Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Toi mun 500m2 Comarket lähikauppa ärsyttää ja paljon.

-Asiat ovat aivan pimeässä järjestyksessä. Esim. paputölkit ja belgialaiset konvehdit ovat keskenään erillään muista säilykkeistä ja makeisista vaippojen vieressä. Nuudeleita löytyy kolmesta eri hyllyrivistä kuten myös yhden valmistajan makaroonituotteet.

-Tonnikalasäilykkeet ovat jääkaapissa (tosin ne taitaa tässä maassa olla kaikkialla kylmässä) Paloina tonnikalaa saa jos on onnekas. Kysyntään on vastattu tarjoamalla saksalaista valmistetta yrttisoosissa.

-"Juustotiski" koostuu camembertistä, fetan kaltaisesta juustosta sekä löysän edamin kaltaisista variaateista, reikäisenä tai ilman. Maku on identtinen. Eesti, Vene, Sport, Holland Eesti Light etc. samaa edamia eri paketissa, samasta Põltsämaan meijeristä. Juuston hinnat samat kuin Suomessa.

-Vihannekset ja hedelmät ovat nahistuneita, oikeasti 2-luokan tavaraa. Viinirypäleet ja kirsikkatomaatit ovat pääsääntöisesti aina homeessa. Tosin pe onnistuin löytämään paketin tuoreita, ei-homeisia, 1,89e. Ruukkusalaatti on usein eloisan näköinen ja maksaa vielä vähän alle euron. Koska kaikki varmasti kusettavat, myyjä punnitsee aina hedelmät ja vihannekset. Sen sijaan tuoreet paistokset saa punnita itse.

-Plussaa juomaosastosta josta löytyy uskomaton määrä eri oluita ja mehuja. Mm. luomu-kannabisolut joka on aika hyvää. Sen sijaan välillä joutuu kiipeilemään juomalavoilla että ylettyy Coqiin Sakun sijaan.

-Lukuunottamatta yhtä prinsessaa, kaikki myyjät ovat kuin myrkyn nielleitä, eivät katso silmiin, eivätkä tervehdi (siis vastaa tervehdykseen). Olen ottanut tehtäväkseni tervehtiä huolellisesti jokaista myyjää siellä asioidessani.

-Kaupassa ei ole pullonpalautusta

-Paristot voi kyllä palauttaa koska se taitaa olla lakisääteistä Virossa. Mutta ettei niitä palautettaisi niin kyllä kauppa keinot keksii. Kuvassa olevasta aukosta ei mahdu edes AAA-sormiparisto sisään. (Pilknus. julisteessa sanotaan että kysykää lisää myyjältä, mutta muissa kaupoissa julisteet ovat suurempien palautuslaatikoiden yhteydessä)

-Ainut syy miksi se kauppa on pystyssä johtuu siitä, ettei tässä maassa osata eikä jakseta vaatia tarpeeksi laatua. Naapurissa oleva 700 (kansainvälisen) opiskelijan asuntola toki tuo osansa liikevaihdosta, vastahakoisesti.

[q]Minnalilla, 16.1.2009 12:35:
---
sapeli, 15.1.2009 13:25:
---
Tää kuulostaa vähän poskiontelon tulehdukselta...
---
No jöh.. olihan se poskiontelon tulehdus. Just kävin lääkäris ja sain antibiottikuurin*hmph*
Niin tosiaa, en mä olis halunnukka tehä vklp mitään, en en..

Vituttaa ehkä semisti.
[/q]

Mun pitäs varmaan ryhtyä lääkäriks...

Mut ei siinä mitään virnuilemista ole, poskiontelon tulehdukset voi olla tosi nihkeitä - paranemisia!

Se et mä oon tällanen ujostelija *toktok* Miten tästä pääsis eroon?

