Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]FinnRaver, 16.11.2008 21:28:
Se et bileet muuttuu tästä: http://klubitus.org/kuva.php?id=21860 kauluspaita-farkut-korkokengät-sedula-meiningiks.
[/q]
Tosi reivaaja ei välitä mistää vaatteista vaan tulee mestoille sen MUSAN takia :D

Se kun huomenna pitää mennä TÖIHIN. Ei ehdi järjestelee huomisillan asioita ja kyytejä sun muita, ku pitää olla TÖISSÄ. Ja sit pitää herätä niin aikasin, et varmasti väsyttää jo ennen bileiden alkua.

Joidenkin ihmisten bussikäyttäytyminen.

Ensinnäkin se että jos sen maksun maksaa rahalla, niin eikö niitä hiluja voi laskea valmiiksi kouraan jo siinä pysäkillä bussia odottaessa, eikä alkaa kaivelemaan lompakkoa ties mistä vasta siinä vaiheessa kun seistään jo ovien sisäpuolella.
Toiseksi, bussista poisjäädessä miksi oi miksi ei voi jo bussin hidastaessa mennä sinne ovelle odottamaan aukeamista vaan suvaitaan nousta penkiltä vasta kun bussi on pysähtynyt.
Ja vielä, jos odottaa bussia pysäkillä ja bussin ovet eivät osu sille kohdalle missä seisoo, niin miksei heti voi lähteä niiden pysähdyspaikkaa kohti vaan liikahdetaan vasta kun bussi on pysähtynyt.

Tänään oli stressipäivä :D

FFFFFFFFFF-
FFFFFFFFFFFFF-
FFFFFFFFFFFFF-
FFFFFFFFFFFFF-
UUUUUUUUUU-
UUUUUUUUUU-
UUUUUUUUUU-
UUUUUUUUUU-
UUUUUUU-

np: Paul Elstak vs. The Headbanger - Your Mother Sucks Cocks In Hell

Siis vittu kun tulin duunista kotiin, keittiö haisee aivan PASKALLE, noh eihän siinä hajulukko prakaa, aukomaan iisipiisi vähän kuin tulee mieleen ne vitun Rakentaja Rane-eikun Joka Kodin Asuntomarkkinat missä se Ransu vetää paikkoja siistiks ja fiksailee ja kaikki on niinku VITUN SAIRAAN HELPPOA JA SIISTIÄ "ohohoo pientä pintaremonttia eihä siinä otetaan tää laikka ja blaablaaa VOI KORJATA KOKO TALON VAIN YHDELLÄ RUUVIMEISSELILLÄ JA KULMAAVAIMELLA" pari sekuntia ja noin vittu siinä on laitettu sauna saatana panelit ja kaikki pirun helppoa, siistiä, no bullshit. Taustalla soi kokoajan sellanen vitun hissimusiikki.

Todellisuus: jahas, tommonen vitun hämärä putkihässäkkä tehty jonkin oudon neliskulmaisen muovilootan sisään, sellainen kätevä kierrettävä paskalodja siitä LOISTAA POISSAOLOLLAAN MITÄ VITTUA::... mikähän vittu toi on, no ihan sama purkamaan...No ei voi edes koskea tohon koska siinä on tuo vitun hylly edessä, no puranpa. No hylly ei liiku vittu metriäkään, pitää purkaa kaapinovet vittuun no helppoa onhan mulla ruuvimeisseli. Hyllyn saranat kiinni 14 erikokoisella ja eripäisellä vitun ruuvilla no eihän siinä hakemaan lisää ruuvimeisseleitä lopulta saa ekan kaapinoven vittuun ja huomaa että OLISI YKSI ruuvi riittänyt irrottamiseen no otanpa tosta toisesta tuon yhden ruuvin vaan jes jes. MUTTA PASKAT toisesta ovesta piti purkaa kaikki ruuvit ja puuh aivansama siinä vaiheessa kun hylly oli purettu, kaveri soittaa "Läheks heittää frisbeetä" no vittu vaikka joo painun heittelee sitä frisbeetä.

