Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

ehkä vähän se et esim. facebookissa kysyn joltain tutulta vuosin takaa et "mitä kuuluu", niin vastaus on " ei mitään ihmeempiä, mitäs sulle"?

pitää vissiin laittaa takas et " ei ihmeempiä" *toktok*

Kuvasin äidin kaverin häät ja nyt näyttää ihan liikaa siltä, että en saanut pidettyä niiden pienen pientä videokameraa tarpeeks vakaana. Tosi jees. Tosi noloo. Ei hyvä tämä.

Mun farkuista hajos vetskari just ku tulin töihin! Mutta onni onnettomuudessa: farkuis onneks sen verran korkee vyötärö ja paita vähän pidempi, ni kukaan ei nää sitä

Taas tää vitun väsymys, kokoajan :(

[q]LiiNa, 5.9.2008 09:36:
Mun farkuista hajos vetskari just ku tulin töihin! Mutta onni onnettomuudessa: farkuis onneks sen verran korkee vyötärö ja paita vähän pidempi, ni kukaan ei nää sitä
[/q]
Huh, tosta muistui mieleen kun mulla kans joskus hajos housujen vetskari heti aamusta töihin tullessa, mut ne housut oli aika matalat ja niis oli vaan se vetskari, eikä ees kangasta sen päällä niinku farkuissa yms.
Siinä koitin sit klemmareitten kanssa keplotella housuja pysymään kiinni ja kiskoa paitaa alemmas viritelmien peitoks [size=9]se oli vähän nolo päivä[/size]

Erään nettikaupan olematon asiakaspalvelu ja tää epävakaa sää.

voi vitun vittu!!!

lähetin postissa timbalandin lipun takas menolippuun, ja nyt se tuli takas. Tiedän et yli 1000 ihmistä odottaa omiaan takas peruuntuneesta konsertista, koska mulkku sheldon ei oo maksanu ennakkoaan takas.

Nyt sitten ainoo vaihtoehto on krävää niitä sheldonilta iteltä takas. Ja ehkä joskus tuun ne saamaan tai sit en ollenkaan. kyse nyt ei oo ku 30e mut ei mullakaan nii paljoo oo rahaa et voisin jaella 30e ympäriinsä!!!!

vittu ku osaa vituttaa!!

se, et ruisrock ja konemetsä on samana viikonloppuna

miksi oi miksi

töissä on eräässä hintakyltissä aimo yhdyssanavirhe ja kukaan ei suostu sitä korjaamaan, koska ohjeissa luki noin....

[q]REivaaja, 5.9.2008 18:46:
---
Jutu, 25.8.2008 21:34:
Prkl. Ihana tupakanhaju ollut koko päivän täällä kämpässä kun toi saatanan alakerran mamma vetää tota sätkää sisällä. Helvetin v*ttu sentään. Luulis, että ihmisellä olis ees joku oikeus olla omassa kämpässä ilman tota helvetin hajua jota täytyy muutenkin haistella kun liikkuu kaupungilla. Prkl. Tekis mieli syöttää jokaiselle tupakoitsijalle ne syöpäkääryleet ja sen jälkeen tunkee ne pieneen koppiin ja laittaa monta tuhatta röökiä palamaan sinne, niin siinähän helvetti tukehtuis omaan käryynsä. *igor**igor* Ja en todellakaan tunne sääliä niitä ihmisiä kohtaan jotka saa koppitaudin, keuhkosyövän, suusyövän etc. Mun puolesta jokainen tupakoitsija ansaitsis sen kohtalon.

---

Haukut väärää puura. Toistaiseksi Suomen fasistihallinto antaa ihmisten polttaa sisällä.

Se ei ole alakerran vika että ilmanvaihtonne on susi. Se on talkkarin vika. (Oikeestaan se on sun vikas) Vaikka Takyon opastaa isännöitsijälle, ei sulla todennäköisesti ole oikeutta valittaa, ellei säännöt kiellä sisällä tupakointia.
Joissakin paikoissa taasen on parveketupakointi kiellettyä.

