Mikä ärsyttää?
[q]crissy, 17.9.2007 14:06:
Se et noista perkelee kaupoista ei löydy tyttölapsille vaatteita!!!! Siis sellaselle 3v - ->
[/q]
---> citymarket
joku tääl laulaa pelkkää "PILIPILIPOM" korkeella äänellä, eikä lopeta.
no tää ku ilmat kylmenee,nii naama meinaa tippua pois!
emmä tiä millä tätä pärstää pitäis rasvata nii et vois rauhas käyttää meikkivoidetta ilman et näyttää rupiselta perunalta. ja sit pitäis ne finnit ja muut myös välttää, mission impossible i'd say!
mun uudessa,kalliissa ja kahisevassa takissa on joku autosta tullu tahra.
siis jotain pikeä tai mitä hittoa niissä nyt onkaan, jostain ovesta varmaan tarttunu.
ai että!!!
[q]crissy, 31.1.2008 09:35:
toi lumen määrä ton auton päällä.. jooh.. tarttee alkaa kohta lapioimaan se pois sieltä...
[/q]
mul meni reippaat ½ tuntia ja auton käynnistämiseen varmaan lähes kaikki bensat
yks "kaveri", joka on ku takiainen:soittelee väh. 4 kertaa päivässä jauhaakseen jotain mikä mua ei kiinnosta, kutsuu ittensä joka paikkaan (viimeksi mun kanssa baariin ja erään yhteisen tuttavan luo!) ja tarjoutuu piffaamaan vaik koko illan, kuhan vaan lähen sen kanssa yleisille paikoille!
ei oikeesti kiinnosta pätkän vertaa kuulla koko ihmisestä, mutta kun oon sen lapsen kummi, niin se taitaa olla pakollinen paha. (ja sekin meni niin, että "hei sä oot sit sen kummi!")
oon vähän uupunut, kun en tiedä miten sanoa nätisti tälle tyypille, et pitäis vähän hajurakoa.
tää tapaus elää vissiin jossain yläastemaailmassa vieläkin, sen verran naiivi ja läheisriippuvainen plus muutenkin moniongelmainen ihminen hän on. Välillä tunnen sympatiaa tätä ihmistä kohtaan, mutta useimmiten se on sitä "eikä,taas toi soittaa!"- tyyppistä epätoivoa.
hienovaraiset tai vähän suoremmatkaan vihjailut ei tehoa, mut en kyl osaa kuvitella itteeni huutamassa sille elämän totuuksia tai mitään.
sellasta.
stressifinni
[q]H3li, 27.6.2008 20:30:
hiipivä paranoia hiusvärin levittämisen jälkimainingeissa.
sata kertaa oon vannonu [color=red]seuraavan[/color] kerran meneväni kampaajalle värjäyttämään tukkani, mut tätä se prolen elämä on sitte. saas nähä.
[/q]
hyvä tuli
mua taas ärsyttää, kun hellepäivät loppuu. en mä halua mitää sateita, koko kesän on satanu stana.
just ku sai vähän väriä hipiään!
no siis aika minimaalinen juttu, mut Nordea ehkä sekoilee.
olin käyny Subwayssa joskus viime vuoden puolella, ja nyt pankki laittoi kirjettä, etteivät olleet veloittaneet ko. summaa mun tililtä silloin, sen sijaan nyhtävät sen mun tililtä kahen viikon kuluessa. wtf.
also, kävin eräässä toisessa ravitsemusliikkeessä useita viikkoja sitten, ja veloitus oli tapahtunut nettipankin mukaan toissapäivänä.
eli, täytyykö mun tästä lähin alkaa väkisin pitää hätävaramassia mun tilillä, jos vaikka nordea ei jaksakkaan aina veloittaa multa rahaa joka kerta kun ostan jotain.
vituttaa tollanen, nyt on vähä niinku fifty/sixty situation et vaihdanko pankkia kerpele.
edit.
propsit myös lahden Kelalle, ei turhan hidasta toimintaa taas... *toktok*
mul on kylmä ja nyt on vasta elokuu! viluvarvas mikä viluvarvas.
Ihmiset, jotka eivät tervehdi. Musta se kuuluu ihan peruskäytöstapoihin, että kun tulet työpaikalle, niin sanot työkavereillesi huomenta tai hei. Jouduin äskenkin sanomaan meidän uudelle työntekijälle, että täällä on tapana tervehtiä, kävi ihan tosiaan ärsyttää. 3 viikkoa töissä ja ihminen ei osaa sanoa mitään kun tulee paikalle, livahtaa vaan tohon omaan loossiinsa ja on hiljaa. Outoa.
Pari tuntia sitten alko naapuri soittaa huilua... vähän aikaa sitten se vaihto johonkin saksofonin kuuloseen...
Ei siinä muuten mitään, mutta kun toi soitto kuuluu kaiken läpi, laitto telkkaria tai musaa kuinka kovalle tahansa.
mulkut, jotka väittää mua paskaksi jätkäksi ja alkaa ite saman tein aukoon päätä mulle.. olen vittu 20vee ja niin vitun elämää kokenut jne..
Mutsi ei oo leikannu koiran kynsiä ja nyt se on täällä hoidossa nilkuttamassa kun peukkukynsi on vähän kasvanu. No, kai mä yritän leikkaa sen keittiösaksilla Ton koiran kynnet on muutenkin mahdotonta leikata ilman 3 hengen paikoillaanpitelyryhmää...
Ei tule uni. Nenu on tukossa ja mielessä pyörii yhtä sun toista. Avohoidokki nukkuu niin sikeästi, etten pääse edes ryömimään sen kainaloon. Mieluummin katselisin unia kuin tyhjän ankeeta klubbaria.
Ärsyttää ku oon jo nyt hereillä vaikka tänään olis pitäny/voinu nukkuu paljon myöhempään...*grr*
Ärsyttää ku täällä on niin likasta, kun en oo kerenny siivota ja vihaan siivota yksin!!
Ja nyt rupes oikeen spesiaalisti ärsyttää ku mun miehen pitää olla tossa v*tun reissuhommassa!!Huomaa et tosiaan joutuu hoitaa kaiken nyt yksin..
Tälläset vitun paperista/pahvista tehdyt tikkarin tikut. Siis mitä vittua, tekis mieluummin tän vaikka lyijystä,styroksista,puusta,graniitista,metallista,paskasta tai mistä vaan, mutta ei paperista/pahvista. Tää sulaa/menee mössöks ku tätä tikkaria imeskelee tai kun sen antaa coolisti hengaa toisessa poskessa ja sillontällön vaan lutkuttaa, ja se on tosi ärsyttävää. PERKELE! Vaadin oikeutta.
Yskä. Tuntuu et ollut jonkin sortin yskää muutaman kuukauden.
[q]crissy, 18.2.2009 13:53:
töissä on eräässä hintakyltissä aimo yhdyssanavirhe ja kukaan ei suostu sitä korjaamaan, koska ohjeissa luki noin....
[/q]
Argh joo. Meillä kaikki tuotteiden nimet yms. tulee suoraan ketjulta ja voi jeesus että välillä hävettää lukea niitä. Tyyliin kuitissa lukee MANSIKKA TUUBI. Helpottais toisinaan esimerkiksi tuotepalautuksia, jos ois vähän informatiivisemmin nimettyjä noi tuotteet.