"reilut" työkaverit. ois kiva jos vaikka sovittais yhdessä, että milloin kukin menee syömään (esim se joka on tullut seiskaan, menis eka, ja sitä rataa), eikä sitten vaa tosta noin vaan huomata että "jaa, oon yksin nälkäsenä vailla tietoa missä tyypit on ja koska ne lähti ja koska ne tulee takas ja koska mä si pääsen syömään".

Nnnngh

[q]UnityF, 17.7.2009 08:33:
Kun koneen hiiri hajos ja nyt on tää varahiiri jossa on kilometrin verran johtoo ja helv. kosketushäiriö joten hiiri toimii kun tahtoo ja tottakai ei ikinä silloin kun mä tarviin sitä, aina saa tapella Ens viikol haen kyl langattoman hiiren ja niin on taas yksi johto vähemmän kotona.

Ai miten niin vihaan johtoja.
[/q]

sikskin myin kaikki soittimet VITTUUN ja johtokasat VITTUUN

Suomalainen liikennekulttuuri *senkin**grr*

Ärsyttää kun oon flunssanen, mut en ehkä kuitenkaan niin kipee et vois hakee saikkuu. Arrrgh, ois ny joko tai

Tajusin et pyykkikone on tos pyöriny jo vaik kuin kauan ilman pesujauhetta
Enkä mä tiiä saaks tota ohjelmaa keskeytettyy nii et sen vois alottaa alusta uusiks.

Joku ihme "kesäflunssaallergiamikälie" joka sijoittuu ainoastaan vasempaan sieraimeen. *grr**nauru**lmao*

[q]FinnRaver, 16.11.2008 21:28:
Se et bileet muuttuu tästä: http://klubitus.org/kuva.php?id=21860 kauluspaita-farkut-korkokengät-sedula-meiningiks.
[/q]

Meidän täytyy vaan itse tehdä kaikkemme omasta puolestamme että bileet pysyvät sen näköisinä ja oloisina kuin haluamme. Kyllähän esim. Colorsissa kaapelitehtaalla oli porukka hienon näköisenä! Ja voihan olla pienempi kynnys monelle nykyään tulla konemusabileisiin jos kaikilla ei ole uv-piilarit ja kiksukarvat päällä. Ne jotka haluavat olla osa sitä fiilistä ottavat kyllä esimerkkiä, kunhan se muistetaan aina pitää tarjolla.

Höh, nyt taisin unohtaa mitä olin tulossa postaamaan tänne. No, sen muistan että ei se iso ärsyke ollut.

Edit: ai nii! Mua ärsyttää nää uudet palautuspullot, kun niistä ei saa rahaa jos toi etiketti on yhtään kärsinyt (= viivakoodi ei ole luettavissa). Kun mulla on aina mukana tommonen 0.3 vai 0.5 litran pullo vettä varten ja tottakai siitä naarmuuntuu/kuluu toi etiketti ihan valkoiseksi - eli siitä ei tule enää samaan panttia.

Olen tosin leikitellyt ajatuksella että kopioisin jostakin toisesta pullosta tuon palautuskoodin ja teippaisin sen tähän sitten kun tulee palautuksen aika, mutta ehkä mä en sitä 20c niin pahasti tarvi.

Ehkä tylsin kesä ikinä. Tai ei edes ehkä, vaan VARMASTI. Hohhoijaaaaaa...

[q]sapeli, 16.1.2009 13:28:
---
Minnalilla, 16.1.2009 12:35:
---
sapeli, 15.1.2009 13:25:
---
Tää kuulostaa vähän poskiontelon tulehdukselta...
---
No jöh.. olihan se poskiontelon tulehdus. Just kävin lääkäris ja sain antibiottikuurin*hmph*
Niin tosiaa, en mä olis halunnukka tehä vklp mitään, en en..

Vituttaa ehkä semisti.

---

Mun pitäs varmaan ryhtyä lääkäriks...

