SINKKULUUKKU
[q]Jone:
Epailija vastasi näköjään mun puolestani jo, mutta kuittaanpa kuitenkin kun kriitiikki oli mua kohtaan suunnattua. Kolmestatoista yhdeksääntoistavuotiaat ovat iän puolesta tepejä, pissiksenä voi sitten pysyä vaikka koko elämän.[/q]
Äh, yks sana riittää kuvaamaan molempia, jos jompikumpi ehto (iän puolesta tai henkisesti teini) täyttyy niin käytän ihmisestä sanaa teini.
[q]Hyzenthlay:
No mutta mitäs sitten, kun tabi soittaa jotain ihku nostatusta ja naama menee väkisinkin tällaseen virneeseen --->*plur* ja sitten kun vilkasee luoteeseen, niin heti siinä on joku pertsa, joka luulee, että se hymy on kohdistettu juuri _hänelle_. Ja suurella todennäköisyydellä henkilö on vielä kunnon ällötys.
[/q]
Kuulostaa tutulta*nauru* ja tämähän tapahtuu juuri silloin, kun haluaisi mieluiten ihan omassa tanssimaailmassa fiilistellä rauhassa...
Been there, done that...
[q]Lene:
Paratiisihotellin Zack oli niin exän näköinen ja oloinen, että huh huh... Ja sitten se putosi pelistä pois. Mun silmieni ilo.
[/q]
joo where's the fun ku se tippu :( sen boustailuja oli aina yhtä hauska kattoa :D
Minä myös... Kyllähän tässä ehti jo yli 4 vuotta yhtä katsoa
[muokattu 23.3.2004 12:42]
Muuten, mulle tuli tässä näitä viestejä lukiessani mieleen, että kuinka monelle on tärkeetä, seukkaus kumppania ettiessä, sama musiikki maku? Nimittäin jos, mikäli nyt näistä viesteistä oon ymmärtäny oikein, bileissä pokaaminen on ns. tabu, niin mites/mistä te löydätte sitten niitä samanhenkisiä immeisiä itellenne?
Tossa \ei pokausta tanssilattialla\ poliitiikassa oon kyllä samaa mieltä , nimittäin mä ainakin haluan tanssia rauhassa bileissä. Sitten tanssilattian ulkopuolella on ihan eri käytäntö. Useimmiten en edes tanssilattialla huomaa, jos joku koettaa kiinnittää mun huomion, nimittäin tanssin yleensä silmät kiinni.
no siinä vaiheessa voi olla kivaa tehdä tuttavuutta, mutta onnistuuhan se muuallakin kuin tanssilattialla
Mä taas olen tuntenut oloni sinkkuna paljon iloisemmaks ja onnellisemmaks ku seukatessani.. Mut kai se sit riippuu siitä suhteestakin. Jos seurustelee kuus vuotta niin kai se pakosti alkaa loppuvaiheessa maistua puulta *nauru*.
[q]Lesz: Sinkkuna olo sucks*eiei*[/q]
mä viihdyn oikeastaan aika hyvin*joo*
Omasta mielestäni se on melkeen pahempi jos on fanaattinen sen musan suhteen, se menee tietys pistees överiks. Toki kyllä sekin aiheuttaa pientä eripuraa jos toinen tykkää vaan NRJ:n tarjonnasta yms. Mikä tos fanaattisuudes mm. ärsyttää, kun on pakko takertua johonkin tiettyyn genreen. Jotenki vaan tuntuu et joillekki se on ihan sama millast musaa se on kunhan vaan on sitä tiettyä genreä/artistin tuotosta. Mulle on loppujen lopuksi aivan sama mikä se lokero on kuhan se musa uppoo. Olkoot sitten klassinen tai mikä hyvänsä. Tosin sen verran itsekkin lokeroin musaa, että on kuuntelumusaa ja bilemusaa, tosin jotku kipaleet toimii kummassakin tapauksessa. Kuuntelumusassa on A ja O että se koskettaa/herättää tunteita jotenki, kun taas bilemusassa että saa jalan tamppaa viuhaa biitin tahtii. Esim. sellanen kunnon HC paukutus on vähä eri atmosfääreis paikanpäällä kun tuhat ihmistä tamppaa tasatahtii ja valot sohii sekaa jne, kun taas sitten himassa sama biisi ei välttämättä herätä suurempia fiiliksiä, kuin ehkä fläsäreitä bileist kun ko. biisi on soinu.
Niin ja takas asiaan en pidä sitä siis välttämättömänä että pitäisi olla eksakti sama musamaku. Kylhä tietysti samanhenkisyys on aina plussaa, en mäkää vois kuvitella sellast NRJ/suomipop ONLYH tapausta.
Valitettavasti kun ei vaan saa kaikkea samassa nätissä paketissa, niin kyllähän niitä on paljon tärkeämpiäkin asioita on kuin musiikki.
Tässä mun statement...
[muokattu 24.3.2004 13:43]
Kauankohan tämä p**ka olotila jatkuu.. Sinkkuna olo sucks*eiei*
[q]Fentae:
Mulla ei ole koskaan ollu ketään...
