Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

migreeni. pilas tän päivän suunnitelmat

Uni vaikeudet. Kiva mennä makaa tohon sänkyyn 2h eikä tuu uni vaikka kuinkka koittas psyykkaa.... Keksin nytkin jonkun asian tossa maatessani, pari tuntia... Eli vois koittaa jos uni tulisi parremmin. Kuuntelemalla SPEEDCOREA.....

[q]Fuzzy, 20.11.2008 01:36:
On ärsyttäny kyllä aina tää juttu ihan suunnattoman paljon!
Nyt se vaan kärjisty niin moneen otteeseen viime vkolla että nyt on pakko avautua.

Meillä on töissä ihan mielettömän mukavaa ja sekalaista porukkaa. Monesta eri maasta yms. Niin kiva mennä aina töihin jaa blaa blaa blaa.
No aina välillä me päätetään että olis kiva lähteä vklo isolla porukalla ulos! Viime viikolla sitte ajateltiin että kun tyttöjä oli lähdössä niin paljon ja vaan yksi mies, että tarvitaan lisää kundeja mukaan joten tietty lähettiin sitte kyselemään niiltä.
Jokainen kundi joka sielä on töissä on varattu. TIEDÄN sen ja Kaikki tietää sen koska TYTTÖYSTÄVÄ pitää mainita JOKA lauseessa! Ihan sama!! Mutta se että esimerkiksi nyt minä menen kysymään niiltä että Tahtoisitko lähteä meidän kanssamme ulos lauantaina EI(!!) tarkota sitä, että MENISITKÖ KANSSANI NAIMISIIN tai että MÄ RAKASTAN SUA!!
Siis niin tossuja kaikki!! Jokaisella oli jotain muuta menoa... öö... Sisko tulee kylään... ööö.. kokeet tässä "lähi päivinä"... Ja yksikään niistä ei varmasti ole eläissään lukenu kokeisiin.
Ja ykski kundi ei ole edes MOIKANNUT mua sen jälkeen! Niin jäihin se meni!! Mua ihan naurattaa tää juttu toisaalta:DD Miten voi joku mennä noin paskaks tollasesta xDD
hahhaha... aluks oli vähä negis fiilis mut nyt aika posis*nauru* ei hel... unbelievable!
[/q]

Soita mulle!!! Mä lähen ihan heti baariin millon vaan.... Ps. Perjantait ja launtait on suht kiireisiäpäiviä....

Turhat lupaukset.

pyörän takakumi puhki

[q]astaroth, 9.7.2009 22:28:
kun hioo yhtä saundia synassa kolme varttia kohdalleen hyvin tuloksin, ja onnistuu resetoimaan asetukset. vapautin raivoni
[/q]

?

http://farm3.static.flickr.com/2077/1773375855_f0762b425f.jpg

Vitun kiinalaiset tullivirkailijat osaa ees englantii

Rahan puute haluisin ilosaareen mutta ei

[q]Takyon, 26.5.2009 18:33:
Vaalimainokset, siis noi mitä kadulla näkee. Kuka helvetin pässi tekee äänestyspäätöksensä tollasten ympäripyöreiden vaalilauseiden ja toinen toistaan tyhmemmän näkösten pousauskuvien perusteella. Alkaa vaan vituttamaan kaikki vaalit jo pitkään ennen äänestyspäivää
[/q]

Niin siis eiks ennakkoäänestys alkanu eilen? On varmaan paljon ihmisiä, esim. vanhempia sukupolvia, jotka ei vaalikoneita ynnä muita käytä, ja tietävät kyllä ketä haluavat äänestää, mutta tarkistavat noista "naamalistoista" ketä tuttuja siellä tällä kertaa on.

Muaki ärsyttää vähän yks juttu mut se on niin pieni ja liittyy omaan typeryyteenkin ni en sitä mainosta.

Päänsärky...*uuh*

Se että en älynnyt ottaa puhelimen laturia mukaan kun lähdin kotoota ja varsinkin ärsyttää se että sain juuri tekstiviestin minkä olisin halunnut lukea mutta akku sanoi et no no ja loppui >.<

Soneran uusi megabanneri
En voi käsittää..miks mainosten pitää olla niin vitun ärsyttäviä. Varmaa toimii hyvin?

arght tää vatsan toiminta taas.
tai toimimattomuus.
hermot menee

Puol päivää väsyttäny ihan julmetusti, mut nyt kun sit tos reilu pari tuntii sitte pääs petiin ni nyt en sit saa unta! *toktok*

Ärsyttävän hämmentävä tunne aamulla, kun herää eikä oikein muista mitä tuli eilen sanottua ja/tai tehtyä.

Sama tunne häilyy koko päivän ajan.

Taas vituttaa ihan urakalla.
Ja täs on monta ankeeta tuntia ennenkun viittii nukkumaan mennä.

Naapurin mummeli, joka joka kerta valittaa, että taas oli tumppeja heitetty maahan. Jumalauta oon nyt saanut sen uskomaan tässä asuessa (1,5 vuotta) etten se ole minä tai mun mies, mutta silti joka saatanan kerta jaksaa mäkättää. Nyt kyllä sanoin, et tässä talossa jotkut muutkin saattavat tupakoida.

*toktok*

no se kun pitäis lukee vaikeaselkosta kirjaa ja oonkin vaan infernetissä!

[q]Saara, 10.9.2008 10:29:
Naapurin mummeli, joka joka kerta valittaa, että taas oli tumppeja heitetty maahan. Jumalauta oon nyt saanut sen uskomaan tässä asuessa (1,5 vuotta) etten se ole minä tai mun mies, mutta silti joka saatanan kerta jaksaa mäkättää. Nyt kyllä sanoin, et tässä talossa jotkut muutkin saattavat tupakoida.

*toktok*
[/q]

Sano sille seuraavan kerran, että "taidat kuule itse heitellä niitä tumppeja kun ne noin kiinnostaa."

Ai niin.. ja ärsyttää ihan prkeleesti myös se että palkka+lomarahat ei oo taaskaan tullu ajoissa tilille..*eiei* Tänään ärsyttää.

O