Mikä ärsyttää?
Kone ei enää vastaa nykyisiä vaatimuksia laitteistoille ja nykyiset aktiviteetit koneen kanssa jäävät siis vähäisiksi tuon takia. Kunpa olisi rahaa sijoittaa se tonni tai puolitoista, niin saisi uuden masiinan kasaan. Mistään ei enää edes oikeastaan löydy oikea kantaisia kiviä lautaan, kiva lukea foorumeilta että kyseinen lauta oli vain välivaihe.
[q]xl8r, 20.8.2008 16:21:
---
RiD, 20.8.2008 16:19:
---
Sjel, 20.8.2008 16:16:
---
Chadonna, 20.8.2008 16:14:
---
larpap, 20.8.2008 16:09:
Domi niminen henkilö ärsyttää ja painaa mieltä jatkuvasti
---
Samaa mieltä!!
---
yhdyn tähän ketjuun
---
concur.
---
Mä taidan kaivaa popcornit ja mukavan tuolin esiin
[/q]
höh ketju taisi loppua
niiiin erilaiset työajat toisen kanssa
[q]larpap, 20.8.2008 20:39:
---
xl8r, 20.8.2008 16:21:
---
RiD, 20.8.2008 16:19:
---
Sjel, 20.8.2008 16:16:
---
Chadonna, 20.8.2008 16:14:
---
larpap, 20.8.2008 16:09:
Domi niminen henkilö ärsyttää ja painaa mieltä jatkuvasti
---
Samaa mieltä!!
---
yhdyn tähän ketjuun
---
concur.
---
Mä taidan kaivaa popcornit ja mukavan tuolin esiin
---
höh ketju taisi loppua
[/q]
Jatkan.
[q]kimono, 19.8.2008 08:19:
tää paskafirma! *toktok*
[/q]
yhä tää sama ärsytys.
tänään kävi ilmi, että tuolta kahvilasta ei saa enää
kahvia ennen aamuseiskaa, prkl!
vihaan tätä mestaa niin paljon.
Puhelinmyynti.
Okei, tiedän että joku yrittää vaan tehdä työtänsä, mutta
kun ei kiinnosta vaihtaa puhelin- / nettiliittymää eikä tilata lehteä
eikä mitää. Vois uskoo vähän nopeemmin eikä ruveta vänkäämään.
**ttu.
[q]Verottaja, 18.6.2009 14:15:
Puhelinmyynti.
**ttu.
[/q]
Voi sanoo, et valitettavasti ei nyt oo rahaa moiseen toimintoon (esim. lehtitilauksen kohdalla).
Puhelinmyynti lienee aika kuluttava työ, kun suht usein saanee vastaukseksi ei kiitos ja aina vaan puhelusta toiseen pitää jaksaa myydä tuotetta.
...ja sitten voi yrittää estää suoramarkkinoinnin (puolivälin alapuolelta laatikosta löytyy tietoja):
http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/1294
[q]Annakins, 9.12.2008 16:04:
Niin sanotusti hajoo pää.
[/q]
Sä oot silti niin sanotusti ihana*hali*
[q]Takyon, 18.6.2009 15:09:
---
Amma, 18.6.2009 14:41:
---
Verottaja, 18.6.2009 14:15:
Puhelinmyynti.
**ttu.
---
Voi sanoo, et valitettavasti ei nyt oo rahaa moiseen toimintoon (esim. lehtitilauksen kohdalla).
Puhelinmyynti lienee aika kuluttava työ, kun suht usein saanee vastaukseksi ei kiitos ja aina vaan puhelusta toiseen pitää jaksaa myydä tuotetta.
...ja sitten voi yrittää estää suoramarkkinoinnin (puolivälin alapuolelta laatikosta löytyy tietoja):
http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/1294
---
Olen useamman kerran kokeillu ja aina on vastaus ollu et "no minäpä soittelen ensi kuussa uudemman kerran" tai sitten "tuon laskun voi siirtää vähän myöhemmälle"..
[/q]
Mä ennen kuuntelin niiden löponöitä, mut nyt oon vaan heti vetänyt luurin korvaan. Molempien aikaa säästyy.
Ihmiset ketkä luule kaiken pyörivän vain ittensä ympärillä
[q]-Santtu-, 22.8.2008 08:16:
Se kun ihmiset vastaa ryhmäviesteissä bilekutsuihin ilmoittamalla tulevansa paikalle tms. Ketä kiinnostaa..laittais vaikka suosikkeihin.
[/q]
Just ton takia mä yleensä laitan tommosiin bileryhmiksiin sen "älä ilmoita uusista viesteistä"-merkin. Sitä ennen oli itsellänikin ärsykkeenä.
[q]sapeli, 22.8.2008 08:18:
---
-Santtu-, 22.8.2008 08:16:
Se kun ihmiset vastaa ryhmäviesteissä bilekutsuihin ilmoittamalla tulevansa paikalle tms. Ketä kiinnostaa..laittais vaikka suosikkeihin.
---
"älä ilmoita uusista viesteistä"-merkin.
