Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Zenni, 29.10.2006 20:26:
Anna mulle, mun huone kaipaa miehiä!
[/q]
Siis "huone" kaipaa "miestä".

Kun on saatana kipee koko ajan *toktok*

Pidin parvekkeen ovea auki kun täällä on pirun kuuma, niin nyt saan taas hermoromahduksen noiden hyttysten takia! PRKL! Miten joku niin pieni ötökkä voi saada jonkun hulluksi

Mua nyt tällä hetkel ärsyttää ihan sikana se et...

Kaveri pyytää kahville ku oon tääl yövetimissä, no sit sanoin et no "hitto, kait mä voisin menee hetki ku vaihdan kuteet ja laitan itteni" no sit sain laitettua itteni ja sit se meni moikkaa jtn kaverii. :( eijjj oo järkee!

on mulla isot ärsytyksen aiheet

Pitäis lukee pääsykoematskuja, jotka on aivan täyttä tuubaa.

eristäytyjät

[q]Heli, 3.1.2009 01:06:
mies, taas vaihteeksi.
[/q]

again...

Lotus vitun Notes

-M

Olisin voinut haluta tänään vähän urkkailla tai muutenkin harrastaa jotain aktiviteetteja, mutta mulla on yläselkä ihan hirveessä jumissa. Jo pelkästään oleminen sattuu. Pitää ehkä yrittää jumppailla sitä jollain hellillä lämmittelyliikkeillä ja sitten tehdä pitkiä venytyksiä, jos se siitä tokeentuisi ja siirtää urheiluhulluuden johonkin myöhempään ajankohtaa. Esim. huomiseen

Jäipäs vaivaamaan et loukkasinko yhtä ihmistä keskustelussa, kun hän valitteli työttömyyttään ja annoin vinkkejä mitä kannattaisi tehdä.

Tietokoneet, pitkästä aikaa. Ensin tapeltiin yhden nettisivuntekosoftan kanssa, sitten meni yks tietokonepeli jumiin eikä suostunut käynnistymään enää uudelleen - edessä toiset 7.5h latailua että saan haettua ne filut uudestaan.

Voi vittu että voikin vituttaa, ärsyttää, ahdistaa ja stressata.
Mua ärsyttää etten hanskaa itteeni yhtään.

[q]crissy, 3.1.2009 09:43:
---
Heli, 3.1.2009 01:06:
mies, taas vaihteeksi.

---

again...
[/q]

no joo ku se väitti et 11kuukautinen koira on hankala kouluttaa. horseshit!

"mm.. polly, oi ku hyvää!"

*AAARGH*

Yritin puhuu samalla kun söin omenapiirakkaa. Vedin aika suuret palaset molempiin sieraimiin. Vitun kivan tutusta, kun se vihdoin vihdoin lähti liikkeelle.

yllättävä, erittäin huonoon saumaan osuva vapaaviikonloppu

Tää flunssa mikä on jatkunu nyt keskiviikosta asti, kuumetta ei kai enää oo mut kurkku päätti pamahtaa niin kipeeks et ei voi niellä ilman pieniä kyyneleitä :D
Lääkäriin aamulla taas kerran. Kun ois tässä vittu koulukin missä vois käydä välillä!!!

[q]senso, 3.1.2009 01:09:
laita joku viesti postiluukusta tai näkyville rappuun :) ongelmista pääsee kyllä eroon :P
[/q]

Kyllähän se kerrostalosääntöjen mukaan saa soittaa sitä huilua ym. Kuhan se ei soita sitä yöllä tai myöhään illalla.

200e tasauslasku sähköyhtiöltä. Aika helvetin pieleen ne arvioi sitten näitä, 25m2 yksiöstä kyse ja mun äiteenkin kämpässä on pienemmät sähkölaskut...

töissä taas niin paljon hommii, et saa raataa niska limassa kokoajan, paikat iha rikki

O