SINKKULUUKKU
Mjaaaaaahaassssss..... voisin vähä etääntyy... ihan vähä vaan näin aluks
Katotaan vaan niin oon täälä varmaan pian Meizin zäkää...
moikka. liityn seuraan.
*roudaakamatseukkausluukustapäätäänpyöritellen*
Ei tykkää, puis puis kun vaan pääsis. Haluis olla taas ihan sekasin, hymy huulilla ja tuntee et mikää ei vois olla paremmin..
[q]Fyraett:
---
Jutu:
Tolleen kun sanoo, niin sitten kotona odottaa kolmas maailmansota
---
niinno, aika tylsäks menis seurustelu ellei olis välil jotai pienii kuumotus biiffei :D
[/q]
Totta Kunnon catfight pitää mielen virkeänä, mutta on se kuitenkin aika ärsyttävää tollasesta ottaa nokkiinsa.
Ai niin, minähän en täällä ole ollut enää hetkeen. ^__^
joo tää pakkais kans kamansa ja lähtis... 6-2-2005 ---> Nuppu *sydän*
[q]Juhgu:
Kinkkuluukku :E
[/q]
Kieh kieh Hinkkuluukku
[q]zenny:
-clip-
[/q]
Tottakai mut sitä ei osaa sanoo et koska se aika on kypsä *uuh**hymy*
[q]WuZuul:
Hittoon siitä tieltä sitte, mäki haluun nähä valoo tunnelin päässä
[/q]
ja kukaan ei sanonu et jossain tääl on tunneli!
[q]Polka:
Sinkkuus ei oo munst mikään paha asia..ainakaan jonkin aikaa.Kaikkien pitäis oppii eleleen ja pärjäämään myös yksin ja nauttii siitäki*jiihaa*Jossain vaihees kuiteski alkaa kaipaamaan jokapäiväsis asiois sitä toista jonka kans sen kaiken vois jakaa..hyvät ja huonot hetket..*sydän**hali*No...ehkä huomenna tapaan elämäni miehen...*plur*
[/q]
Elämän mies / elämän nainen (toisille) ei sellasta varmaan olekaan...on jotenki menny usko
Mut jos sellanen sit oiski niin oishan sellanen ihan kiva sit joskus tavata
[q]harakoo:
... (olisin itsekin yksi jos tulisit vastaan *blush*) ...
[/q]
Pelkän profiilikuvanko perusteella sitä aletaan seurustelua ehdotella? Vai ajattelitko ehdottaa siirtymistä tuonne sinkku- ja seukkausluukkujen väliseen limboon samoin perustein?
Edit: *Typoil*
Eihän sinkkuilussa ole mitään vikaa, mutta käy se välillä ärsyttämään kun on yksin
Ei saa vaipua täysin epätoivoon kun itelläkin vaikeuksia pysyä kasassa.
Kaikkien pitäs hehkuttaa kuinka kivaa sinkkuilu on, ei tämä nyt niin kauheeta voi olla..
Darianna, mistäs aattelit että ne kivat tytöt/pojat (etenkin ne pojat) hankittais? *etsiskel*
[q]CandyRaver:
ei tää ookkaan niin helppoo ku muistelin viime yönäkin halailin tyynyä ja melkein suutuin ku se ei halannukkaan takas*igor* ihan pyllystä tää tällänen..
[/q]
ehkä hellyyttävintä mitä olen kuullut aikoihin!
Oonkohan mä sitte jotenki outo ku viihdyn täällä ehkä vähä liianki hyvin..
*ding**taputapu*
[q]greenie:
---
Darianna^:
pari päivää sitte valitin et haluis pois täältä ja nyt ku näyttäs siltä et vois päästä pois ni en oo enää varma että haluanko sittenkään voi voi voi on tää taas just nyt niin vaikeeta
---
Tiedoksi muille, että edellisen sivuni viesti ei ollut suunnattu kyseiselle tytölle. Samanlaiselle ja samanlaisille tytöille kumminkin.
And now, something completely different...
[/q]
*täh* tunnen oloni tyhmäksi kun en ymmärtänyt
Kaveriseksisuhde on aina vaihtoehto.
Itehän olen jo kaksi vuotta pähkäillyt, että miten täältä voi käytännössä päästä pois?
Jos joku tietää hyviä vinkkejä, niin tulkaa kertomaan, en usko, enkä noudata niitä kuitenkaan
...koska silloin saattaisin joutua pois täältä, enkä voisi enää tulla itkemään, että kukaan ei rakasta mua
Eiku oikeesti, viekää joku nyt mut äkkiä pois täältä, vaikka sit välisin
Tyttöystävä x1 kiitos