SINKKULUUKKU
Täällähän mäkin palloilen edelleen...
ja oon alkanu yllättäen viihtyä, tai ehkä mä oon täällä siks ku oon nirppanokka stadilainen
*ilmottautuu*
[q]vaavu:
---
Howdy:
Njoo mutkun näyttäs kovasti siltä että ne suhteet ei oikein näissä piireissä kestä .. pitäs kai ottaa semmonen maalaistalon maatuska niin ehkä saattais natsaa
---
Joskus kestää, joskus ei. Nimim. pokasin Illuista itselleni miehen 4,5 vuotta sitten. :)
[/q]
Hienoa mutta luulen että noin pitkään yhdessä olleita on aikamoinen vähemmistö .. ihme jos vuodenkin suurin osa malttaa olla .. mutta mitäs tuosta .. ei se mulle kuulu .. eikä täs ole itsellä mennyt paljon sen paremmin
[muokattu 27.4.2004 01:12]
en mä haluakkaan viihtyä täällä kauaa.*uuh*
niin tylsää..pakkO kOhta saada jOtain aikaiseksi!!*juonittel**joo*
heheheh mä seurustelin jonkuu kolme vuotta, vihdoin sinkku
[q]Raoul Duke:
[/q]
Jaa... no, mä oon kohta ollut ton 3v sinkkuna.
[q]Väne:
---
Raoul Duke:
---
Jaa... no, mä oon kohta ollut ton 3v sinkkuna.
[/q] alkaako vituttamaan jo, vai onko vieläkin hauskaa olla sinkku?
Minäkin oon taas väliks tääl. Luulin jo pääseväni pois mut sit tyttö hajoitti oikesti kaikki ajatukseni..
Nooh, olen toivottavasti päässyt siitä yli. Elämä jatkuu..
Tykkään teistä kaikki ihanat tytöt..=)
[q]mc emilia:
täällä oli viimeksikin kivaa, joten taidan palata tänne!
ja uutena mottona, miehet on pepusta..siksi teenkin oman!
[/q]
puusta vai?*nauru* mä kans oo ajatellu tehä oman naisen
mistäköhän ne pienet pojat ja tytöt on tehty? pienet pojat tais olla sammakoista ja muusta sellasesta.
[/q]
Toisaalta kyllä kaikki naiset on tehty hunajasta. Ja minä pikku puh pidän hunajasta. Puusta saa tikkuja kieleen*nauru*
täällä oli viimeksikin kivaa, joten taidan palata tänne!
ja uutena mottona, miehet on pepusta..siksi teenkin oman!
[q]Raoul Duke:
alkaako vituttamaan jo, vai onko vieläkin hauskaa olla sinkku?
[/q]
Kyllä tää alkaa jo aika pahasti puulta maistumaan.
[q]mc emilia:
mistäköhän ne pienet pojat ja tytöt on tehty? pienet pojat tais olla sammakoista ja muusta sellasesta.
[/q]
what are little girls made of? - of sugar and spice and all things nice
what are little boys made of? - of jotain and snails and puppydog tails
\o/ long live kindergarten :DD
siis mul on aina ton ajoituksen kanssa ongelmia....mut ei mulle kukaan perään soittele....mut ei pidä ottaa itseensä...kyl se oikeanlainen tyyppi tulee vastaan sit kun tulee.......
Mut nyt uhrataan aika uralle ja ystäville....eli ollaan niiiiiin vaikeasti tavoitettavissa ettei ehdi soitella takaisin kun on muka niin kiire...mut mulle pitää löytää sellanen ymmärtäväinen tyttö.....muttei niitä joka kannon alta löydy.....mut mä yritän hioa tota ajoitustani kohdalleen ni ehkä törmättäis päämme yhteen kun ei katsota eteemme ja olisimme nostamasssa samaa kantoa ylös.....
sinkkuna on hyvä olla..
haluisko joku antaa mulle vähä rakkautta?*hali*
Tai vaikka vähä enemmänkin
ehkä olen valmis ihastumaan, ehkä olen valmis rakstumaan, ehkä olen valmis luottamaan, ehkä olen valmis tutustumaan ja uskomaan että rakkaus on muutakin kuin valheita ja petoksia.
[q]Amma:
---
No mut eiks tää homma oo sitten tällä selvä: 1 + 2 = te 3?! *justjoo**iloinen*
[/q]
nonni, ratkeshan tämäkin. lähetään pojat kieriskelemään nurmikolle!
[q]La Petite:
Täällähän mäkin palloilen edelleen...
ja oon alkanu yllättäen viihtyä, tai ehkä mä oon täällä siks ku oon nirppanokka stadilainen
[/q]
Mukana ollaan!
Sinkkukevät on kyl ollu jees, katotaan mitä kesä tuo tullessaan :)
.m