SINKKULUUKKU
Joo vaikka sinkkubileissä ei pareja muodostunutkaan(mä muuten pääsin pussaileen pussauskoppiin hähähäää) niin silloin kyl tuli kasa uusia frendejä ja oli kyl tosi hauskaa
hei, mä kans haluun sinkkubileet...
voin sit tulla nipisteleen nuoria poikia ja herättään vanhana tätinä pahennusta =)
-sinkkukinkkuuhuu
[q]N`hrive:
Mua saa nipistellä! Erityisesti vähä vanhemmat, tahtoo joo!
[/q]
Jee jee!!! =)
-onmeillähauskatätituotätiuhuu
Mistähän se eläkeikä alkaa, hmm, jos on 2,5 v ollu sinkkuna nii alkaa jo huolestuttaa pienesti *hmph**uuh*, no mut kivaa on toisaalta sinkkuelämäkin ollu (jonku aikaa).
Mua saa nipistellä! Erityisesti vähä vanhemmat, tahtoo joo!
[q]Amma:
Periaatteessa on ollu pienen pientä ajatusta ilmassa, josko yrittäs järkätä sinkkubileet nimikkeellä Kesäheila-bileet..
[/q]
Kesäheilat... Ei kyllä sopisi allekirjoittaneelle yhtään tuollainen meininki. Vaikka kumpikin tietäisi kesän alussa homman nimen, niin kesän loputtua voi silti jompaa kumpaa sattua ja pahasti. En itse ainakaan suostu alentamaan parisuhdetta tuolle tasolle, että siitä tekisi jonkun hemmetin kesäviihdyttäjän pestin. Mutta kukin tyylillään... Saas nähdä kuinka moni tulee tänne kesän lopussa itkemään kadonneiden heilojensa perään.
Mä en nauti sinkkuudesta olisin valmis ottamaan kauniin/ mukavan kesä heilan vaikka heti *kuolaa**blush*
Alan viihtyä päivä päivältä paremmin sinkkuna, outoako? EI! Etenkin kun tajuaa että maailma on täynnä mahdollisuuksia, ja saa tehdä ihan mitä itse tahtoo.
Nyt varmaan sitte törmään tuolla jossain vilistellessäni johonkin, kuka potkaisee jalat alta, ja pilaa kaiken just kun alkanut nauttia kunnolla tästä olotilasta...
Täällä edelleen: ikuisuuden...
[q]Epailija:
Kesäheilat... Ei kyllä sopisi allekirjoittaneelle yhtään tuollainen meininki. Vaikka kumpikin tietäisi kesän alussa homman nimen, niin kesän loputtua voi silti jompaa kumpaa sattua ja pahasti. En itse ainakaan suostu alentamaan parisuhdetta tuolle tasolle, että siitä tekisi jonkun hemmetin kesäviihdyttäjän pestin. Mutta kukin tyylillään... Saas nähdä kuinka moni tulee tänne kesän lopussa itkemään kadonneiden heilojensa perään.
[/q]
No mut jos molemmille sopii jatko niin eihän siinä sitten mitään Ei kesäheilaksi sovikaan mikään elämäsi suurin rakkaus koska silloinhan sitä ottaa turpaansa mut sellanen hyvä tyyppi jonka kanssa seksi maistuu niin mikä ettei *slurps**kuolaa*
Hei kuulkaa älkää olko niin synkkixxxii... tääl on hei tosi nastaa!!1!
[q]hallucinogen:
No mut jos molemmille sopii jatko niin eihän siinä sitten mitään
[/q]
Ei tietenkään. Ongelmia tulee siinä vaiheessa, jos toiselle ei sovi. Musta tuntuu muutenkin vähän oudolta se (erästä suurta ajattelijaa lainatakseni), että aloittaisi parisuhteen väliaikaisuusajattelun pohjalta. Selvähän se on, ettei kunnon realisti ajattele minkään kestävän ikuisesti, mutta että antaisi suhteelle tuollaisen valmiiksi rajoittavan määreen kuin kesä.
[q]
Ei kesäheilaksi sovikaan mikään elämäsi suurin rakkaus koska silloinhan sitä ottaa turpaansa mut sellanen hyvä tyyppi jonka kanssa seksi maistuu niin mikä ettei *slurps**kuolaa*
[/q]
On paha etukäteen sanoa, että minkälainen henkilö sitä sattuu kesäheilaksi. Jos se osoittautuu elämän suurimmaksi rakkaudeksi puolessa välissä kesää, niin vahinko on jo tapahtunut. Jopa pelkkänä fuckbuddy-suhteena alkanut säätö voi päättyä kyyneliin.
Yarr... Sinkkuluukku, en irl haluis nähä ton nimistä kämppää mut kai täällä ny hetken viihtyy
[q]trini:
jos on 2,5 v ollu sinkkuna
[/q]
Sama aika täälläkin *joo*. Välillä epäilee, että osaiskohan sitä enää ees seurustella *täh*...
poistun pian tästä luukusta
Paljon puhetta kesäheilabileistä. Kai se on kuitenkin vain nimike niille pileille ? ei siis filosofia tai osallistujien pakollinen asennemääräys? ei sitä varmaan tarvitse tulkita ihan kirjaimellisesti *täh*
Täällä ilmoittautuu yksi masentunut sinkku joka vihaa sekä sinkkuja että sinkkuutta. Noin yleisesti ottaen ja siis vain omiin rajoitettuihin kokemuksiin perustuen.
Ja sitten tämä o tosi kivaa ku ihastuu ihan helposti ja taisin tänääki ihastuu mä oon vähä hassu varmaan
[q]Sade*:
Mulla ei oo vaan sellanen kutina vaan musta tuntuu et meikä taitaa olla ihastunu. *sydän* Kramppaa ihan masusta ku kuulee sen pojan äänen!
*sydän*
Eikä tunne taida olla ihan ykspuolista.
[/q]
onnee =DDD toivottavasti onnistuu =D
en jaksa ressata..