Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Kaikki

Julkisivuremppa ikkunan alla. Voi jumaliste luulin päässeeni siitä eroon viime kesän jälkeen, mut EI - taas oli ne stananvitun rakennustelineet ilmestyny tohon. Ja mikä eniten ärsyttää, ne alottaa työt himmeellä energialatauksella tasan 07 00 ja sit joudun herään siihen etuajas (vihaan aamuheräämisiä muutenkin) ja sit alle tunnis siel alkaa se armoton poraaminen mikä lie hiljeneen ja sit lähen töihin jonkin ajan päästä ja vilkasen sinne telineille niin ei ketään ??????????????????
sama ollu jo kolme päivää v i t t u.

Nämä saatanan urpot jotka ajelee motarilla ohituskaistalla koko matkan ohittamatta ketään.
Missä vitussa nämä urpot käy autokoulua missä opetetaan ajamaan ohituskaistalla????

Ja sitten kun lähtee näitä dorkia ohittamaan oikealta, niin saa hyvällä tuurilla sakot.

[q]MRC, 17.11.2008 09:46:
---
FinnRaver, 16.11.2008 21:28:
Se et bileet muuttuu tästä: http://klubitus.org/kuva.php?id=21860 kauluspaita-farkut-korkokengät-sedula-meiningiks.

---

Tosi reivaaja ei välitä mistää vaatteista vaan tulee mestoille sen MUSAN takia :D
[/q]

Hehe totta, mut kyl sen huomaa ketkä on niinsanotusti "scenessä" ja ne jotka tulee viettää perus viikonloppua bileisiin. Ei ne vaatteet sitä reiviä tee, mut se et esim. Colorseissa katotaan laittautuneita ku mitäki sirkusfriikkejä ni hieman nyppii...

http://www.kaleva.fi/plus/juttu806369_page0.htm

En tiiä miten vois kuvailla tätä vitutuksen määrää... "Osa tullaan poistamaan maasta." Siis koko porukka vaan helevettiin täältä!!!! PERKELE!

[q]FinnRaver, 17.11.2008 16:42:

Hehe totta, mut kyl sen huomaa ketkä on niinsanotusti "scenessä" ja ne jotka tulee viettää perus viikonloppua bileisiin. Ei ne vaatteet sitä reiviä tee, mut se et esim. Colorseissa katotaan laittautuneita ku mitäki sirkusfriikkejä ni hieman nyppii...
[/q]
No miten niitä sirkusfriikkejä sitten pitäis kattoo? Siellä ne vaan polkee lattiaa, huitoo käsillään minkä kerkiää ja saattavat vielä ulistakkin päälle.

[q]Slim_Jim, 23.7.2009 22:05:
FFFFFFFFFF-
FFFFFFFFFFFFF-
FFFFFFFFFFFFF-
FFFFFFFFFFFFF-
UUUUUUUUUU-
UUUUUUUUUU-
UUUUUUUUUU-
UUUUUUUUUU-
UUUUUUU-

[/q]
Sori mut *lmao*. I feel your pain.

[q]Umbala, 17.11.2008 16:46:
---
FinnRaver, 17.11.2008 16:42:

---

No miten niitä sirkusfriikkejä sitten pitäis kattoo? Siellä ne vaan polkee lattiaa, huitoo käsillään minkä kerkiää ja saattavat vielä ulistakkin päälle.
[/q]

Ja tökätä muita glowstickillä silmään. Ei vaan Entropyn 15-v.bileissä näkynyt kiksukarva-ja neonkuituporukkaa juuri yhtään "tamppaamassa" (tsiisus mikä sanakin toi), vaan ihan tavallista farkkulenkkariporukkaa, mutta voin kertoo että kyllä ne oli Oikeat Ravit eikä muuten ärsyttäny yhtään.

Laskut ja tuleva rahapula.

[q]Kon-tiki, 17.11.2008 16:51:
---
Umbala, 17.11.2008 16:46:
---
FinnRaver, 17.11.2008 16:42:

---

---

Ja tökätä muita glowstickillä silmään. Ei vaan Entropyn 15-v.bileissä näkynyt kiksukarva-ja neonkuituporukkaa juuri yhtään "tamppaamassa" (tsiisus mikä sanakin toi), vaan ihan tavallista farkkulenkkariporukkaa, mutta voin kertoo että kyllä ne oli Oikeat Ravit eikä muuten ärsyttäny yhtään.
[/q]

Ja vaikka sirkusfriikiltä näyttäminen on ihan jees aina sillon tällön, ni ei sitä aina jaksa. Useemmin ei jaksa. Ja sit on jees olla iha normivaatteissa, koska tosissaan. Ei ne vaatteet (ei omat, eikä varsinkaan muiden), vaan se musiikki.

