Mikä ärsyttää?
Star wars - vittu mitä Disney sci-fiä.. Ainakin noi uudemmat eli ekat episodit, en ole vielä päässyt kakkosta pidemmälle :P
[q]Marjo, 2.4.2009 20:11:
Tää pakkaaminen! Tuntuu, että pakkaa ja pakkaa, eikä tavarat vähene mihinkään. Ja tietty, mitä lähemmäs loppua pääsee, sitä hankalammaks toi pakkaaminen tuntuis käyvän.
[/q]
Tää on kyl niin klassista:D Oli ihan samaa kiroilua viime muutossa!
Suomen posti Saisin tuolta pallon toiselta puolelta nopeammin paketin itelle, ku mitä noilla menee vääntää sitä täällä turussa rakennuksesta toiseen.
Tuo vaan tollasen vidun lapun (muilla alueilla soitti aina ovikelloa) et hei, voit hakea sen sun paketin postista ens maanantaina, koska mä en jaksanu mennä viemään sitä takas sinne sun postiin, vaikka mulla ei sitä alunperinkään ollu mukana
Kaikki asiat. Tää vuodenaika ihan ykkösenä. Duunikuviot. Olen yleispenseä
Nää vitun IBM:n tarjoamat softat/työkalut millä mun pitäis näyttää siltä että työskentelen. Mieluummin hinkkaisin kahta kiveä yhteen 9 tuntia päivässä koska lopputulos olis huomattavasti varmempi kun näillä.
[q]mikke, 9.9.2009 12:02:
toi perkeleen yläkerran remontti. Vittu kaks kuukautta joku aivokääpiö rempannu, eiks se ny perkele vois alkaa olemaan pikkuhiljaa jo valmis *toktok* Ja nyt viimeset kaks päivää aamusta iltaan saa kuunnella ihan vitun kovaa vasaralla tms. paukuttamista voi saatana
[/q]
pist vähän musaa kaveriks sille remppaajalle
Pimeys, kylmyys, märkyys, tuuli, nuha, sinkkuilu, unettomuus, tämä ärsytys... x(
meidän jänispupu söi taas laturin
Lotus Notes ja F5
[q]whispering, 24.7.2009 15:12:
Tuo vaan tollasen vidun lapun (muilla alueilla soitti aina ovikelloa) et hei, voit hakea sen sun paketin postista ens maanantaina, koska mä en jaksanu mennä viemään sitä takas sinne sun postiin, vaikka mulla ei sitä alunperinkään ollu mukana
[/q]
Toi on kyl ärsyttävää jos ne postinkantajat ei vaivaudu soittaan sitä ovikelloa. Mulla on tosi pieni luukku tos mun oves (siin lukee "kirjeitä ja sanomia" :D), joten vähänkään isomman postin tunkeminen siitä ei onnistu niin saan usein noita lappusia. Ite oon huomannu et riippuu täysin henkilöstä et vaivautuuks se koputtaan/painaan ees ovikelloa (=pelkkää nappia joka ei pidä mitään ääntä *justjoo*) vai kirjottaaks se suoraan sen lapun ilman mitään ja kipittää vittuun.
Mut jos toi oli joku tärkeekin paketti niin kantsii käydä illemmal kysyy sitä sieltä postista, koska noi tommoset tapaukset saattaa olla siel jo iltapäivällä.
Aiheeseen liittyen, eniten ärsyttävintä on löytää tollanen lappu eteisestä ja sit raahautua postiin ja miettii et mitäs mulle on tullut niin sielä onkin joku vitun KUVASTO *toktok* Oon meinannu sanoo noille postinkantajille et jos mulle tulee kuvasto ni jättäkää se siihen oven eteen tai ihan mitä vaan, mut selkeesti on jo jotain alkanu vituttaa niiden eestaas raahailu et edellisin hooetämmä löyty kaksinkerroin runtattuna pystys tosta reiästä :)
Se, että pieni ihminen meinaa nukahtaa pystyyn, makoilee pitkin lattioita väsyneenä, mutta kun sänkyyn viet niin alkaa armoton kirkuminen. *toktok*
[q]Super-Kerttu, 19.8.2008 09:06:
Tää HELVETIN firma.. Mä en tajua mitä vittua mä täällä vielä teen!? Olen hakenut 3 eri mestaa sisäisesti täällä. Yhteen ei ollut tarpeeksi kokemusta, yhteen oli liikaa kokemusta ja sit viimeiseen paikkaan mitä hain, mikä sijoittui osaamiseltaan noiden kahden aiemman väliin, en päässyt edes haastatteluun!!?? VOI VITUN PASKAA! Ne haluu pitää mut vaan täällä osastolla, kun osaan nää hommat´.. Ei halua hankkia ketään uutta tänne, joten mun kohtalona on istua täällä lopun elämääni. Vittu.. Mä en ikinä tuu saamaan mitään duunia ja mitään vitun uraa..