Tuun takas, ja se paskakaivo haisee yhä perseelle.
Aivansama, huomenna vois jatkaa.

Btw näin viimeyönä unta että Leonardo Da Vinci halusi maalata mun mulkun ja lähdin sitä karkuun, mutta siitä vaikka joskus myöhemmin.
Voisi duunissa kahvitauolla kertoa tästä.

Sellainen ihme kyyläys- ja arvostelumeininki, jota olen joutunut viime aikoina kohtaamaan.

Tässä taannoin eräissä bileissä tanssin silmät kiinni aivan fiiliksissä. Avatessani sitten silmät oli eteeni ilmestynyt naispuolinen henkilö, joka oli kääntynyt muhun päin ja tuijotti kädet lanteillaan. Tiedustelin siinä sitten, että kuinkahan voisin olla avuksi, johon kyseinen neiti totesi katsovansa vain, kun tanssin. Hämilläni sain sitten sanottua vain jotain "aha, joo" ja kyselin tytön nimeä. Tähänpä kyseinen viehätys sylkäisi: "eikun vittu, miten joku oikeesti voi tanssii noin päin vittua!"

Eikä ole ainoa (eikä varmasti viimeinenkään kerta), kun tällaista on tapahtunut.

Mihin teitä kyseiset ihmiset sattuu? Jos jonkun pomppiminen niin suunnattomasti esteetikon silmäänne ärsyttää, niin katsokaa vain sitten sitä oman viehkon napanne liikehdintää. Ei ole mikään pakko tuijottaa esim. mun räpeltämistäni.

Mulle henk.koht. on aivan sama, miten kukakin katsoo parhaaksi jäseniään liikuttaa, kunhan kaikilla on hyvä fiilis ja nautinnollinen musiikkielämys. Mulle tulee itsellenikin hyvä olo, kun näen, että muut nauttivat. Ikävää, että aiheutan joillekin pasmojen solmuun menemistä.

Plur vaan.

Tyypit jotka jaksaa aina vaan nillittää musiikin volan lujuudesta*eiei* Tunkee niitä tulppia korviin jos kerta niin ahdistaa!!

[q]gerry, 22.4.2005 13:45:
---
sia, 22.4.2005 12:43:

---

Muahaha, päivän paras sori=)

Kuulostaa vaan jotenkin niin tutulta..... :P Pah... mä en jaksaa ressata mitä muut ajattelevat varsinkin kun itellään on hauska ja on fiilareis...=)

---

Toisaalta ihan huvittava huomata että on kiinnittänyt jonkun huomion joraamalla.... Kenties senkin tytön rivien välissä oli winkwink kökkö iskuyritys;)
[/q]

juu, ei mitn, ollos hyvä, ihan rauhassa vaan. Tervetuloa ala-asteelle ;) Ei muakaan niin kauan haittaa, kun eivät tule päälle sylkemään, vei nimittäin kyllä väkisinkin fiilikset.

Ai joo, munhan olis tietenkin pitänyt lämmetä sille. :) Ens kerralla sit.

Otin just kolme lakanan kokosta printtiä yhestä piirustuksesta, ja nyt huomasin, et piirustuksessa on virhe.. Ei muuta ku printtaamaan uudestaan.

se miten täällä klubbarissa on joitain tyyppejä ketkä hyökkää toisia kirjoittajia kohtaan tosi henkilökohtaisesti. kun tulee sanaharkkaa jostain asiasta niin yhtäkkiä vedetään mukaan toisen kirjoitusten sisältöjä ja vittuillaan henkilökohtaisuuksista ikään kuin tukeakseen omaa näkemystään sanaharkassa.

siis mitä vittua??

en siis puhu itseeni liittyvistä tilanteista vaan mitä oon vierestä seurannut/lukenut.

Vähän kaikki just nyt *toktok*
Jos nukkuu kunnon päikkärit ni paree ois olla parempi fiilis illalla.

[q]kimonoid, 17.6.2009 08:32:

nyt meni hermot! Jumalauta jos ei saatana saa ees julkisesti
exälle tääl kirjotella.!! Lapsellinen pikkupoika ku poistaa mun
kirjotuksia!! Mitä sellasella tekee kaverina täälä sitte vittu häh??

