SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]P|astic:
haluisko joku antaa mulle vähä rakkautta?*hali*

Tai vaikka vähä enemmänkin
[/q]

ihan vähän vaan

Ja jos jollain on liikaa rakkautta, niin otan mielelläni hellyydenosoituksia vastaan

Mä oon tyytyväinen että en oo sinkku, kun on oma kulta kainalossa on turvallinen ja hyvä olo

Tän kuun jälkeen sitä on sitten tullut oltua kolme vuotta sinkkuna Kaikenlaista on tuohon väliin kyllä mahtunut, mutta ainakin tällä hetkellä olen tyytyväinen, että tässä on käynyt näin. Saa nähdä mitä neljäs vuos tuo tullessaan

Kas,tänne mäkin nyt sit päädyin.
Nyt sit vaan Juhannus seuraa etsimään, oisko söpöjä tyttöjä tarjolla*jiihaa*

[q]anqqa:
jos alkaa näyttää siltä että olisin harhautumassa erheellisesti pois täältä, saa tulla huitasemaan.
[/q]

*häntäkoipienvälissäkarkail*

hups.

[muokattu 3.5.2004 22:40]

Tulevaisuudessa aina täällä, tai mahdollisimman kauan. Ehkä sit vois poistua ku järkeä päässä ja asiat hanskassa.

[q]Epailija:
Ja sittenkin joku keksisi pistää pystyyn luukun vielä ”sooloseksin sankareille”, jossa voisi vertailla kosteusvoiteita ja antaa vinkkejä tekniikan suhteen.
[/q]
Mark on meidän wankingmaster et sillä ois kyllä varmaan hyvä moderaattori sinne Tietoakin tulis varmaan paljon

MÄ VIHAAN TÄTÄ LUUKKUA!!!

Haluan pois täältä, en halua olla enää yksin.

[muokattu 5.5.2004 02:05]

[muokattu 5.5.2004 02:05]

kiitän, kumarran, ja pOistun seurastanne.

[q]Elvirith:
Hih, tänne pitäisi perustaa joku saavien/ ei saavien ihmisten luukku.
[/q]

Tai erikseen saavien seukkaajien, ”saamattomien” seukkaajien, saavien sinkkujen ja ”saamattomien” sinkkujen luukut. Saataisiin karsinoitua ihmisiä vähän tehokkaammin. Niin ja heteroille ja homoille omat luukut, sitten vielä ”how horny are you”-asteikko jokaiselle luukulle ja erikseen luukut niille, jotka haluavat yhteydenottoja ja niille, jotka eivät halua. Ja sittenkin joku keksisi pistää pystyyn luukun vielä ”sooloseksin sankareille”, jossa voisi vertailla kosteusvoiteita ja antaa vinkkejä tekniikan suhteen.

No, jos ”saamattomat” sinkut saavat luukkunsa, niin varaan sieltä hyvän sohvapaikan näin etukäteen. Ja jääkaapin ylähyllyt.

jep jep.... mäkin taidan liittyä tänne...

[q]Epailija:
---
Elvirith:
Hih, tänne pitäisi perustaa joku saavien/ ei saavien ihmisten luukku.

---

Tai erikseen saavien seukkaajien, ”saamattomien” seukkaajien, saavien sinkkujen ja ”saamattomien” sinkkujen luukut. Saataisiin karsinoitua ihmisiä vähän tehokkaammin. Niin ja heteroille ja homoille omat luukut, sitten vielä ”how horny are you”-asteikko jokaiselle luukulle ja erikseen luukut niille, jotka haluavat yhteydenottoja ja niille, jotka eivät halua. Ja sittenkin joku keksisi pistää pystyyn luukun vielä ”sooloseksin sankareille”, jossa voisi vertailla kosteusvoiteita ja antaa vinkkejä tekniikan suhteen.

No, jos ”saamattomat” sinkut saavat luukkunsa, niin varaan sieltä hyvän sohvapaikan näin etukäteen. Ja jääkaapin ylähyllyt.
[/q]

Kah kah..

Tääl oon ja tääl pysyn. ei mitää vakavaa tuu hommattuu vähiin aikoihin. pikkusta kivaa voi aina olla muutenki

[q]yusu:
Olishan se kiva et ei olis yksin, ku on kesä ja kaikkee.. *vinkvinkläähpuuh* ;-)
[/q]
Ois se kyllä kiva jos ois joku kiva typy jonka kanssa kieriä vähän nurmikolla

[muokattu 5.5.2004 12:30]

[q]hallucinogen:

yusu::
Olishan se kiva et ei olis yksin, ku on kesä ja kaikkee.. *vinkvinkläähpuuh* ;-)

kiiki:
yhdyn edellisiin...
[/q]

No mut eiks tää homma oo sitten tällä selvä: 1 + 2 = te 3?! *justjoo**iloinen*

[q]Amma:
---
hallucinogen:

yusu::

kiiki:
yhdyn edellisiin...

---

No mut eiks tää homma oo sitten tällä selvä: 1 + 2 = te 3?! *justjoo**iloinen*
[/q]
ja 1+1 on ME? oliskin noin yksioikoista...

kinkku, ja niin pirun ahdistunut...

...tai sitten en. Menen tulen ja olen, eikä ole kokoaikaa joku komentamassa tai tappelemassa mustasukkaisuuden riivaamana

toisinaan kaipaan ehkä jotakin... syvällisempää, vakavampaa ja varmempaa... well time will tell...

[muokattu 5.5.2004 22:48]

[q]styrOX:
pitäsköhän järjestää jotku sinkku bileet tai jotain tämän tapaista kun toi kesäkin tulee
[/q]
-xx- järkkäs sellaset joskus viime syksynä.. Kivaa oli, vaikkei vissiin hirveesti muodostunukaan uusia pareja.
Periaatteessa on ollu pienen pientä ajatusta ilmassa, josko yrittäs järkätä sinkkubileet nimikkeellä ”Kesäheila-bileet”..
Mut jos joku muu ehtii ensin, niin siitä vaan. Tai sitten pidetään monet bileet.

Kyl se noin menee.....yksinkertaisesti....et jatketaan suunnitelmii kuinka valloittaa jonkun sydän nykyajan keinoilla...*vink*

[q]styrOX:
No nii eiköhän järjestetä pileet sitten kuka haluu veto vastuun....

mä oon ainakin messissä, vaikka myös järkkäämässä
[/q]
Mä en viimex ehtin mukaan,joten jos tässä tulee jokin uusintaotto, ni hyvissä ajoin tietoa..pääsen nurkkaan murjottamaan*justjoo*

O