*GRR* *uuh*
[/q]
Johan on paskaa kun ei ole etenemismahdollisuutta. Kukaan ei ole seppä syntyessään ja joskus ne uudetkin asiat on opeteltava. Tsemppiä
Muija ärsyttää
Ikävä ystävää.
Onneks se lupas tulla tääl käymään ennen joulua, toivottavasti tulisikin.. Onneks on sentäs puhelimet ja mese ja ja ja.. Nii. Eikä pohjammaa nii kaukana kuitenkaan ole.
Kaiken lisäks mun päässä on kuhmu, mun oikeen käden peukalo ei taitu kunnol (tai siis taittuu, mut sattuu hirveesti), en saa otettua sillä kunnolla otetta mistään, leuka on kosketusarka, ihottumakin iskeny ja silmiä kutiaa. Mitä ihmettä?
Ikeniäkin kutittaa :(
No, onneks kaikki ärsyttää samaan aikaan eikä erikseen :D
Nii ja si viel pitäs huomenna mennä töihinkin taas. Ääärrrh onko pakko? :/ No on kai. Ja on se kai ihan kivaakin. Ehkä. Tai si ei.
tää paskafirma! *toktok*
en tajua miten näin suuressa it-lafkassa voi olla jo
toista päivää hajalla eräs työkalu, joka nopeuttaa ja
helpottaa työskentelyä (sekä parantaa työn laatua)
ihan helvetisti! eikö täällä muka kukaan osaa korjata
sitä?!
ihan uskomatonta paskaa... haluan takas kotiin
nukkumaan!
[q]Super-Kerttu, 19.8.2008 09:06:
Tää HELVETIN firma.. Mä en tajua mitä vittua mä täällä vielä teen!? Olen hakenut 3 eri mestaa sisäisesti täällä. Yhteen ei ollut tarpeeksi kokemusta, yhteen oli liikaa kokemusta ja sit viimeiseen paikkaan mitä hain, mikä sijoittui osaamiseltaan noiden kahden aiemman väliin, en päässyt edes haastatteluun!!?? VOI VITUN PASKAA! Ne haluu pitää mut vaan täällä osastolla, kun osaan nää hommat´.. Ei halua hankkia ketään uutta tänne, joten mun kohtalona on istua täällä lopun elämääni. Vittu.. Mä en ikinä tuu saamaan mitään duunia ja mitään vitun uraa..
*GRR* *uuh*
Mjooh..mä alan tekemään niitä vauvoja.. Saispa kerrankin edes tuntea itsensä tärkeeksi ja tarpeelliseksi..
[/q]
Tylsää kyl Mut jee vauvoja
Työnantaja. Lupaili kaikkee mut ei oikeen täyttäny lupauksia. Ja irtisanoutuu ei voi ilman laskuja. Kiitos.
Nyt taas kauhee arpominen tän lähdön kans, vaikka ollu jo tosi tyytyväinen valintaani ja siihen, että pääsee vihdoin tekemään sitä mitä haluaa. Hyvä se on tässä vaiheessa taas jäätyä, kun pakkaa kamoja laatikoihin ja jätesäkkeihin Jännättää vaan, onko nyttenkään oikee ratkasu. Kuitenkin kolmas kerta jo, kun jättää kaiken taakseen ja alottaa käytännössä aivan nollasta.
Miksei vaan vois löytyä sellaista paikkaa, missä olis hyvä olla... onko ite vaan liian hankala vastarannan kiiski vai mikä on *toktok*
Noh, turha kai sitä on enää sitte taakseen vilkuilla ja harmitella. Tehty mikä tehty. Iski vaan joku haikeus, kun toiseksi viimeistä päivää töissäkin viedään..
prklprklprkl!! *senkin**grr*
[q]Lyylikki, 19.8.2008 16:45:
(Itseäni tosin ärsyttää suuresti se, että yksi kolleegoistani on pois 1-2 kertaa kuussa 2-3 päivää kerrallaan lapsensa sairasteluun vedoten. Ihanko oikeasti se 7-vuotias muksu on niin perkeleesti kipeänä? Kesälläkin?)
[/q]
Vähän riippuu siitä, että mikä sairaus sillä lapsella on, mutta onhan se ihan mahdollista.