SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Joo-o... täällä sitä ollaan sitten koko loppuelämän *poks*... eipä näytä minulle löytyvän mukavaa tyttöä, jonka kanssa olisi *eiei*... Sitten, kun itse olen vielä, niin ujo näissä tilanteissa ettei tosikaan. Kun pitäisi kertoa tunteistaan, niin ei sitä uskalla syystä tai toisesta sanoa *hmph*... Joten pidän tämän sitten majapaikkanani

ps. näyttää aika synkeeltä tämä teksti, mutta eipä se elo kuitenkaan, niin masentavaa ole tällä hetkellä, mutta joskus tulee fiilinki, että kaipaisi jonkun vierelleen

[muokattu 2.4.2004 12:09]

Eikai tässä vielä jäniksen selässä tarvitse tuon Helluntain suhteen olla, kun eikös se ole vasta joskus toukokuussa?*hikoil*

Kyllä tää sinkkuilu välillä näyttää hyvät puolensakin
Vietinpäs juuri aika ihanan viikonlopun

Mutta en oo mihinkään tästä luukusta lähdössä kuitenkaan

aah tätä suloista fiilistä......*sydän* tekee niin paljon mieli jättää tää luukku taakse ja samalla tänne on jäätävä niin että saa (naiivi kun olen) odottaa kaikkea ihanuutta joka tulee ihan kohta vastaan......

sinkkuilus on kyl hyvätkin puolensa... varsinki keväisin.. ei tarvi tyytyy yhteen mieheen välttämättä.. mut ois se oma kultakin aika ihana, viimeistään syksyllä.

no ni...
nyt minä sitten ilmottaudun tänne...
sydän tuntuu raskaalta ja muutenkin vähä pöh olo... mutta yritän katsoa tätä siltä kannalta että...: ”OLEN SINKKU!!!!”

...(*nyyh*)

[muokattu 6.4.2004 19:15]

[q]a:
Mut ajatusleikeistä pitävänä mä jäin miettii et mitäs sit ku se maito oikeesti livahtaa lattialle, niin jatkatsä omaa elvistelyy mut siirryt vastaavasti seukkausluukkuun julistaa sinkkuelämää, vai häpeetkö ja uliset jälleen täällä. Hiljaisuus ei missään nimessä oo vaihtoehto koska jos kerran avaa suunsa ni sen jälkeen takapakit on vaan luusereille .)
[/q]Sun pitää nyt sit vaan ottaa et pääset sanomaan I told you so ;) Eiköhän tää mee poikki kun ne aikaisemmatkin suhteet kerran meni.

Jos ei heilaa helluntaina, ei aidsia adventtina.

*pyörii kuin pieru nahkahousuissa*
Hmm.. Onko tässä luukussa hyvä olla vai ei? En osaa päättää (vai pitääkö sitä edes osata?). Kriisiä pukkaa.
Toisaalta ahdistavaa olla yksin, toisaalta helppoa ja leppoisaa. Äh. Kaikki on liian vaikeeta.

*Nostaa käden ylös* Pitää näyttäytyä täältä kasan alta välillä ettei luulla kuolleeks

[q]bonewhiteflesh:
panettaa!!! no, eikun lätinä pyörimään, popparit mikroon, bisset kylmästä ja muna käteen =)
[/q]
Ei saa oikeesti naurattaa ihmisii näi paljoo*iihhih*

tahtoooooo pois täääältääää!!!

[q]William-78:
Itsekkin olen sinkku jälleen, ja täytyy kyllä sanoa että huokaus sentään kuinka helpottunut voi olla....elämä on reilusti helpompaa kun voi keskittyä omaan napaansa, ei niin ettei läheisyys kelpaisi, mutta sen kanssa tulee aina niin saakelisti kylkiäisiä!!!
*aplodit**jiihaa**iloinen*
[/q]
Tähän täytyy yhtyä ihan täysin*joo*

[q]bonewhiteflesh:
panettaa!!! no, eikun lätinä pyörimään, popparit mikroon, bisset kylmästä ja muna käteen =)
[/q]
HAHAHAHAH !!!!

[q]kazaa:
Mäkin taidan olla kohta sinkku joten varmaan pitäis alkaa miettimään miten sitä pitäis nauttia sinkkuudesta kesällä...
[/q]

Miksi miettiä moisia? Vai onko sinkkuudesta nauttiminen jokin velvollisuus? Jos ei pidä sinkkuutta mitenkään erityisen nautittavana olotilana, niin onko siitä silti väen vängällä yritettävä nauttia? Eikö olisi parempi vain yrittää minimoida kärsimys sen sijaan, että pistäisi uuden statuksen varjolla elämän ranttaliksi? Vai löytääkö villistä sinkkuelämästä ne asiat, mitä parisuhteen loputtua mahdollisesti jää kaipaamaan?

Jos sitä vain yrittäisi nauttia elämästä yleisesti ja miettisi, mitä virheitä tuli suhteessa mahdollisesti tehtyä. Miettisi, miten seuraavassa suhteessa (jos sellaista tulee) välttyisi toistamasta virheitään. Miettisi, miten paljon sitä itse pystyy asioihin loppujen lopuksi vaikuttamaan ja että kannattaako näitä asioita miettiä laisinkaan.

Munaton pääsiäinen.

[q]cheat:
Voi hemmetti menin poistamaan semmosen kierto meilin minkä ignoraaminen aiheuttaa kymmenen vuoden mieshuolet...prkl pitäiskö mennä rikkoo vielä pari peiliä niin k aikki olis pop...kyl paljon voi olla kiinni meilistä...
[/q]

Pientähän tuo on. Itse katkaisin sellaisen ”lähetä neljälle tai et saa ikinä”-viestin ketjun omalta osaltani...

Voi hemmetti menin poistamaan semmosen kierto meilin minkä ignoraaminen aiheuttaa kymmenen vuoden mieshuolet...prkl pitäiskö mennä rikkoo vielä pari peiliä niin k aikki olis pop...kyl paljon voi olla kiinni meilistä...

[q]Epailija:
---
cheat:

---

Pientähän tuo on. Itse katkaisin sellaisen ”lähetä neljälle tai et saa ikinä”-viestin ketjun omalta osaltani...
[/q]Mä ainakin katkaisin ja katkaisen edelleen tollaset ketjukirjeet ja pääsin silti täältä luukusta pois :P Mut voihan sitä vaikka tollasella selittää omaa sinkkuuttaan jos ei muuta syytä siihen keksi ;)

[muokattu 13.4.2004 18:34]

Moi.
Saatan EHKÄ siirtyä täältä pois.

O