Mikä ärsyttää?
NO TÄÄ TURUN NUORISOASIAINKESKUS!
[q]Norb, 19.8.2008 10:13:
Hehheheheh, aaarg *toktok* Nää työkaverit jolla on muksuja.. Ne on jatkuvasti poissa kun lapsi sairastaa, vaikka just ovat olleet 2 vuotta äitiyslomalla/ hoitovapaalla. Sitten toiset joutuu tekee niiden työt, tai odottaa että pääsee neuvoo miten työt kuuluisi tehdä, kun ei ne mitään osaa tehdä 2 vuoden "loman" jälkeen..
Entä jos minä en hanki kakaroita? Mulla on myös naisena huonompi palkka ja huonommat etenemis mahdollisuudet etc. Ja just näiden Äitien takia.... Kiitokset siitä..
En taida olla kovin lapsiystävällinen.. Huoh..
[/q]
no et taida olla.. mä epäilen että kyllä ne äidit toivois ennemmin et ne lapset ois terveinä, kuin se et ne on kipeenä. Itellä on 4.5v mukula ja muutaman kerran vuoden aikana oon joutunu olemaan pois mukulan sairauden takia. Olisin toivonu et yli 39asteen kuume ja siihen sisältyny korvatulehdus olis voinu jäädä tulematta.
ei oo kiva kattoo ku pien laps paskoo ja oksentaa samaan aikaan. Sit kohta oot itekki.
ai nii ja voisiks ton tummennetun vaikka selvittää tarkemmin ku mä en oikein ymmärrä?
Hei mut kato jos sua rasittaa se et naisilla on oikeus olla sen 3v himassa lapsen syntymän jälkeen niin suosittelen alanvaihtoa miesvaltaiselle alalle... Siellä hyyyvin harva jää hoitovapaalle ja ne ei oo sit kädettömii ku tulevat isyyslomilta takas.
Naiset.
[q]crissy, 19.8.2008 15:37:
---
Norb, 19.8.2008 10:13:
Mulla on myös naisena huonompi palkka ja huonommat etenemis mahdollisuudet etc. Ja just näiden Äitien takia.... Kiitokset siitä..
---
ai nii ja voisiks ton tummennetun vaikka selvittää tarkemmin ku mä en oikein ymmärrä?
[/q]
tota jäin myös itse pohtimaan...
[q]Miinapiina, 19.8.2008 15:56:
---
crissy, 19.8.2008 15:37:
---
Norb, 19.8.2008 10:13:
Mulla on myös naisena huonompi palkka ja huonommat etenemis mahdollisuudet etc. Ja just näiden Äitien takia.... Kiitokset siitä..
---
---
tota jäin myös itse pohtimaan...
[/q]
ja vaikka kuinka mietin tätä niin en silti kässää
[q]crissy, 19.8.2008 15:58:
ja vaikka kuinka mietin tätä niin en silti kässää
[/q]
no öhöm, en mäkään... enkä myöskään sitä, et joku muu joutuis tekeen äitiyslomalaisen duunit, eiks niihin oteta yleensä äitiyslomansijainen??
(vai oonks ymmärtäny jotain väärin?)
Nää helteet alkaa nyt ottaa toden teolla päähän. Koko lomasäät täyttä pasketta. *analdeath-hymiö*
[q]Lyylikki, 19.8.2008 16:45: Olenpahan kuullut usemmasta tapauksesta (en onneksi omassa lähipiirissä), jossa pariskunta on ihan tarkoituksella venyttänyt lasten tekemistä siiheksi, kunnes nainen on saanut vakkaripaikan.
[/q]
Tää on mun mielestä vaan fiksua tässä järjestelmässä - lapsen tekeminen on samaa luokkaa elämän isoissa päätöksissä kuin muuttaminen uuteen kaupunkiin (tai maahan) tai uran vaihtaminen, ja aika tyhmää tai uhkarohkeaa tuollaisten tekeminen on jollei ole hyvää suunnitelmaa selviämisen suhteen.
Onhan tuo jokseenkin laskelmoivaa, mutta jos joku 25-30 vuotias pariskunta on lapsen tekoa harkitsemassa ja lähitulevaisuudessa (2-3 vuotta) häämöttää vakinaisuus, onhan se vaan fiksua odottaa ja siten varmistaa tulevan perheen tulot.
Toisaalta, ymmärrän ihan hyvin kuinka taas ärsyttää tekosyyt poissaoloille, ja kuinka siitä aiheutuu muille hommia. Samalla lailla ärsyttää kaikki muutkin lintsarit jotka teettää muille töitä.
se että olin eilen niin hyväs hapes viihteellä etten tajunnut pyytää yhden naisen numeroa ennen kuin tuli lähtö kotiin päin, vaikka siinä juteltiinkin pirun kauan - dämn
Odottaminen...
[q]crissy, 19.8.2008 15:37:
Hei mut kato jos sua rasittaa se et naisilla on oikeus olla sen 3v himassa lapsen syntymän jälkeen niin suosittelen alanvaihtoa miesvaltaiselle alalle...
[/q]
Joku tais jo avaa tota tummennettua kohtaa. Eihän se tosiaan äitien vika ole. vaan päättäjien.. Topicin aihehan oli mikä ärsyttää niin minua juuri ärsyttää toi, että jotain on multa pois, kun porukkaa päättää oman huvin vuoksi lisääntyä
Olen jo miesvaltaisella alalla, valitettavasti noita äitejä tossa kuitenkin häärää.. *mun täytyy lähtee aikaisemmin hakee kakara tarhasta* *en pääse töihin kun lapsi sairastaa* etc.. Kiva jos itsekkin vois käyttää *Mun koira oksensi aamulla, täytyy jäädä tarkkailee tilannetta. Ja kotiin vois tietenkin jäädä palkan kera*
[q]Lyylikki, 19.8.2008 16:45:
Toisekseen. 20-40 vuotiaitten naisten palkkaamisessa on aina se riski, että he jossakin vaiheessa ilmoittavat, että "on pullat uunissa" ja jäävät mammalomalle, jonka kustannuksiin työnantajan tulee osallistua.
[/q]
Heh, mä ajattelin sanoa (joskus, jos työhaastattelussa kysytään) että en voi saada lapsia sit jos niitä kuitenkin putkahtaa, kiittelen ihmeellistä nykyteknologiaa..
2 lempparisarjaa kuopattu täl viikol :( boston legal & The shield
[q]Chadonna, 20.8.2008 16:14:
---
larpap, 20.8.2008 16:09:
Domi niminen henkilö ärsyttää ja painaa mieltä jatkuvasti
---
Samaa mieltä!!
[/q]
yhdyn tähän ketjuun
Asiat.
[q]Sjel, 20.8.2008 16:16:
---