Mikä ärsyttää?
[q]Annakins, 22.8.2008 16:40:
Koko viikko ollu henkisesti niin raskas ja perseestä, että duunit on tökkiny ja joudun siis viikonloppuna vääntää yhden taustan jonka deadline maanantaina klo 8. Jeejee.
[/q]
Anna, voimia. Kaikessa :) Sulla on ympärillä ihmisiä, jotka _oikeasti välittää_
*sydän*
Tämä pirun päänsärky ei hellitä, mutta buranaa en enää ota, kun känniä oon jo hakemassa.
pitääkö sitä prätkää lämmittää ja revitellä 15min ennen lähtöä kerrostalo-alueen pihalla sunnuntai-aamuna!?!
Kuninkaallista kusipäisyyttä.
piti herää ilmottamaan äitee johki jumpparyhmiin netin kautta, pläääh! ja on nälkä mutku en sais periaatteessa syyä tänään ku pitäis jotain hirveitä litkuja alkaa juomaan viideltä sairaalareissua varten. yök! nenästä kiinni nyt!
Puhelin sukelsi takin taskusta vessanpönttöön.
Ei puhelimella niin väliä, mutta siinä meni kaikki
numerot sitten mukana.
Ai mitkä varmuuskopiot...
Enemmänkin mikä vituttaa...
Uskomaton stressi ja vitutus.
Eikä se yhtään auta siihen et opettajat on ihan hanurista, ei sitten yhtään. Kysy nyt maikoilta jotain niin tulee ivallinen vastaus, minä itse siihen "anteeks et oon olemas" ja vajoon maan uumeniin.
Oon heidän mielestä vissii vaan sit niin paska ja yksinkertainen, kun ei voi puhua kuin normaalille ihmiselle.
Helvetti viikon päästä opinnäytetyö pitäis olla valmis ja sain tänään vast kyseisen ohjelman toiminaan..
Vitun vittu, itku tässä meinaa tulla*nyyh*
Eikä sekään auta yhtää et äiteen pitää joka vitun asiasta inistä.
Hajoan......
Miks sillon kun on töitä ni edellisenä iltana ei väsytä ees vielä kello 00.00, mut nyt kun huomenna on vapaapäivä ni väsyttää ihan saakelisti jo nyt! *toktok*
se, että pääsin erittäin hyvissä ajoin töistä kotiin, mutta täällä tajusin edessä olevan siivoussessiokin vielä. sellainen yleinen tajuaminen siitä, ettei koti hoida itseään harmittaa suuresti joskus kun vaan haluais lähteä sukkelasti tästä liihottamaan ja tekemään juttujaan. siivouskin on tällä kertaa täysin mahdotonta estää kun vanhemmat tulee huomenna :P
edit: alkoi tuossa imuroidessa kypsymään ajatus kotisiivouspalvelujen ostamisesta :P siis oikeasti kun kuukauden päästä muutetaan isompaan kämppäänkin. nyt vaan tutkimaan miten noi kotitalousvähennysjutut toimis ja hintoja.. ei näin pikavilkaisulta näytä ees mitenkään hirmukalliilta touhulta.
se että missiolla aina päivät venyy.
Jatko-opiskelijaksi päästäkseen pitää tehdä tutkimussuunnitelma, mikä on ihan älytöntä. Ihan kuin tässä vaiheessa voisi tehdä muuta kuin suoltaa kauniita sanoja paperille, kun tulevan tutkimuksen suunta ei juuri minusta itsestäni riipu ja kaikki saattaa muuttua kuukauden sisään.
[q]Freja, 25.8.2008 14:16:
Mun salilla alkanu Tai Chi-tunnit. Ärsyttäväks asian tekee se, et ne tunnit on tiistaisin klo 12-13
[/q]
Luulis et ihmiset jotka on vapaalla tiistaisin kello 12-13 tarvisivat kaikkein vähiten stressinpoistoa
[q]Hitchhiker, 13.8.2008 20:14:
Unohdin taas tilata parturin, takaruoska alkaa olemaan jo sen mittainen että voidaan melkein puhua takatukasta. Ei luulisi olevan niin vaikeaa tehdä yhtä soittoa ja tilata se saamarin parturi.
[/q]
Noo näin kahden viikon jälkeen se parturin tilaaminen jo onnistui ja sain ajan jo huomiseksi.
ärsyttää eniten kun ihmiset ei sano juuta eikä jaata, tärkeissä asioissa. eli jättävät asiat roikkumaan. haluaisin itse tietää et lopetanko suunnittelun vai jatkanko tosissani
Prkl. Ihana tupakanhaju ollut koko päivän täällä kämpässä kun toi saatanan alakerran mamma vetää tota sätkää sisällä. Helvetin v*ttu sentään. Luulis, että ihmisellä olis ees joku oikeus olla omassa kämpässä ilman tota helvetin hajua jota täytyy muutenkin haistella kun liikkuu kaupungilla. Prkl. Tekis mieli syöttää jokaiselle tupakoitsijalle ne syöpäkääryleet ja sen jälkeen tunkee ne pieneen koppiin ja laittaa monta tuhatta röökiä palamaan sinne, niin siinähän helvetti tukehtuis omaan käryynsä. *igor**igor* Ja en todellakaan tunne sääliä niitä ihmisiä kohtaan jotka saa koppitaudin, keuhkosyövän, suusyövän etc. Mun puolesta jokainen tupakoitsija ansaitsis sen kohtalon.
[q]sapeli, 25.8.2008 14:45:
---
Freja, 25.8.2008 14:16:
Mun salilla alkanu Tai Chi-tunnit. Ärsyttäväks asian tekee se, et ne tunnit on tiistaisin klo 12-13
---
Luulis et ihmiset jotka on vapaalla tiistaisin kello 12-13 tarvisivat kaikkein vähiten stressinpoistoa
[/q]
kuten esim. vuorotyöläiset
Palaa taas vaihteeks käämit erään henkilön myöhäisiin töihintuloihin
Duuni ja projekti joka luonnollisesti toteutetaan Perse-edellä-puuhun metodilla ja joka tuntuu olevan erään mielestä se ainoa oikea vaihtoehto projektin läpiviemiseen...ei näin.
Prkleen ampiaiset jotka pyörii duunissa kokoajan tossa :D
[q]Mar6, 27.8.2008 11:42:
[/q]
Joo niitä riittää nyt ihan vitusti
[q]alphamagic, 27.8.2008 12:06:
---
Mar6, 27.8.2008 11:42:
---
Joo niitä riittää nyt ihan vitusti
[/q]
Jepa. Eilen toimistosta sai häätää kolme.