[/q]

lolollolol <3

Ärsyttää koko päivä. Ärsytti herätä, ärsytti myöhästyy bussista, ärsyttää olla töis, ärsyttää kun väsyttää, ärsyttää asiakkaat..............

[q]Jone, 17.10.2006 14:34:
---
Verano, 17.10.2006 14:30:
Vois melkein aloittaa Kynsisakset vai kynsileikkuri? -gallupin.

Itse olen vakaa leikkurien kannattaja.

[size=8](Ei älkää tehkö sitä.)[/size]

---

Kynsileikkurit mullakin on käytössä vaikka niitä saksiksi äsken kutsuinkin. Valitettavasti operoinnin sai tänään vaihteeksi suorittaa isoilla Fiskarseilla ja se on omiaan saamaan herneen syvälle nenään.
[/q]
Hienoa tehä Fiskarseilla, saa kokoajan pelätä et koska lähtee varvas :D

edit: joo, mulla ne on kokoajan hukassa :D

Kylläpä vituttaa istua näin aurinkoinen ja lämmin ja ihana päivä sisällä töissä ja vielä kun huomenna lauantaina sataa taas vettä/räntää/jtn/ ja on pilvistä & harmaata

[q]opmdevil, 21.7.2009 14:39:
Eniten vituttaa kaikki
[/q]

Copy that!

arkisin kaikki muu tekeminen pitää suunnitella taulukoittain tai muut hommat jää tekemättä ennen töitä..

Vähän niinku kaikki..

Maccien hiiret. En oo vielä nähny yhtään hyvin toimivaa hiirtä Macille - vaikka onhan niitä varmaankin olemassa. Mulla sattuu olemaan tämmöinen muuten ihan funktionaalinen hiiri mutta tuon scroll-wheelin paikalla on tommonen pieni pallo, ja sinne ilmeisesti pääsee tosi helposti menemään kissankarvoja tai pölyä tai jotain koska se jumittuu todella usein. Ja mikä rasittavinta, se ei jumitu kokonaan, vaan silleen että scrollaus toimii vaan toiseen suuntaan (yleensä vain ylös, mitä harvemmin tarvii), eli sitä silti aina yrittää käyttää sen sijaan että suosiolla käyttäisi page-uppia ja page-downia.

Mur.

Ylex ohjelmisto päivällä. Paskinta paskaa maailmassa. Radiot pitäis kieltää julkisilla paikoilla.

[q]wiwi, 1.4.2009 20:20:
Tilastotiede! Öäaaarghhh ku en vaan tajuu! Tutkintoon kuuluu yksi, kahdessa osassa suoritettava kurssi ja olen todella yllättynyt jos joskus saan sen suoritettua. Kun yrittää lukea tai ymmärtää noita juttuja jotenkin, tuntuu että alkaa pää savuta. Todennäköisyyslaskuja

Sain aikanaan töin ja tuskin suoritettua lukion lyhyen matikan ja senkin ihan päin vittua. Tipahdin kärryiltä varmaan yläasteella jossain siinä vaiheessa kun laskeminen alkoi tapahtua numeroiden sijaan kirjaimilla.

Mä en valmistu koskaan, jollei tässä pian keksitä toimivia aivoimplantteja. Saatana.
[/q]

Jep, i feel u.
Mulla jäi ekana amk vuotena tilastotieteen ja talousmatikan kurssit roikkuun ja täs joskus pitäs sit jotenki saada ne uusinnois läpi :D

Ne asiat ei vaan mee jakeluun ja mikä niis kursseis eniten vitutti oli sellanen vanha ja kypsynyt opettaja, joka vastas kaikkiin kysymyksiin tosi sarkastisesti kierrellen niin ettei siitä ollut yhtikäs mitään apua. Jätin sit loppuvaihees menemättä koko tunneille ku ei vaan jaksanut kuunnella enää sitä miestä ja sitä hepreaa mitä se selitti. Toivon vaan et se antas säälistä ees ykkösen sit ku niitä uskaltaudun tenttimään

O