Mikä ärsyttää?
Kahvi vatsalaukkua
Tämä kotona kykkiminen, ei mitään tekemistä muuta kuin vain oleminen *hajottaapäätäänseinään*.
Oon kohta 6h tehny en-mitään ihan vaan vältelläkseni tenttiin lukemista. Kesän jälkeen tää opiskelujen alottaminen tuntuu jotenki ihan ylitsepääsemättömältä. Kiukuttaa tää saamattomuus!
Sataa sataa ropisee, perkele mikä loma, vähissä on ne päivät ettei olisi satanut ja mitäs tässä voisi tehdä muuta kuin olla taas vaihteeksi sisällä *igor*. Noh eipä ainakaan tule vedestä pulaa.
Se, että kyljellä nukkuessa nenästä kuuluu öisin sellasta ärsyttävää poks poks- ääntä!*grr*
TOI SADE! EIKÖ sitä nyt SAATANA oo tullu JO TARPEEKSI tälle "kesälle"?!?!?!?!*dissaa*
[q]Hitchhiker, 28.8.2008 10:56:
Sataa sataa ropisee, perkele mikä loma, vähissä on ne päivät ettei olisi satanut ja mitäs tässä voisi tehdä muuta kuin olla taas vaihteeksi sisällä *igor*. Noh eipä ainakaan tule vedestä pulaa.
[/q]
Tekemisen puute kyseisen kelin johdosta, voisi repäistä pienet kännit mutta turhaa sekin on yksikseen (jotenkin vain sellainen olotila, että tekisi mieli).
Oma ulosanti ylipäätänsä *toktok* :P
Sonera!
Tai jos nyt ollaan tarkkoja, niin Soneran jälleenmyyjä. Jo toisen kerran ollaan tilanteessa, jossa "Soneralta" soitetaan ja tarjotaan 100/10 piuhaa jonka olisin ottanut ilomielin. Noh taas suljin nykyisen nettiyhteyteni ja kun olin päässyt edellisestä eroon, yritin tilata tuota tarjottua piuhaa. Sitä ei kuitenkaan taaskaan ollut tarjolla omaan osoitteeseeni, vaan yrittivät tarjota samaa yhteyttä joka oli jo Welholta käytössä.
Nyt vaan odottelen, että samainen kauppias soittaisi ja kyselisi, että otanko yhteyden. On meinaan taas tullut niin paljon turhaa duunia kyseisistä turhista lupauksista, ettei paljoo naurata, jo siis toisen kerran.
Eilinen ilta.. ei voi olla noin ajattelematon *grr**dissaa**igor* Kiva oli joutuu nöyryytettäväks tollain.. JUMALAUTA!!!!
se kun noille hiton asiakkaille on tullut jotku sekavat ja ihan
toimimattomat päivitysohjeet yhteen laitteesseen... ja sit ku
ne soittaa meille niistä, ni kukaan täälläkään ei tiedä yhtään
mitään mitä sille pitäis tehdä!
tää lafka! *toktok*
Mä näin bussista yhen pariskunnan, jonka tunnistin, mutta en kuolemaksenikaan muista, että mistä mä ko henkilöt tiedän
Toivottavasti mun alitajunta hoitais homman parin päivän aikana niin että jonain hetkenä se jysähtää päähän, et mistä mä ne tiiän/tunnen. Ärsyttävää.
Se fakta ettei saa unta.
Neljässä päivässä nukkunut nyt sen mitä yleensä yhdessä.
Saatana.
mun vatsa! voi perkele palaa taas käpy
[q]whispering, 1.1.2009 14:42:
Sonera.
Vaihdoin Elisa 8/1M laajakaistan Soneran 10/2M laajakaistaan, ja yhteysnopeus hidastui
Ei sil, on tää kuitenkin ainakin toistaseks halvempi...
[/q]
Sonera.
Se ei anna Elisalle lupaa käyttää laajakaistalankojaan, vaikka mitään syytä niiden käyttämisen estämiseen ei ole.
Elisa. Onko aivan pakko?
[q]opmdevil, 18.6.2009 19:49:
---
Verottaja, 18.6.2009 14:15:
Puhelinmyynti.
Okei, tiedän että joku yrittää vaan tehdä työtänsä, mutta
kun ei kiinnosta vaihtaa puhelin- / nettiliittymää eikä tilata lehteä
eikä mitää. Vois uskoo vähän nopeemmin eikä ruveta vänkäämään.
**ttu.
---
Mä olen ottanut puhelinmyyjien kanssa sen periaatteen että etukäteen opettelee itsekseen jotain nasevaa vittuilua ja sitten kun joku apina soittaa, niin laittaa tämän etukäteen opetellun matskun menemään ja lisää sitten inspis pohjalta jotain muuta mukavaa ja rohkaisevaa kuten kyseenalaistaa soittelijan mielenterveyden ja terveenjären puuttuminen. No, töitähän ne vain tekevät mutta työtkin voi valita. Siinä mielessä pedofiili on parempi ihminen kuin puhelinmyyjä, pedo ei itselleen mitään voi, puhelinmyyjä voisi tehdä jotain muuta.
No, joku varmaan ajattelee, että olen ilkeä ja paha ihminen, mutta kun olen tehnyt jo muutaman ilmoituksen maistraattiin, että kielto on ja puheluita ei saisi tulla, niin yhä niitä pari kuukautta ilmoituksen tekemisen jälkeen tulee. Esimerkiksi yksi vakuutusyhtiö otti asiakseen soitella mulle ihan ex-tempore mutta minkälaisen kuvan antaa kaveri yrityksestä kun vakuutusyhtiö rikkoo toiminnallaan suomen lakeja ja asetuksia. Ja kun ne saatanat soittaa yleensä just 9.00 - 16.00 ajalla, eli kun on töissä ja sitten se valopää vielä kysyy, että "En kai vain soita pahaan aikaan, että en kai häiritse", niin varmaan sitä häiritään kun työaikana ihmisille soittelee. Ja kun puhelin pitää olla päällä jos vaikka jotain ikävää sattuu ja pitää tietää niin sitten juoksee jostain kokouksesta pois kun puhelin soi ja siellä on taas joku valopää apina huutamassa, että "Bonnierilta päivää, olisi tarjous että en kai vain soita pahaan aikaan..."
Mielestäni maailman pahimpia ovat järjestyksessä.
1. Pedofiilit
2. Negrofiilit
3. Puhelinmyyjät
4. Raiskaajat
[/q]
Joo kyllä kai maistraattiin voi ilmoitella mitä haluaa, mutta jos haluaa tuolle suoramarkkinoinnin kieltävälle listalle niin kannattais esim. käydä täällä:
http://www.ssml.fi/index.phtml?s=35
Kusin inssin
Tää päivä. Turha ku sähköinen veitsenteroitin.
Jos joku on mun paikalla kun mä oon poissa, ne vois vaikka käyttää omia tarvikkeitaan tai vaikka ees siistiä mun paikan heidän jäljiltään/laittaa sellaiseen kuntoon kuin se olikin.
Tosi perseestä alottaa työpäivää siivoomalla omaa työpistettä ja etsimällä tavaroita kun ne ei ole niillä omilla paikoillaan mihin minä olin ne jättänyt.
[q]Avernian, 2.8.2007 20:08:
Ihmiset, jotka ei vastaa viesteihin.
[/q]
Kumpi ärsyttää enemmän; se, ettei vastata viesteihin, vai se, ettei vastata puheluihin?