SINKKULUUKKU
Read above
[q]BlazeOnya:
olen kans niin täysin samaa mieltä
et vaan niille ilkeille ihmisille, jotka viittii valehdella toisille!
[/q]
Samaa mieltä...mutta off topic, ihmettelen vain joskus sitä että miten kenessäkään joka on tänne sinkuksi itsensä listannut, ole ikinä mitään vikaa itsessään...vika on aina tuossa toisessa? Tarkoittaako tämä sitä sitten että olemalla paskapää pysyy aina poissa sinkkupalstoilta?
[q]KarriN:
liityin joukkoonne. voi ankeutta.
[/q]
[q]KittysDead:
Amma: JA EIVÄT OLE PISTÄNEET!
Höh- Kuitenkin täällä käy aika paljon porukkaa ja salaa kaikki kuitenkin ihkuilee toistensa kuvia. Hmm.. Pitää tehä joku joukkoehdotusrynnäkkö...
[/q]
Eikä pistetä.
Se johtais siihen, että täällä alkais hengaileen
yhä enemmän porukkaa pelkästään
pariutumistarkoituksessa, ja sellasista käyttäjistä
on jo tähänkin asti ollut pelkkää riesaa.
VOI PYHÄ JUMALA. kirjoittaessani edellistä viestä leimahti keittiössä kattila (jostain ihmeen syystä) n. metrin korkoisiin liekkeihin. JOKU EI OSAA TEHDÄ POPKORNEJA!
[q]Daverian:
Yksinäisyys on ikävää. Olisi ihanaa jos olisi joku jonka viereen voisi iltaisin nukahtaa. Mutta kun ei niitä oikeen tunnu olevan tarjolla. Kaikki sellaiset muijat joista olisi kiinnostunut ovat varattuja tai ovat ystäviä. Tai sitten olen vain niin sokea että en huomaa jos joku on kiinnostunut minusta. Se on minun eksäni mielipide. Mutta kyllä se taitaa pitää paikkaansa. Lopuksi voin vain todeta että taidan jäädä tänne todella pitkäksi aijaksi.*nyyh*
[/q]
Sun kannattaa huolestuu n.20 vuoden päästä. eli älä vielä murehdi*iloinen*
[q]ZaZa:
Darianna, mistäs aattelit että ne kivat tytöt/pojat (etenkin ne pojat) hankittais? *etsiskel*
[/q]
Tääl ois yks vapaaehtoseks
Mut kertokaas mulle mistä se kiva tyttö löytys?
[q]JussiS:
sinkkubileet
[/q]
Yhhyh.
"Vapautunut tunnelma." -> "Jep, porukoilla on vaan toinen jalka kiinni lattiassa."
[q]ZaZa:
--- Mä oon ainakin niin pieni ja ujo, etten uskalla ikuna ikuna tutustua kehenkään. Jos ei mun rakasta ystävää Charea olis, en ois ikinä tutustunut kehenkään bilettäjään. Jos joku vieras, etenki vastakkaisen sukupuolen edustaja, ja etenkin jos hän on söpö, meen aivan lukkoon jos pitäis jotain jutella... Se ei oo yhtään kivaa
[/q] Samat sanat... Nykyään en omaa oikeastaan 'klubittavia ystäviä', toisinsanoen kukaan kaverini ei tahdo lähteä klubille kanssani. Yksin sisään - yksin ulos. Kun olen vielä todella ujo ja epävarma ittestäni, niin ei ole minun helppo tutustua uusiin ihmisiin saatika hakea kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.
Kyllä, olen jengipetturi...
Poistun.
enpä ole koskaan asettanut kumppanille mitään pituus-, paino- tahi kuppikokorajoituksia. ts. ei ole mitään tiettyä fyysistä muottia, mihinkä kumppanin pitäisi mahtua. en tietenkään sano, etteivätkö kaikki kumppanini olisi miellyttäneet silmää, mutta ennemminkin, että ihannekumppanini (mitä ulkoisiin avuihin tulee) ei ole mikään tarkkaan rajattu "isotissinen blondi" tai "pikkupyllyinen punapää".
eipä silti, ei sitä kumppania koskaan ole ulkonäön perusteella valittukaan (tai no, mitään "valintaa" harvoin on tapahtunut, jutut on vaan menneet miten ovat menneet).
[q]Sbanc:
Taidan poistua takavasempaan ...
[/q]Uulalaa !! niin sitä pitää
[q]LinsQ:
Kyllä te kaikki jotka täältä pois lähdette, tuutte vielä ryminällä takasin
[/q]
aww, niin mukavan pessimistinen ajattelutapa. *sydän*
tai ehkä realistinen...
oma neuvo pois hinkuaville, ei se hakemalla onnistu. ainakaan mulla ole koskaan onnistunut.
no kai se on sit ilmoittauduttava tänne...luovutan, huoh*lohduttel**eiei*
[q]greenie:
---
Verano:
kävin katsomassa, vaikka ujostelitki, mut mä tykkään ehkä kuitenki pikkasen kypsemmistä miehistä, sillai ihan snadisti vanhemmista ku sä, about kolkyt vuotta
---
Mitä tekemistä iällä on kivien nostelun kanssa?
*viaton kuin aamukaste*
[/q]
tää on niin helvetin iso ja painava kivi
ei tätä ihan kevyesti ja hepposin perustein nosteta. täällä kun on yleensä aika kivaa mut ei aina
vois kans avautuu
mutta taidanpa jättää väliin
[q]Plurtsi:
Täällähän on hieno olla![/q]
[q]zenny:
asiasta voidaan olla eri mieltä...*igor*...
[/q]
niin voidaan..
Moi, oon sinkku ja haluun vonkauslistan ^___^
[q]äm:
Mitämitä?! Kuussako se minunkin rikas, komea, pitkä, sopusuhtainen, rohkea, hellä, nättisilmäinen, hauska, lyhythiuksinen, seksikäs, romanttinen, jämäkkä (jne jne) mieheni onkin koko tämän ajan luurannut?!
Kuka on pimittänyt tätä tietoa?
[/q]
Osa meistä asuu kyllä maassa. *super**iloinen*
Mut millä planeetalla sä elät?
olisko tääl vai ei .. kun vaikee tietää