuhkaista... missäköhän syy?... hmm, kummallista... *täh* luultavasti osa syy on se, että me istutaan koneitten ääressä ja valitetaan ettei meillä oo ketään vaikka voitais käyttää sekin aika sydänkäpysen löytämiseen ulkona raittiissa ilmassa. ja mitään netti addiktiotahan ei ole! ei tietenkään!
(toivottavasti kukaan ei nyt vedä herneitä nenäänsä tästä kommentista, ihmiset kun tunutvat olevan hieman herkällä tuulella
)
ää... kyl mua sittenki ahistaa olla täällä.. tahtoo jonku syliin
[q]conaysto:
on tää vaan niin perseestä kattella taitoluistelijoiden perseitä ja märehtiä omaa mahdottomuuttaan . puh. ja joo-o, kesäaikaan vaihdettiin ja kissakuumekin vain nousee. kai se on sitten lemmikkieläinkauppaan suunnattava.
[/q]
eika asiaa yhtaan helpota etta american idolsien camille velasco on niin kasittamattoman kaunis et sattuu... joten... kai sita pitaa tosiaan lemmikki kauppaan menna...
[q]Avernian:
---
La Petite:
Mä hyppäsin tänne Alienin tilalle.
---
Mitä, veikö se sun miehen?
[/q]
noooo, huono vitsi!
Mut oikeesti olen onnellinen et ne söpöläiset on *sydän*
ja mä, mä olen nyt vaan me, myself and I
Mä hyppäsin tänne Alienin tilalle.
On tää kyl kans kumma ku ei tuu ketää mielenkiintosta vastaan.
Mihinköhä sitä pitäs muuttaa et jotai alkas tapahtuu...?
[q]Optik:
Yyh... sama meininki jatkuu edelleen
Pakosti tulee vaan mieleen ajan kuluessa, että parasta ennen päiväys on jo meikäläisen tapauksessa ylitetty roimasti...
[/q] meitsi on messis.. perustetaan yksinäiset reivaajat ry
Jammailija:
[q]Täs ois yx bilemies otettavax - napatkaa mut *pahis*[/q]
Ettäs kehtaat *släp*
Yyh... sama meininki jatkuu edelleen
Pakosti tulee vaan mieleen ajan kuluessa, että parasta ennen päiväys on jo meikäläisen tapauksessa ylitetty roimasti...
[q]Ichi:
kaikki jätkät jota tätä lukee / jotka tähän kirjottelee..
ottakaapa rennompi asenne ja kasvattakaa lettii, sillä tavalla sitä jussipussia (lue englanniksi(juicy pussy)) irtoaa ja muutenkin elämä luistaa.
naiset tuntuu kiusaavan liikaakin*nauru*
[/q]
ei mulla onglemia naisten suhteen oo..kyl niita riittaa mut.. ei oikeen sellasia kenen kans haluis seurustella ja ei johu siita etteikö ne haluis mutku ma en halua.. on kai liian nirso..
[q]alien:
näkemiin!! *possu*/
kivaa oli täälläkin, mutta seukkausluukku on mun juttu tällä hetkellä
[/q] :oooooooooooo
[q]^petra:
---
typ0:
ei mulla onglemia naisten suhteen oo..kyl niita riittaa mut.. ei oikeen sellasia kenen kans haluis seurustella ja ei johu siita etteikö ne haluis mutku ma en halua.. on kai liian nirso..
---
Kuulostaa tutulta. Toisaalta nyt kun alkaa olla kevättä ilmassa ja kaikkea niin kyllä varmaan jostain ilmaantuu joku ihanainen jonka kanssa kaikki on vaan loistavasti. Jepjep
Ite elelen tässä siinä toivossa et joku ihana ihminen tulis ja kaappais minut mukaansa täältä tuonne seukkausluukun puolelle.. mistäköhän sellainen yhtäkkiä sit ilmaantuis, ei voi tietää
[/q]
lähekkö kahville
näyttäs etten taida minäkään olla lähtemäs mihinkään pitkiin aikoihin täältä :'(
[q]duracell-pupu:
[/q]
I hear you. Sama ongelma. Kun ei vaan tule ketään mielenkiintoista vastaan. Tuntuu vain, että joko sitä on liian nirso tai sitten Helsingistä ainakaan ei löydy ihmistä, jonka kanssa jutellessa ajattelisi, että vau, saisipa jatkaa juttelemista pidempäänkin. No, kyllä tässä sinkkuelämässäkin on puolensa
ja tämän hetkisessä tilanteessa on parempikin ajatella noin
Mutta hiphei, kevät on täällä
kun äskettäin meni haku ihan väärään topikkin, kun ei löytynyt tarpeeksi
potkua silmästä, niin tähän uudestaan:
hakusessa vaimoke!
:)
mielenkiintoisia ihmisiähän tulee jatkuvasti vastaan. ei vaan riitä aika tapaamaan kaikkia Ei kenenkään tarvi muuttaa mitään. On vaan oma ittensä ja omaa vähän käytöstapoja. Se oli jännä opetus mulle et kukaan ei ole out of my league, jos niin vain päättää
Turhat alemmuuden tunteet roskiin ja nauttimaan keväästä ja sinkkuilusta.
[q]lohikarme:
---
keisha:
Eli siis tarkoitit että kyllähän sitä seurustellessa ehtii tutustua myös muihin ja ihastua näihin?
---
Juurikin niin
[/q]
Kannattaa varmaan pitää sit sitä nykyistä tyttöystävää silmällä kenen kanssa se viettää aikaansa -tai tyttöystävän sua
[q]a:
---
yana:
ootsa jotenkin epasosiaalinen esim??
---
Eiku käpy :p
[/q]
juu, en ole epäsosiaalinen pikemminkin yleensä päin vastoin.Enkä toivottavasti vielä käpykään
Ehkä ihmiset ei sitten enää vaan tapaa muualla kuin baareissa *mikä on vähän turn off* tai kavereiden kautta. Tai sitten on ylinirso. Jomp kump
[q]-xx-:
---
duracell-pupu:
---
Sen kun tietäis ... laajentaa ympyröitä ehkäpä ...
Mutta viihdyn kyllä täälläkin
[/q]
no lilli muutti just saksaan, et mielestäni se on jo pieni laajennus :)
[q]aerasi:
sana yksin on todella perseestä... ja yksin olokin on aika perseestä.. mut vielä elossa ollaan!
[/q]
Totta... Mut yksinäisyys on oikeestaan vielä pahempi... Voi olla yksin, muttei yksinäinen, voi myös olla keskellä ihmisiä/ kavereita ja silti yksinäinen.
No sama kai, mutta välillä tuntuu, että on todella yksin ja yksinäinen ja se ei ole kivaa