[/q]
Niin mäkin laitan, mut sit ne yleensä unohtuu saman tien, ja ei nää jos järjestäjä laittaa esim. jotain lisäinfoa. Mä en kuitenkaan laita bileitä suosikkeihin ellen ole ihan varma vielä oonko menossa.
[q]-Santtu-, 22.8.2008 08:33:
---
sapeli, 22.8.2008 08:18:
---
-Santtu-, 22.8.2008 08:16:
---
"älä ilmoita uusista viesteistä"-merkin.
---
Niin mäkin laitan, mut sit ne yleensä unohtuu saman tien, ja ei nää jos järjestäjä laittaa esim. jotain lisäinfoa. [/q]
Tuo on kyllä totta, eli ei tuokaan ihan täydellinen ratkaisu ole. Mut aika mahdotonta taitaa olla muuttaa kaikkien klubbarilaisten postaustapoja ja raportointitottumuksia.
Joku perhanan loppukesän räkätauti kehittymässä
Se kun ihmiset eivät osaa jonottaa ja takana olevan on pakko kommentoida asiointipisteessä että "liiku nyt eteenpäin, täällä on ihmisiä takana" (edessä oli vielä asiakas) vaikka hyvin näkee myyjän juuri vastaavan puhelimeen. Samainen henkilö sanoin vanhemmalle rouvalle, että tässä on jono jossa odottaa vaikkakin kyseinen rouvashenkilö siirtyi pois keskeltä kulkuväylää.
Vaikka onkin vanhus ja heitä pitäisi kunnioittaa, niin ei se kunnioitus kuitenkaan kaikkea anna periksi. Kyseinen herrashenkilö (ilmeisesti jo eläkkeellä, joten minnekkään ei voi olla kiire (hieman kärjistetty)) käyttäytyi muutenkin asiattomasti ja jonoa ei todellakaan ollut, kuin se kolme henkilöä (minun jälkeeni) ja ainoa asia mitä kyseinen herra halusi, oli lotto-kuponki. Sanoin vain kyseiselle miehelle, "anteeksi, mutta mahdoitko mahdollisesti nähdä nuo henkilöt jotka olivat juuri äsken ennen minua ja juuri poistuivat, joten siirryn nyt pisteen eteen odottamaan palvelua ja annan henkilön puhua puhelunsa loppuun (aikaa taisi mennä se muutama sekunti)".
Ärsytttää se, että joidenkin on vain pakko päästä sanomaan tyhjästä ja purettava se oma kiukkunsa muihin ihmisiin, vaikka mitään todellista sanomisen aihetta ei ole. Jos palvelupisteessä on yksi henkilö joka vastaa puhelimeen ja hoitaa asioinnin asiakkaiden kanssa, niin voisi ottaa sen oman odotusaikansa hieman rauhallisemmin eikä äyskiä muille ihmisille turhasta.
Niin ja siirryin heti siihen pisteen eteen, kun edellinen asiakas oli siirtynyt tarvittavalle etäisyydelle, ei ole mitään järkeä lähteä rynnimään eteenpäin, mieluummin annan tilaa siirtyä pois kuin hypätä suoraan syliin.
*hikoil*Tulipas pitkä postaus.
[q]sapeli, 22.8.2008 08:35:
Mut aika mahdotonta taitaa olla muuttaa kaikkien klubbarilaisten postaustapoja ja raportointitottumuksia.
[/q]
Yks vaihtis ois et järjestäjä laittas itse viestiin että "please älä räjäytä tätä ryhmistä typerillä postauksilla" ellei sitten erikseen halua että jokainen kutsuttu ilmoittaa siinä onko tulossa vaiko eikö*piis* Noh, mut eipä tää klubbari nyt niin tärkee oo et mun maailma tohon kaatus, toi nyt vaan on ollu tommonen ikuisuusärsytys*nauru*
edit: Toinen asia erikseen on sit nää puhelinnumeroryhmikset, siis jos joku on hävittänyt kaikkien numerot.. Yksityisviestit on keksitty vastaamista varten. En mä ainakaan viiti mun numeroa ihan yleisesti jaella tuolla ties kelle.
Tupakoinnin lopettamisesta johtuvat nikotiinin vieroitusoireet.
[X] Ärtyvyyden lisääntyminen
[X] Ahdistuneisuus
[X] Keskittymisvaikeudet
[X] Levottomuus
[X] Alakuloisuus
[X] Kärsimättömyys
[X] Univaikeudet
[X] Tupakanhimo
[ ] Painonnousu
[ ] Päänsärky
[ ] Huimaus
8 / 11.
Siistii.
Koko viikko ollu henkisesti niin raskas ja perseestä, että duunit on tökkiny ja joudun siis viikonloppuna vääntää yhden taustan jonka deadline maanantaina klo 8. Jeejee.
[q]Annakins, 9.12.2008 16:04:
Niin sanotusti hajoo pää.
[/q]
Moi, multa hajos jo.
se, että juusto on loppu ja sain leivän päälle vaan kinkkua ja valkosipulia (mutta kompensoin juuston puuttumista sitten extra valkosipulilla)