[/q]
Ja sähän oletkin niin vanha että kuule kyllä sä kerkeet vielä vaikka kuinka ja monta kertaa .. men ymmärrä miks jengi stressaa tollasta jo 17 vuotiaana
[q]tulppaani:
Minun musiikkimakuni on sen verran laaja, että on vaikea löytää kauniimman sukupuolen edustajista sellaista musiikkiteollisuuden kuluttajaa, jonka mieltymyksiä en pystyisi hyväksymään. Mutta kunhan ei vain itse ota nokkiinsa, jos en sattuisi pitämään hänen musiikistaan, ja minä tekisin hänelle samoin. Ja jos musiikista ei tykkää, niin ei silti rupea väkisin tuputtamaan sitä.
[/q]
Allekirjoitan täysin. Minäkään en hirvittävän helpolla löydä ihmistä, jonka kanssa musiikkimaku riitelisi täysin. Siitä on myös se hyöty, että aina voi hiljaisen hetken tullessa jossakin irrallisessa keskustelussa vaihtaa puheenaiheen sujuvasti musiikkiin.
Kookospähkinästä auton moottoriin: tässä melkein kolme vuotta sinkkuna olleena on huomannut, että vaikka voisi ehkä ajatella toisin, niin vaatimustaso on noussut korkeammalle kuin aikaisemmin. Tai sitten ikä tekee sen. Tietää mitä haluaa ja mitä varsinkaan ei halua. Itsetuhoinen asenne, luulen ma
[q]alien:
äläs nyt... itsekin tykkäsit, kun tutustuttiin (ainakin melkein tanssilattialla), etkä varmasti ole katunut sitä! *hih**possu*
[/q]
Hei, ei noita voi verrata premi ja lauantai-ilta, ja minä jolle baaritkin oli vielä se uus hieno juttu
[q]nyawa:
Omasta mielestäni se on melkeen pahempi jos on fanaattinen sen musan suhteen, se menee tietys pistees överiks. Toki kyllä sekin aiheuttaa pientä eripuraa jos toinen tykkää vaan NRJ:n tarjonnasta yms. Mikä tos fanaattisuudes mm. ärsyttää, kun on pakko takertua johonkin tiettyyn genreen. Jotenki vaan tuntuu et joillekki se on ihan sama millast musaa se on kunhan vaan on sitä tiettyä genreä/artistin tuotosta. Mulle on loppujen lopuksi aivan sama mikä se lokero on kuhan se musa uppoo.
...
Valitettavasti kun ei vaan saa kaikkea samassa nätissä paketissa, niin kyllähän niitä on paljon tärkeämpiäkin asioita on kuin musiikki.
[/q]
Allekirjotan myös itse tämän, eli musiikki maulla ei ole niin väliä, kunhan ei ole liian fanaattinen oman mieltymyksestään. Mullakin nimittäin musiikki maku juuri heittelee klassisesta heviin. Mielestäni jokaisessa genressä on aina niitä hyviä biisejä joita kuuntelee. Kuitenkin tällähetkellä pääpaino mun musiikkimaussa on tuolla konemusiikin puolella, joten on tietenkin ehdottomasti plussaa jos konemusiikkia ei nyt ihan täysin vihaisi. Tietenkin se että pitää samasta musiikista ei takaa sitä että olisi samalla aaltopituudella muuten. Ollan me ihmiset sitten niin monimutkaisia eläimiä, että huh huh!
[q]kiiki:
---
houkuttelet sisään (mullon rahat tuolla, tuu peremmälle vaan) ja äkkiä ovi takalukkoon.
[/q]
Tätä on ilmeisesti testattu
Pitänee kai sitten itsekkin jonain todella epätoivoisena päivänä kokeilla
No tylsää se ehkä oli, mutta tyhmempää tyyppiä kuin Zack saa luultavasti hakea aika tovin.
Voisin muuten aikani kuluksi hieman järjestellä täällä paikkoja, kun ei tässä oikein muutakaan tekemistä ole ja aikaa on yllin kyllin. *siiv siiv*
Edit: Oli se Zack epäkypsäkin.
[muokattu 26.3.2004 13:14]
Teille, jotka haikailevat täältä pois:
http://www.dilbert.com/comics/pearls/archive/images/pearls2004610020325.gif
sanotaan näin että en mä kyllä jaksais jos toinen kuuntelis vaan tietyn genren musaa. Itellä musat päällä jatkuvasti, ja en todellakaan kestäis vaan tiettyä laatua.
Kerran tuli tapailtua tyyppiä joka kuunteli vaan tiettyä musiikkia. Mä en siitä tajunnut p*skaakaan ni se kyl häiritsi..koska muuta ei voitu kuunnella ku ihan hirveeta sontaa. Jälkimmäiset ovatkin sit olleet kaikkiruokasia ja se passaa mulle..
nytkään ei siis tarvitse kiistellä siitä että kuunnellaanko poppia,rokkia,klassista vai jotain muuta
[q]alien:
näkemiin!! *possu*/
kivaa oli täälläkin, mutta seukkausluukku on mun juttu tällä hetkellä
[/q]
Vauuu...*hymy*Alien on rakastunnu*plur*..
*millonhan mun vuoro..ei varmaa ikinä..*
[q]Aeryn:
---
Jää~*:
Itse kyllä ennemmin kaipaan syksyllä jonkun kainaloon, kun tulee taas kylmää ja pimeää... Kesällähän on oikein mukava sinkkuilla, ainakin enimmäkseen
---
totta, mutta näin keväällä alkaa tuolla vatsan pohjassa kutkuttaa sellanen kumma tunne, että kaipais hieman jotain actionii.
[/q]
Onhan se kyllä niinkin, näin talven hiljaiselon jälkeen