Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

äsken oli yli 1000 tilil, maksoin laskuvuoren ja jäi 193. *jaksaajaksaa*

wannabe esimies joka nillittää joka päivä joka helvetin asiasta.
on kyl kiva olla töissä, mutta välillä se raastaa, kun luulee tehneensä sikahyvää työtä ja tullaan natkuttamaan jotain et:
"eikö sulle oo kerrottu, että vessan kaakelit pitää pestä puolen metrin korkeudelta ja ikkunalasit on pyyhittävä nihkeällä rätillä sormenjäljistä!?"

mä en tietääkseni ole siivooja eikä mulle tosiaan oltu kerrottu em. huisin oleellisia asioita [size=16]ravintolassa[/size] työskentelystä.

*ding**täh*

sanonta

aaargh!!!!11!

[q]Miinapiina, 22.5.2007 06:52:
viime yö, nukuin tosi huonosti, ja oon ollut jo hereillä ainakin puol tuntii...
[/q]

mäkin nukuin ehk 3 tuntia, piti ottaa aamulla takas.

[q]crissy, 18.3.2008 14:18:
ehkä semisti vaikka oliki apua mutta puuduttavat korvatipat 13e/puteli ja avaamisen jälkeen säilyy kk!! 13e!!!! nooh.. oli niist sen kerran apua
[/q]

jaiks. melko kallista.
paranemisia iinalle

ei kai se nyt noin kauhee oo... hassua... meistä se on vaan hauska ja moneenkin tilanteeseen sopiva sana
[/q]

sehä on vaa magéta jos sen kirjottaa uléta :D

se ku ei ikinä mee ajois nukkumaan , vaikka aamulla vannoo väsyneenä, et "tänään meen kyl ennen kymppiä goisaan". on muka niin paljo tärkeempiiki juttuja sit illalla , et valvoo vaik väkisin.
ja teen sen aina telkkaria tuijottamalla tai netissä pyörien. hohhoijaa.
milloinkohan sitä oppis oikeesti kuunteleen itteensä ja painuu pehkuihin ihan just tasan silloin kun on itsensä kanssa aamulla sopinut !

komppaan edellistä!

[q]crissy, 11.4.2007 12:19:
Se et mä istuin aamulla 8-11 keskussairaalan naistenpolilla päivystyspotilaana vaan sen takii et pääsin kuulemaan asian jota en todellakaan halunnut kuulla.. en siis tullut TAASKAAN asiasta hullua hurskaamaksi vaan sain uuden ajan TAAS.... en saletisti silloinkaa tuu kuulemaan asiaa mikä valottaisi niin paljon kaikkia muita asioita!!!!
[/q]

:(

Taas juonu liikaa kahvia työpaikalla -> närästää niin perkeleesti..

[q]Kolera, 30.4.2007 18:31:
Olla pienimunainen ylipainoinen humalainen aikuinen mies kusella. Saa rullata nahkaa kilometritolkulla ennenkuin nupin saa esiin virtsaamisen helpottamiseksi ja housujen kosteusvaurioiden välttämiseksi.
Toisaalta! Ei tarvitse pelätä että mulkku osuu yleisissä vessoissa pöntön kaakeleihin joista voi saada vaikka klamydian!
[/q]

vittu kaikki.*senkin*

[q]laite, 16.5.2007 08:18:
---
H3li, 15.5.2007 21:35:
olin saamas hyperventilaatiokohtausta kesken iiiiison riidan ja toinen huutaa naama punasena : LOPETA!

---

No lopetitko?
[/q]

juu toki, niin iisii se on

olin saamas hyperventilaatiokohtausta kesken iiiiison riidan ja toinen huutaa naama punasena : LOPETA!

etukäteisärsytys jos huomiset suunnitelmat pykähtää. asioil on kyl tapana järjestyä, sanoo vanha kansa

alavatsakipu säteilee selkään, mikä tekee elämisestä tuskaisaa.

äiti soitti dissauspuhelun ja oikeestaan se meni kyl mun laskuun, jos tarkkoja ollaan.

[q]Jone, 25.8.2007 14:20:
Sunrise Avenuen vokalistin englanti.

"AI VIIIIL TE PEIN INSAIT MII!"

Vtu. Conehead, plz.
[/q]

komp

[q]crissy, 7.5.2007 11:44:
oi vittu!!!!!!!!!!!!!!!!! Ihmisten sympatiavihaisuus rasittaaaa!!!!!!!!!!!!!!

aaaaaaargh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *ranteetaukiviiltel*
[/q]

hä?

[q]Kolera, 4.8.2008 20:57:
Että näitten mun farkkushortsien vetoketjulla on taipumus poistaa "lukitus" ja aueta kokonaan. Siinä sitä sit taaperrellaan viilut auki onnellisen tietämättömänä =P
[/q]

sen siit saa ku käyttää hotpantseja.

O