Tähän kohtaan voisin laittaa kaikenlaista sälää metabolisesta syndroomasta ja ansaitusta kuolemasta jne., mutta jätän sanomatta...
[/q]
Miten se voi olla mun vika, jos meidän ilmanvaihto ei oikein toimi niin kuin pitäis? Ja totta kai mä tiedän, että isännöitsijä ei voi oikein tehdä mitään. Ja tässä talossa on kyllä kaikki muu kiellettyä, mutta ei sitä röökin vetämistä sisällä/parvekkeella. Joten anteeksi nyt vaan jos mä en halua haistella kotona sitä sätkää jota joku muu mulkku polttaa.

Edit: korjasin yhden sanan.

ei saa ikinä porukkaa kotibileisii :D

[q]REivaaja, 5.9.2008 19:46:
---
Jutu, 5.9.2008 19:45:
Miten se voi olla mun vika, jos meidän ilmanvaihto ei oikein toimi niin kuin pitäis? Ja totta kai mä tiedän, että isännöitsijä ei voi oikein tehdä mitään. Ja tässä talossa on kyllä kaikki muu kiellettyä, mutta ei sitä röökin vetämistä sisällä/ulkona. Joten anteeksi nyt vaan jos mä en halua haistella kotona sitä sätkää jota joku muu mulkku polttaa.

---
Koska et ole valittanut isännöitsijälle siitä hajusta (ei siis polttajasta). Ei se sun takia polta...
[/q]
Höh. Ei se auta asiaa yhtään mitenkään jos mä valitan siitä hajusta, koska se tyyppi tuskin lopettaa sitä tupakoimista sen takia, että yksi nirppanokka ei tykkää tupakan hajusta. Ja anteeks nyt vaan mun tyhmyyteni, mutta miten sä nyt väität, että mä olettaisin sen polttavan mun takia? Ja ei pliis mitään romaania tai muutenkaan mitään korulauseita.

Vittu. Siis vittu ei ärsytä. Tai no, eräs kantaja kyllä. Tai siis. Jokin asia ärsyttää, ja pahasti.

Reivaaja ei ärsytä :)

Maksullinen puhelinasiakaspalveluun jonottaminen.

Tulee oikein ylpeäksi meidän osaston vastausprosentista ja -nopeudesta, harvoin joutuu asiakas jonottamaan viittä sekuntia kauempaa että pääsee kertomaan huolensa. En tosin tiedä paljonko meille soittaminen maksaa...

[q]REivaaja, 5.9.2008 19:54:
Öö. Vaadit siis hormien putsausta kun ei ilma liiku.
[/q]
Jaa joo, enpäs taas ajatellut. Täytyy varmaan maanantaina soitella sille.

[q]typ0, 27.4.2007 16:50:
KAIKKI!111 *grr**dissaa**senkin**toktok**släp**igor*
[/q]

no voe. :(

[q]Fresia, 26.4.2007 17:32:
Saakelin paha allergia Ja lisäksi poikaystävä tulkitsee mun sanani aivan metsään, eikä edes oikein ole halukas kuulemaan lisää *toktok*
[/q]

Täysin samat ongelmat

no se ku istun täs vaik pitäis ehk siivota.
aina sama juttu.

how clean is your house

pesukone rikki, pesutupa maksaa ja rahat loppu kesken pyykkivuoren perkauksen.

noku liittymä meni kii ja sit soitin toisen puhelimesta asiakas"palveluun".... ekaks jonotin ehk 20 minuuttii ja sit ne ei oikein osannu sanoo juuta eikä jaata.
noh, emmä tiiä mitä mä odotin, ehkä jotain : "okka, kyl me avataan sun liittymä ku oot nii plur"

sit ärsyttää se ku puhuu/tekstaa aina yli limiitin ja sit tulee isoi laskui niinQ
eikä oo rahaa maksaa niit.

ollos sit ens kuun alkuun puheliton-82.

O