Mut ei siinä mitään virnuilemista ole, poskiontelon tulehdukset voi olla tosi nihkeitä - paranemisia!
[/q]

.. ja kipeitä.
Järkyyyyttävä särky!

Ärsyttävä yskä, kesto > 1kk. Alkais jo riittää, keuhkosyöpä? Onks yskänlääkkeistä mitään hyötyä yskän varsinaiseen paranemiseen?

[q]sapeli, 17.11.2008 08:41:

Edit: ai nii! Mua ärsyttää nää uudet palautuspullot, kun niistä ei saa rahaa jos toi etiketti on yhtään kärsinyt (= viivakoodi ei ole luettavissa). Kun mulla on aina mukana tommonen 0.3 vai 0.5 litran pullo vettä varten ja tottakai siitä naarmuuntuu/kuluu toi etiketti ihan valkoiseksi - eli siitä ei tule enää samaan panttia.

Olen tosin leikitellyt ajatuksella että kopioisin jostakin toisesta pullosta tuon palautuskoodin ja teippaisin sen tähän sitten kun tulee palautuksen aika, mutta ehkä mä en sitä 20c niin pahasti tarvi.
[/q]

Mulla on aina sama ongelma vesipullojen suhteen! Tosin mua ketuttaa enemmän se, et sit se kone ei ota sitä pulloa ollenkaan ja sit en saa kierrätettyä sitä, ja sit joudun heittää sen normiroskikseen ja siitä tulee kauheen paha mieli.

Se kun ihmiset vastaa ryhmäviesteissä bilekutsuihin ilmoittamalla tulevansa paikalle tms. Ketä kiinnostaa..laittais vaikka suosikkeihin.

[q]yertle, 17.11.2008 09:35:
---
sapeli, 17.11.2008 08:41:

---
Mulla on aina sama ongelma vesipullojen suhteen! Tosin mua ketuttaa enemmän se, et sit se kone ei ota sitä pulloa ollenkaan ja sit en saa kierrätettyä sitä, ja sit joudun heittää sen normiroskikseen ja siitä tulee kauheen paha mieli.

[/q]

Me ollaan kyl laitettu kaupan palautukseen pantittomatkin pullot, mm. mehutiivistepullot, koska oletan että kaupalla on paremmat mahdollisuudet laittaa ne jotenkin kierrätykseen kuin meikäläisellä. Ainakin meidän lähikaupan palautusautomaatti ottaa kaiken kyllä sisään, se ei vaan anna kaikesta rahaa.

Mun tiiminvetäjä. Taas vaihteeksi.

[q]Heli, 15.6.2009 19:57:
Se kun tuli exä ja sen paskat temput mieleen yhtäkkiä. Luulin jo, et olin unohtanut.
Alko vituttaan sen verta paljon, et blockasin sen kaikkialta ja hävitin numeron.
Ei muuta ku leuka pystyyn
[/q]

nyt meni hermot! Jumalauta jos ei saatana saa ees julkisesti
exälle tääl kirjotella.!! Lapsellinen pikkupoika ku poistaa mun
kirjotuksia!! Mitä sellasella tekee kaverina täälä sitte vittu häh??

Barry White

[q]sapeli, 17.11.2008 09:38:
---
Me ollaan kyl laitettu kaupan palautukseen pantittomatkin pullot, mm. mehutiivistepullot, koska oletan että kaupalla on paremmat mahdollisuudet laittaa ne jotenkin kierrätykseen kuin meikäläisellä. Ainakin meidän lähikaupan palautusautomaatti ottaa kaiken kyllä sisään, se ei vaan anna kaikesta rahaa.
[/q]

!!!!

Epistä. Meiän kaupan kone aina alkaa huutaa ja herjaa et ota pullo pois! Tai ainaki sillon joskus viimeks ku vein etiketittömän, siitä on kyl jo aikaa. Ehkä ne ois nyt parantanu sen koneen, se kun oli pitkään poissa käytöstä. Hmm!

O