Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Lyylikki, 10.9.2008 11:09:
---
Saara, 10.9.2008 10:29:
Naapurin mummeli, joka joka kerta valittaa, että taas oli tumppeja heitetty maahan. Jumalauta oon nyt saanut sen uskomaan tässä asuessa (1,5 vuotta) etten se ole minä tai mun mies, mutta silti joka saatanan kerta jaksaa mäkättää. Nyt kyllä sanoin, et tässä talossa jotkut muutkin saattavat tupakoida.

*toktok*
---
Sano sille seuraavan kerran, että "taidat kuule itse heitellä niitä tumppeja kun ne noin kiinnostaa."
[/q]

Emmä taida, se kuitenkin keksii sitten jonkun muun jutun josta syyttää. Mut mitäs valittaa mulle, kun meidän sisäpihalle pääsee 24h avoimesta porttikongista ihan kuka vaan :D.

Mä en saa sanoa "..en ole ehtiny".
Koska totta helvetissä mä ehtisin tekeen iiihan mitä vaan, koska mähän vaan makaan kotona päivät pitkät!!

Mun puhelin, siitä yhtäkkiä meni puolet näytöstä pimeeks, menee aika ninjailuks, että tolla saa tekstareita luettua tai lähetettyä. Eipä tässä nyt olis hetkeen rahaa ostaa uutta puhelinta. En ees tiiä mitä tolle kävi, vastasin siskon viestiin, laitoin puhelimen viereeni sängylle ja seuraavan kerran kun katoin sitä, niin puolet näytöstä pimeenä. o/

[q]Amarie, 10.9.2008 18:25:
Mun puhelin, siitä yhtäkkiä meni puolet näytöstä pimeeks, menee aika ninjailuks, että tolla saa tekstareita luettua tai lähetettyä. Eipä tässä nyt olis hetkeen rahaa ostaa uutta puhelinta. En ees tiiä mitä tolle kävi, vastasin siskon viestiin, laitoin puhelimen viereeni sängylle ja seuraavan kerran kun katoin sitä, niin puolet näytöstä pimeenä. o/
[/q]
Mulla meni samalla lailla puhelimesta näyttö o_O Tosin, se meni kokonaan pimeeksi.

Eräs aikuinen epäkypsä ihminen!

[q]Jutu, 10.9.2008 21:43:
---
Amarie, 10.9.2008 18:25:

---

Mulla meni samalla lailla puhelimesta näyttö o_O Tosin, se meni kokonaan pimeeksi.
[/q]

laadukkaita puhelimia. o/ Ymmärtäisin jos toi olis vaikka tippunut tai osunut johonkin, mutta se meni ihan yhtäkkiä itsestään.

Kun moottoritiellä ohituskaistalla joutuu painamaan jarrua.

Voi vittu sanon taas. Ensinnäkin kukaan ei viitsinyt ilmottaa mulle, että meidän iltapäivätunnit on peruttu. Kiva mennä koululle ja todeta, että ei siellä olekaan mitään.

Noh, sitten kävin samalla koulun kirjastossa ja huomasin, että joku on jo tehnyt viime keväänä samasta aiheesta opinnäytetyön kuin mitä ite oon suunnitellut. Ja se hiton otsikkokin oli ihan sama! Miten voi olla mahdollista?!?! Eipä tässä sitten mitään muuta kuin tekemään uutta suunnitelmaa siitäkin. Prkl.

Että voikin taas pientä ihmistä vituttaa paljon. *super**igor*

[q]Takyon, 25.8.2008 21:38:
Ei muutaku oven taakse kiroomaan tai sit valitusta isännöitsijälle
[/q]Hippitytöt ei kirois :)

[q]Ergilion, 7.2.2010 13:30:
Ärsyttävän hämmentävä tunne aamulla, kun herää eikä oikein muista mitä tuli eilen sanottua ja/tai tehtyä.

Sama tunne häilyy koko päivän ajan.
[/q]

..ja sä meinaat että se kestää vaan sen yhen päivän? :DD

Se perusasenne, että "Koska nyt olet meille lupautunut tekemään sitä ja tätä, olet ympäri vuorokauden orjamme ja sinun täytyy olla online 24/7 ja teet muutokset heti kun me sitä pyydetään ja vaikka voimme toimittaa sinulle tietoa lisää kahden tunnin päästä, työ pitäisi olla tehty 15 min sisään".

Onhan se vähän ärsyttävää, mutta kyllä palkkapäivänä hymyilyttää ^___________^

Jaa'a, sen ku tietäis. Tällä hetkellä tuntuu että kaikki ja että otan kaikesta itteeni, prkl.*igor*

Taas näitä päivä ku ei saa mitää aikaseks.
ois pitäny käydä pankissa neuvottelemassa.
pitäis siivota.
pitäis kattoo yöpymisvälineet.
pitäis ettii valokuvia.
pitäis tehä tää kaikki ennenku oon ihan liian laiska ees avautumaan tänne. pfft.

Tällä hetkellä ihan kaikki. Ja tätä jatkunu jo pikkasen liian kauan.. AAAARRGGGGGHH!

Sitten vielä kun öisin näen unia missä kaikki hyvin ja mukavaa ja epä-ärsyttävää ja plaahplaah, niin herätessä ärsyttää sitäkin enemmän. PRKL.

Ja se et mä oon tällänen ärsyttävä ilonpilaaja ja hapannaama. Että muitakin varmaan vaan ärsyttää mun seurassa. Voi v*ttu että muuten ärsyttääkin nyt. AUH!

Vitun meuhkaava mäyrä naapurissa.
Ja meni sitte verkkopankkitunnarit jumiin

ärsyttää ihan älyttömästi se, että tulin tunnin liian aikasin töihin, kun en muistanu kääntää kelloja.. Ja hirvee darra.. Ois kyllä se tunti lisää unta tehny todella hyvää. Mutta tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

edit. OHO. ^ onneks joku muuki unohtanu.. :)

mua ärsyttää aivan älyttömästi se, etten saa yhtä kuvaa liitettyy tänne, en sitten millään..

Se että on tylsää istuskella kotosalla ja töllöttää vain tietokoneen ruutua, mitä sitä parempaakaan keksisi.

[q]Takyon, 12.9.2008 20:55:
Star wars - vittu mitä Disney sci-fiä.. Ainakin noi uudemmat eli ekat episodit, en ole vielä päässyt kakkosta pidemmälle :P
[/q]

Joo kyl ne ekat (3-6) on paljon parempia ku ne uudemmat, ihan eri fiiliksellä mennään. Oon kattonut ne uudet vaan kerran ja se riittää mulle.

Vittu oharit saatana!!!!!!!!!!!!!!!!

O