Kello ei ole edes kymmentä ja mun iPodista akku vetelee jo viimeisiään :( Unohdin ladata sen eilen.

[q]FinnRaver, 17.11.2008 16:42:
---
MRC, 17.11.2008 09:46:
---
FinnRaver, 16.11.2008 21:28:
Se et bileet muuttuu tästä: http://klubitus.org/kuva.php?id=21860 kauluspaita-farkut-korkokengät-sedula-meiningiks.

---

Tosi reivaaja ei välitä mistää vaatteista vaan tulee mestoille sen MUSAN takia :D

---

[/q]

No mä en sit vissiin oo scenessä koska en vaivaudu pukeutuu bileisiin. Tosin pukeutumisessa on genreissä eroja. kuten tuolla tuolla hardcore finlandin sivuilla sanotaan: "Yleisesti ottaen kunnon gabberi ei voisi välittää vittuakaan mistään pukukoodista. " :D

Selvästi oon kipee, mutta missä kuume?

[q]VaLa, 17.11.2008 17:30:
Mä oon joskus ollut havaitsevani sellasta, että jotkut näistä kaikkein laittautuneimmista ei välttämättä tiedä itse musiikista muuta kuin sanat kiksu, polkka ja kenties vielä proge ja kaiken kukkuraksi kaikelle tälle on sitten yleisnimi techno. Tosin kyllä näitä löytyy pukeutumattomistakin, että en halua nyt yleistää. Tarkoitan että ei ne vaatteet välttämättä klubbaria tee.
[/q]

Oon muuten huomannu saman, ihan itessäniki. Ku alko bileissä käymään ni sillon sitä piti vänkää päällensä vaikka mitä, mutta nyt ku on menoo vähän enemmän katellu ja löytäny ne omimmat genret, ni ei sitä enää tunne sellasta tarvetta (niin usein, välillä se aina iskee.). Sitä vaan haluu mennä pitää kivaa, juttelee kavereille ja kuuntelemaan hyvää musaa, päälle heittää mitä jaksaa.

Se että en saa upattua miksausta 1g-serverille ftp:llä että saisin sen jakoon saatana.*grr*

pääsin koulusta tuntia aikaisemmin kuin normaalisti ja nyt joutuu venaa kaveria 2h koululla että pääsis tekee typerää raporttia vaikka haluais päästä jo viikonlopun viettoon *grr**igor*

Ärsyttää ku kaikki aina hukassa*grr* Raivostuttavaa tämä hakeminen*grr*

KELA

Vartta vasten vielä kysyin virkailijalta että riittääkö kyseiset liitteet. "joo kyllä riittää"..noh meniki sit viikko ja kelalta kirje "vaaditaan lisäselvityksiä

Ajelin eilen autolla keskustassa, minulle paloi normaaliin tapaan vihreät, olin kääntymässä oikealle kun vasemmalta suojatielle puhaltaa arviolta 40vuotias vanha mies pyörällä, hänelle siis paloi punainen, no ei siinä mitään, painoin auton tööttiä jotta tämä henkilö huomaisi virheen, toisin kävi. Tämän henkilön reaktio oli seuraava, keskisormi pystyyn ja pystyin lukemaan hänen huuliltaan sanat "vitun kusipää".....minulle on ainakin autokoulussa opetettu että punasilla ei saa ylittää katua ja vihreät taas sallivat moisen...

olisi tehnyt mieli pysäyttää kyseinen tyyppi ja solmia pyörä kaulan ympäri... Siis mitä vittua tollasen päässä oikein liikkuu *grr**dissaa*

[q]MRC, 17.11.2008 17:13:
---
No mä en sit vissiin oo scenessä koska en vaivaudu pukeutuu bileisiin. Tosin pukeutumisessa on genreissä eroja. kuten tuolla tuolla hardcore finlandin sivuilla sanotaan: "Yleisesti ottaen kunnon gabberi ei voisi välittää vittuakaan mistään pukukoodista. " :D
[/q]

No eiköhän sillon ole "scenessä" ku tietää minne on menossa.*vink* Pointti nyt itellä et on sääli et noista bileistä katoo vähän toi reivivaatehenkisyys ja aletaan olee siinä kauluspaita farkut korkokengät linjal. Ja se et konemusabibbaloihi, jotka on irrotettu perus baarista, ni tullaan hengaamaan ku onnelaan, ni ei oikeen sovi tähän touhuun...

O